Raskaaksi 2014

No toivotaan, että menkat piilossa ees siihen asti kun käyn siellä, ei kyllä muutenkaan ois intoo olla jalat auki, kun vuoto päivä on. :S
 
DarkMimosa, tosi tylsä toi sun tilanne. Yhtä odottelua ja epätietoisuutta. Meinasitko lekurissa jossain vaihees käydä, jos mitään ei tapahdu?

Täällä kans mysteeri jatkuu. Kolmatta päivää onnettoman vähäistä ruskeaa tuhrua. Ei mitkään menkat missään tapauksessa, tai en ainakaan usko. Mulla yleensä aina runsaat ja iskee ryminällä. En nyt sit tiedä, mikä kp tää on, onko kp3, jos nää onkin jotku outousmenkat, vai kp 30 (yleensä kierto 32-33 päivää).

Outoa, kun yleensä aika hyvin ittensä tuntee ja tietää, ja nyt sitten on ihan kujalla. Oon kyllä huojentunu tosta maanantaina tulevasta gynekäynnistä. Kiva saada ultrattua ja muutenkin tutkittua noi alueet, että onko siellä kaikki kunnossa ja mistä tää poukkoilu nyt johtuu.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Juu eihän se mukavaa oo menkkojen aikaan muutenkaan, ja voihan se gynestä riippuen olla sit mahdolista et käännyttä ä mut ei se mikään este oikeesti ole.

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Nessu: kannattaa soittaa ja kysyä, miten gyne suhtautuu mahdollisiin menkkoihin! Ettei tosiaan käy niin, että käännyttää ovelta (ja pahimmassa tapauksessa vielä laskuttaa ylimääräisestä tunnista). Toivotaan, että siellä alkaisi asiat selviytymään!
 
Nessu, kyllä sulle se gynekäynti on hyödyllinen, tiputtelu on tsekkauksen paikka jos sitä ei ennen oo ollu :)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Oli muuten ihanaa huomata tässä liikenteessä tänään, kuinka fiksuja muksuja on! Hyvä etten siitä ruvennu itkeen. :')
Tyttö ootti nätisti suojatien vieressä, että voiko ylittää ja kahteli ympäriinsä, huijjoin sitten kovasti, että voipi mennä, vähän aikaa vielä kahteli, että voiko varmasti mennä ja sitten reippaasti lähti käveleen ja tomerasti nyökkäs mulle kiitokseksi. Aivan ihana muksu! Mieltä parantavaa. :)
 
Odottelen "rauhassa" viel varmaa viikon tai kaks jonka jalkeen aattelin kayda laakarissa... maksaa vaa lahemmas 100e ja varmaa vastaus vaa et odottele :sad001 tan maan laakarit tuntien... mut ois mukava jos jo alkas ( kun kerra ei olla paksuna) :/ taa odottamine on p:sta. Kaikkii raskaus oireita oon keksiny, huonoo oloo, vasymysta ja huimausta, mut nega on testit ollu enka meinaa tuhlata viimesta digia turhaan enaa.

Himskatin aivotoiminta, oon jo unohtanu mita ja kenelle piti viel kommentoida :wink
 
Nessu, mulle tehtiin ainenkin tk:ssa sisätutkimus normaalisti vaikka oli kuukautiset! Ja sanos että häntä ei haittaa kunhan minua ei. Saattaa sekin varmaan riippua lääkäristä :)

Darkmimosa, onpa sulla ikävä tilanne. :/ toivottavasti ei enää pitkity vaan täti tulis ja pääsisitte taas yrittämään. Tiedän tunteen kun plussaa ei tule ja kierrot huitelee ties missä, mulla meni kp54 asti..

Plussa aalto nyt käyntiin!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jahas ja mitähän ihmettä! Äsken tuli pyyhkiessä rihma kirkasta venyvää limaa. Ovisoireet eli selkeät ja runsaat limat, oviskivut ja halut oli kylläkin jo viikko sitten ja maanantaina ei ollut enää mitään oireita eli oletin oviksen jo olleen. Ei se auta kuin taas oottaa että mitä tapahtuu...

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
larissa no viettäkääs laatuaikaa iha varoiks, mullaki ollu tuollai jopa tässä tärppikierrossa...

jaahas naapurusto huudattaa nyt sit koko päivän musiikkia, saas nähä hiljeneekö illalla vai jatkuuko kuten eilenki. täällä neiti potkii jo kylkiluiden lähelle ja eilen sit kutitteli kädellä niitä jo. ruoka on valmis ja oottelen että ukko tulee kotiin vihdoin, esikko maisto jo sitä ja oli et kerranki toi ruoka on kypsää kun sitä tarjotaa, isi ku tekee ni kaikki on suunnillee kivikovaa etenki riisi.
 
