Raskaaksi 2014

Freya, km jälkeen voi olla, ettei tuu. Toivotaan, että ensi kierrosta. Jos vaan mah niin yrittäkää joka toinen päivä heti kun vuoro lakkaa. :wink mikäli täti tulee. Näin ei tarvitse stressaa ovista.
 
ei sitä taidettu hyödyntää kun tosiaan ollut hieman taukoa ja vasta nyt aattelin et tauko saa jäädä :D Tokihan se voi joskus onnistua kerrasta mutta se olisi jo suuri ihme. Joten tädin saapumista odottelen :D
 
Apua! Aaaaaarg....

Km jälkeen sitä on ajatellut, että ihanaa kun kolmen toistuvan jälkeen asiaa aletaan tutkimaan, mutta tänään kun lähete lapsettomuuspolille kolahti niin iski aivan järjetön paniikki ja ahdistus :sad001

Lähinnä sitä miettii että jaksaako noita asioita sittenkään käydä läpi, varsinkaan jos mitään syytä ei löydy....

Vauvanteko puuhat on mukavia ja se raskauskin on toiveissa mutta........ :smiley-angry003

Kuinka moni täällä olevista on noissa tutkimuksissa käynyt?
 
Meillä alkoi tänään miehen kanssa kesäloma, johan sitä on odotettukin :) Mulla on vaan ollut nyt viime päivät vähän heikko ja huono olo (ei onneksi ainakaan vielä oksentelua) niin ei jotenkin osaa ehkä nauttia lomalle jäämisestä yhtä paljon kuin aiemmin. Mutta kaipa tää tästä vielä iloksi muuttuu :)
 
anskunen älä turhaa stressaa tutkimuksia. mulla oli 5 keskenmenoa putkee ennen ku tutkittii ja oli helpotus ku sai tutkimukset. on ultrattu, verikokeet katottu (kilppariarvot, hyytymistekijät, kromosomit jne) ja mieheltä simpat ja tietenki veriryhmät tutkittii etten mä ole O- ja minähä en tunnetusti ole ku mulla on papereissa O+. oikeest vaikka ajatus ahistaa ni mieluummin sitä ottaa selvää ku kärsii keskenmenoist kokoajan ja meillehä ei annettu käytännös mitää toivoo luomuraskaudest mut samas kierros tuliki plussa ja huomen rakenneultra.
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja tsempeistä!

Vaikka en tässä foorumilla ole kauan pyörinyt, niin onpa kiva huomata miten ihanan ystävällistä ja mukavaa porukkaa täällä on, vaikka kaikilla on varmasti takana kipeitä kokemuksia liittyen raskauteen ja raskauden yrittämiseen :Heartred muistan taannoisen keskenmenon jälkeen, että minua ärsytti kaikki raskautuneet ihmiset ja tunsin oloni katkeraksi. Joten ymmärrän senkin puolen.

Hengailen täällä vielä, jotenkin turvallisempaa jutella täällä kuin huhtikuisissa. Se mun kesken mennyt raskaus (vklla 7+2) muuten alkoi melkein tasan 2 vuotta sitten, joten senkin takia jotenkin oudot vibat. Tääkin kaveri sai alkunsa mökin saunassa :D

Illansuussa oli ihan hullu väsy, kun oltiin monta tuntia anoppilassa. Kysyin mieheltä oisko ok, jos lepään puolisen tuntia. Noh, nukuin melkein kaks tuntia :S mulla tulee tämmösistä aina vähän huono omatunto kun jättää lapsenhoitovastuun kokonaan toiselle.. Mutta kaippa se pitää vaan tottua että jatkossa ei kaikkee jaksa!


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
mara en huomannukkaa että oot jo plussannu onnea tuhannesti mashaAllah :) oon ollu nettipimennossa ni en ol päässy onnitteleen enkä katteleen kenenkää kuulumisia. toi väsymys on niin tuttua täälläkin, jaksamista oireiden kanssa. juu tääl on aivan ihana porukka, ite oon jo pitkää pyörin täällä ja oon vakkariporukkaa :)
 
flamma juu täällä ei puolukkamehua ole valitettavasti ku ei niitä kasva täällä eikä tänne tuoda sellasta...harmi iteki tykkäisin luomumenetelmistä kuten karpalo ja puolukkamehu...ja mustaherukkamehu.
 
