Miksi en plussaa??

*LittleWish*

Vasta-alkaja
Tämä kysymys on varmasti kysytty jo monta kertaa mutta pakko kysyä kun tulen muuten kohta hulluksi :sad001
Menkat on reilusti myöhässä, kierto on säännöllinen 24vrk ja viime kuukautisten olisi pitänyt alkaa 22.7.

Raskausoireita on ollut jo reilusti yli viikon ajan ja koko ajan voimistuvat. Eli rinnat on tosi arat, alaselkä kipeä koko ajan, alavatsa kramppaa (erityisesti aamuisin) ja pahoinvointi on ollut voimakasta parin päivän ajan. Plussaa ei ole tullut testiin..ainoastaan muutama haalea viiva joita mieheni ei näe..hän odottaa oikein vahvaa viivaa. Kroppa on ihan sekaisin ja olo on kuin olisi raskaana mutta missä viipyy plussa?

Kävin pe lääkärissä ihan muussa asiassa ja kun asiasta mainitsin hän oli hyvin varma että olen raskaana mutta ei tehnyt testiä vaan käski testaamaan itse PARIN VIIKON päästä!!? Oli sitä mieltä että olisin ovuloinut myöhään tässä kierrossa.silti kai pitäisi plussa jo tulla testiin??? Joka päivä olen hullun lailla testannut mutta testeissä on näkynyt ainoastaan tositosi haalea viiva jota olen alkanut jo itsekin epäillä..mitä ihmettä??
 
Eiks haamuviiva kumminkin ole positiivinen raskaustesti? Ei ainakaan mun mielestä tule mitään haamuviivaa, jos ei ole raskaana. Odottele nyt rauhassa viikko tai pari ja tee uudelleen testi. :)
 
Kiitos Suviii vastauksesta :)
Samaa mieltä olin itsekin mutta kun mies on sitä mieltä että " ennen en usko kun vahva viiva näkyy" niin jotenkin tuntuu että onkohan mulla viivasilmät päässä vai viekö tosiaan niin kauan ennen kuin plussa vahvistuu.. toisaalta kun järjellä ajattelee niin ei kai se haalea viiva ilmestyis joka kerta jos mitään ei oo tapahtumassa..

On vaan niin vaikea jaksaa odotella kun lapsi olisi toivottu! Ja toisaalta huolestuttaa että voisko olla vaikka esim
kohdun ulkopuolinen raskaus kun viiva ei tummu..en tiedä :/
 
Mun eka viiva oli tällainen:
ImageUploadedByVau Foorumi1407845251.273436.jpg

Ja raskaana oltiin. Meilläkin mies meinas uskoa vasta parin päivän päästä tehtyä... :) Onnea!
 
Kiitos vastauksista! Olen jo vähän rauhoittunut..välillä tuntuu että elämä pyörii testien ympärillä. Koitan nyt ihan rauhassa odottaa pari pv ja testaan sitten uudestaan. Vieläkin siis haamuilen :/ jotenkin ei vaan uskalla iloita ennen kun viiva tummuu..

aamulla tosin otin jo stressiä siitä kun rinnat ei olleetkaan niin arat..nyt iltaa kohti arkuus palannut joten turhaan kai sekin huoli..

Uskomatonta ajatella jos nyt tosiaan niin hyvin on käynyt että on onnistanut jo vaikka tarkoitus oli aloittaa " yrittäminen" syksyllä..ilman ehkäisyä ollaan kyllä oltu jo vuoden alusta saakka. Tuntuu vaan että varmaan ei hermo edes kestäis laskeskella päiviä jne. kun ihan oon jo ollu sekona näitten testien kans nyt :D
 
Ja mulla oli paljon haaleampi viiva kuin elmiinalla! Ja tuossa se nelivuotiaana nyt höpöttelee vieressä. :) Viiva se on haaleakin viiva!

Mutta juu, jos joskus toiselle kierrokselle lähdetään, niin testaan ehdottomasti digitaalisella. Säästyy ainakin viivojen tulkitsemiselta. :wink
 
Onko viiva lähtenyt tummumaan? Itelle tuli mieleen, et voisko nää sun testit olla jotain huonoja halppistestejä, jotka ei kunnon viivaa näytäkään. Kannattaa testata vaikka jollain apteekista saatavalla testillä.
 
Mulla näkyi semmoinen haamu minkä itse näin jo ennen ku menkkojen piti alkaa, mutta viiva jonka mieskin havatsi vasta kun ne oli yli viikon myöhässä eikä sekään mikään tosi vahva vielä siis.. Miten sen viivan kanssa kävi? Kyllä haaleakin viiva on aina plussa! :)
 
Kiitos vastauksista..testasin just niillä halppiksilla ja muutamalla apteekin testillä. Ei se viiva siitä kummasti lähtenyt tummumaan ja varmasti syystä sillä kesken meni viime viikolla :sad001 itsellä oli koko ajan sellanen fiilis että kaikki ei ole ihan niinkuin pitää..harmittaa silti varsinkin kun ensimmäistä tässä yritetään.

Ehkäpä pian meidänkin toive toteutuu..
 
Takaisin
Top