Larissa: jos se ovulaatio yritti tulla silloin alkukierrosta mutta jostain syystä sitten peruuntu. Ja nyt tuleekin ihan oikeasti? Se selittäisi sen valkovuodon jatkumisen ovulaation jälkeen. Nyt vaan miehen kanssa vällyjen alle yhdessä lämmittelemään! Ei vara venettä kaada! :wink

Edit: oliko sulla vielä niitä ovistikkuja?
 
Voipi olla toki noinkin Kaziska. On vielä tikkuja, pitää ehkä käyttää yksi kun pääsen töistä ja koittaa hyödyntää tämä, jos vaan onnistuu. Mies tekee päivystyshommia niin ei välttämättä onnistu :/

Aika ärsyttävää jos ovis on vasta nyt! Limakin jäi tohon pieneen määrään ja muita oloja ei ole...

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa: niinhän se mullakin oli et viikko aiemmin oli limat ja oireet jne mut sit testasin huvikseni niin olikin kiljuvat punaiset viivat testissä.. Kai se tosissaan vaan yritti tulla mut jostain syystä viivästy..

Kävinpä sit siellä alkossa ja punkkupullo kainalossa kotiin :) nyt dpo 6 jo mut kai sitä huvikseenkin voi lasin illassa juoda :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hitto että ketuttaa jos se ovis onkin vasta nyt! Menee silloin luultavasti tämä kierto harakoille :sad001 Jos olisi ovistikut mukana töissä niin testaisin saman tien :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Heissuliwei ihanaiset :Heartred
Onnittelut plussauksesta kaikille,joille se plussa on testiin pärähtänyt :Heartbigred
Huikeasti matkaan mukaan vauvaliimaa ja kaikkea mahdollista.
Toivottavasti kaikki pääsette pian plussa imuun mukaan :wav:sign19:sign17:sign19
Diku päättää tähän kp5 kuumeilun,hakeutuu sterilisaatioon.
Ystävä perheeseen poika vauvan saaminen oli heille mahtava asia,mutta samalla näin miten mieheni kärsi äänettömästi minusta aiheutuvasta lapsettomuudesta.:gen026
Pohdittuani tuntojani ja miten ajatukset muuttuvat ja pettymys syö miehen mieltä kuukausi kuukaudelta..
Jätin hakemuksen erosta,muutin omaan asuntoon eilen. :sad015 Kerroin tilanteen hänen ex tyttöystävälle.
Naisella on tunteita vieläkin,siis reilusti yli 10 vuoden jälkeenkin.Toivonkin heidän loytävän toisensa ja saavan vielä monia ihanaisia lapsia.
En halua,enkä edes voi vetää rakastani mukaan lopulliseen sekundääriseen lapsettomuuteen.
Diku kiittää ja kumartaa kaikkia erityisesti Gatusa ja Kiivi :Heartpink
 
EIIIII DIKU!!! ei ole reilua, minä jo aattelin että sinulla on iloinen ylläri meille mutta tulikin surullisia uutisia. jaksamista sinulle ja mieti vielä tuota päätöstä. miten muuten miehesi suhtautui tuohon päätökseen? vaikket kuumeilekaan enää niin kertoile välillä miten menee. oot tärkeä!!!
 
Aika pommin pudotit Diku!!! Kauheaa :sad001 Minäkin olen sinua miettinyt ja odotellut iloisia uutisia tulevaksi, kun sinusta ei ole kuulunut. Kaikkea hyvää jatkoon, todella rankka tuo päätöksesi!

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Wow, diku.. Kaikkea hyvää sulle jatkoon, tsemppiä!

Hei mun pitikin jo eilen kysyä, et onko kellään muulla tuntunut häpyluun takana siltä että siellä valuis jotain? :D siis tuntuu siltä niinkun jos pudotat tipan vettä reidelle ja annat sen valua :D mutta vaan tuolla alavatsassa sisällä se sama tunne :D :laughing025Oonkohan tulossa hulluks :DD
 
Diku, eih... No, jos koet tämän paremmaksi näin niin onnea roppakaupalla tiellesi :Heartred tsemppiä kovasti :Heartred

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top