Gatusa, pakko kysyä miten Sä olet sinne Afrikkaan päätynyt? Ootko ihan suomalainen ja rakastuit? Ei oo pakko vastata mutta mietin vain miten rohkea olet ja miten olet sielä joutunut kestämään kaikki nämä km ja Tutkimukset. Tosin luulen että osaat jo kielenkin.

itselle oli kova pala muuttaa ruotsinkielisestä yhteisöstä Suomenkieliseen. Vihdoin alkaa kieli unohtua ja Se on sääli.
 
juuri noinha siinä kävi periaatteessa. en mä arabiaa puhu juuri ollenkaan mut ranskaa jonki verran ja voit olla varma et sairaalassa on mun kielitaito huomattu monta kertaa ku oon niille huutan ja jotku ymmärtää siel englantiaki joten en ol ikinä säästelly sanoja. jonki verran ymmärrän arabiaa, pitkälti oleelliset sanat ja sellaset mihin on hyvä osata reagoidaki.
 
Toivotaan, että Pezdoradon uutiset ovat nyt hyviä. Joskus miehet eivät vain tajua.. Jos nyt kävisikin ylläritajuaminen. :)

Olen ollut ihan tosi hajamielinen töissä. Kaikki asiat menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mitään katastrofia en ole vielä saanut aikaan, mutta sitä odotellessa.. ehkä sitä vain odottaa muutaman päivän lomaa mökillä niin paljon, että ei jaksa enää keskittyä mihinkään ennen sitä. En tiedä. Olo on muuten niin normaali kun se ikinä vain voi olla. Tuossa illalla tuntui joku outo vihlaisu alamahassa, mutta sekin nyt voi olla ihan mitä tahansa. Onneksi kohta on sesonki ohi ja työpäivät hieman helpottuvat. Niistä tulee tosin hieman yksinäisempiä, kun väki vähenee, mutta kiire vähän helpottaa.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Jospa tämä olisi elaffy nyt vihdoin se teidän kierto, mulla on peukut pystyssä teille :)

On. Tuleva ovis on nyt ainakin kerran hyödynnetty, hitsi kun jännittää että mitä tulevan pitää :) Eikä kumia tuo mies edes ehdotellut. Vähän jännäsin jos otetaankin takapakkia, mutta ei :Heartred

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Elaffy, meillä toimiston kuumuus on kyllä nyt ollut riittävä tekemään kaikki hieman raukeiksi ja hajamielisiksi. Tai siis kaikki muut - mullahan tämä johtuu raskaudesta, joka kyllä nyt alkaa tällä vikalla yrityskierrolla :D

Fiamma - testaas nyt aamusta ja päästä meidät jännityksestä!

Pezdorado - hyvä että saitte juteltua miehen kans. Aika raju reaktio oli hältä, mutta jos nyt ei luonteeltaan muutoin ole äkkipikainen, niin tuosta huomaa että kuinka se yritys ottaa varmasti ukoillakin korvien väliin. Tämä foorumilla norkoilu ja vertaistuki tässä asiassa tulee ehkä(?) luontevammin meiltä naisilta ja hyvä niin, koska pakkohan näitä tuntoja on voida purkaa ettei tosiaan räjähdä. Itselleni tärkeää on tämä tietynlainen anonymiteetti, joten faceryhmä (josta aikaisemmin olikin mainintaa) ei tässä mielessä tarjoaisi samaa - avoimuutta mielenrauhalla. Sitten kun sovitaan ensi kesälle niitä vauvatapaamisia (plussa-aallon päätteksi!), on kaikilla toivottavasti unohtunut jo täysin nämä raportoinnit aktien määristä, ettei tarvitse enää nolostua :)

ON: tänään kai dpo1, kun digi näytti eilen hymynaamaa. Olis voinut näyttää jo aiemmin, nyt jo nakuteltu viikko putkeen, niin ei jaksa innostua enää. Ei mitään tjottailua, vaan julmettu toive, että se oli siinä. Ja kuten jo totesin aiemmin, niin mullahan on kaikki oireet jo päällä :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
se oli sit taas nega tälle kiertoo,kiitosta vaan.Hyvin taas pystyin olla testaamatta.dpo13 pitäis näkyy jo jotain jos näkyäkseen.
2 vuotta täynnä.
Takki aika tyhjä.
Näyttää sille ettei tänne tuu enää pienempää tyyppiä,jonkinlainen takaraja se on laitettava tämän iän takia.

Elämällä on ihana tapa järjestää asioita.
Meillä on jo vauva
2 viikkoinen kummivauva,me saimme siis vauvan tällä tavalla :Heartred
(tänään pyydettiin kummeiksi)
 
vitsi että osaa olla kujalla kun lukee monen monta sivua näitä juttuja :D onnea siis plussanneille ja pezdoradolle kaikkea hyvää kun sun tilanne jäi mieleen jotenkin näistä mitä luki.. mulla oli ero päällä kunnes mies puhuikin ostamaan asunnon, no asuttiin alle puoli vuotta siinä kun oli pakko lähteä ettei käy huonosti. en halua pelotella mutta pysy vahvana ja varmista että on oikeat motiivit miehellä :Heartred nykyään on itselleni täydellinen mies (toki siinäkin on omat tyyppivikansa kuten miehissä yleensä!) ja elämä on aikalailla auvoisaa :)

meillä sovittiin muutama päivä takaperin että haetaan nyt viimeinkin se ehkäisy johon oon jo jälkitarkastuksessa saanut reseptin mutta se on vähän jäänyt... ja laskurin mukaan ovis ois 2.8 eli "tänään" ja talletus tehtiin sit äsken.. alkuviikostakin on ollut toimintaa ja keskeytetty on ollut ihan unohdettu juttu samoin kun se, että olen sanonut että jos ei halua toista lasta vielä niin saa itse hoitaa asian niin :D sormet ja varpaat ristiin siis että tärppäis jotta saadaan huhtivauvan! :Heartred
 
Heippa

Onnittelut plussanneille.. :) Ainakin Mara oli plussannut.Ihanaa..
Onnittelut myös hyvistä ultra kuulumisista..Niitä tais olla Myyh,Madh ja tiarella ja jos oli joku muu niin onnea..
MarinaMelina.Voima hali täältä. Toivottavasti luonto hoitais toisen ja toinen olis todella piukasti kiinni.. Tsemppiä teiän koko perheelle.. :Heartred
Larissa.Ihanaa et säkin pääsit tosi toimiin ja toivon et sun miehes ei ala nyt enään jänistään.. Plussa tuulia sinne puhallan.. :)
Pezdorado. Onneks saitte puhuttuu miehes kanssa ja toivon todella et sun miehes ei petä lupaustaan...
Granger.Tsemppiä piinailuun ja pidän peukut ylhäällä et parin viikon päästä tulee plussa.. :)
Gatusa.Oi että ootkin pitkällä jo..Rakenne ultra.. Mä ootan pikkusen kuvaa huomenna..:Heartred

Muuten kaikille tasapuolisesti tsemppiä ja plussatuulia... En pysty millään kaikille vastaan tai sit menis koko yö jos sekään riittäs... :D

on.kp.27/27-46 Tää kierto on ihan outo..Mulla tuli pariviikkoa sitten liman seas verta...ja siitä asti tullu limaa reilusti ja reilu viikon on tullu ovismaista limaa jo...????sunnuntaina pupuiltiin... tiistaista asti ollu menkkajomotuksia...ja tänään melkein kokopäivän juilinu,sattunu ja vihlonu oikee alavatsa..nivuset vihlonu....entie mikä mul on...Träppiin en taho uskoo...Häpyluukin on sattunu..siis tota ovislimaa vaan tulee...Nyt on kyllä pakko mennä kokeileen jos sais vaikka nukuttuu..Pikkusen tuntuu jomotukset helpottaneen nyt yöllä...
 
Pahoittelut Fiamma. :sad001

Näin unta, jossa kaksi hyvää ystävääni kyselivät kaikista oireistani ja myhäilivät vain joka oireen kohdalla, että varmasti olet siis raskaana. Voi kun se olisikin niin helppoa.. :D

Meillä menee varmasti pitkään yrittäessä, joten en jaksa uskoa siihen kovinkaan vahvasti. Tänään kp 19, dpo 5. Ja viimeinen työpäivä odottaa ennen mökkivapaata!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top