Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

Hei kiva kuulla susta Heidi! Olinkin sun kuulumisia kaipaillu ja ihanaa että kuulumiset oli noin hyviä! Mä jo vähän pelkäsin että sua ei oo näkyny foorumilla siks että jotain ois menny pieleen...
 
hämeenlinnassa vaikutetaan :)

juu kaikki hyvin :) kovin vaan on ollu intensiivistä tää vauva-arjen alku,huhhu :) nyt jo vähän helpottaa kun alkaa jotain jo hanskata ja vaavi vähän kasvanu :) t: vuoden mutsi
 
Ettei sun miehes olis käyny koulua Hamkissa tuossa 2001-2005 välisenä aikana? Itte olin ripustaa, mutta tuli hämylinnaskin aika paljon pyörittyä

Sent from my LT25i using Vau Foorumi mobile app
 
keneltä saan sanoo terveisiä? :)

ps.että ketju pysyisi aiheessa,haluan valittaa sitä,että synnytyksestä tosiaan reilu seittemän viikkoo ja edelleen jatkuu jälkivuoto :mad: aivan hieman ärsyttävää.
 
Onkohan ollu koneinssi puolella? Mä opiskelin mediatekniikan inssiks. Ei kyllä nimituttuja olla, mutta naaman muistin :)

Sent from my LT25i using Vau Foorumi mobile app
 
Mä muistin taas eilen olevani raskaana. :D Tämä keskiraskauden alku on siis ollu muuten sellaista seesteistä aikaa siltä osin, muuten elämä onkin ollu ku pyörremyrsky ku järkättiin lauantaille hääjuhlat (näin1,5v vihkimisen jälkeen...) joten kaikki on ollu vaan sitä juhlahäsäämistä. Eilen sain sitten (toistamiseen) vähä vitun ärsyttävän migreenikohtauksen ja kävin vähä päivystyksessä lepäilemässä - kesken meidän mökkihanimuunin! Prkl.

Koitan nauttia tästä seesteisestä keskiraskaudesta, jos se nyt sellaisena pysyy, ja näistä koko ajan voimistuvista alamasun hipsutteluista.

Ja on kyllä sanottava et vaikka kuinka vituttaa/ ärsyttää/ pelottaa kaikki tulevat raskausoireet ja muut, niin noi Heidin kuvat pikkuvauvasta oli kyl ihan mahtimuistutus siitä miks tätä jaksetaan! ♥

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on kans ollut ongelmana nuo migreenit. Helvetin viheliäs vaiva. Ja sekään auta muuta kuin kärsiä. Nyt 38+4. Ei yhtään supistusta. Taas meni yö ilman vessassa käyntiä. Liitoskivut tosin on alkanu oleen aika mojovia, mutta sehän nyt ei kerro yhtään mitään. Kyllä tässä helposti kolme viikkoa vielä menee. Mutta perkele että on komiaa sanoo että ens kuulla en sata varma oo enää raskaana! Haha! Jes jes jes!

Sent from my LT25i using Vau Foorumi mobile app
 
Joo, Super kiitos Heidille tosta vauva postauksesta! Antaa paljon jaksamisia ja toivoa tähän jo toivottamaan tilanteeseen.

Oon ekaa kertaa ihan täysin kypsä tähän raskauteen. Ressaa, ahdistaa ja olo on paska. Kokoajan supistaa, kun tää hellekään ei helpota. Masentaa, kun huolestuttavat mua äippä polilla. Asukki on siis liian pieni viikkoihin nähden. Tätä nyt sit mietitään. Argh! Haluis vaan olla. Ja rv 28 menossa, uhkaili jo kätnnistämisellä reilusti etuajassa, enkä mä oo valmis. Ja varmaan kahden viikon päästä toteavat, että eiks ollu hyvä läppä!

Sent from my HTC One mini using Vau Foorumi mobile app
 
Paksu, paksumpi, minä! :) 39+1 eikä tietoakaan mistään synnytyksestä... Max 3 viikkoa enää! Jes!!! Ukko ihan kypsä jo odottamiseen. Mulla lähinnä fiilis ettei meinaa uskoa että tää olotila ja odotus oikeesti loppuu. Aika jännää. Elämäni viimeiset päivät raskaana. Sitten piuhat poikki.

Sent from my LT25i using Vau Foorumi mobile app
 
Ihanaa, onnea! Mä erehdyin tänään selaileen esikoisen vauvakuvia ja aloin laatimaan kaavioita aikaa nopeuttavasta laitteesta. Pikanappulalla vaan yli koko odotuksen ja mulle vauva tänne heti nyt!

Tänään rv 16+5 ja olotilat seuraavat:

Migreenikohtaukset. Edelleen siis hirveetä jumpsuttavaa päänsärkyä ja silmissä valoarkuutta ja sellasta paineentunnetta et tuntuu et koko pallukat pullahtaa ulos kuopistaan. Onneks tiistaina lekuri, jos sais jotain (ihanvittumitävaan) ammatillista näkökulmaa asiaan.

Selän ja rintakehän pistely. Ilmeisesti rintaranka jumissa, ja tää siis ilmenee sellasena kirjaimellisesti selkäänpuukottamisfiiliksenä. Muutenkin hartiat ja niskat jumissa - joku lekuri epäili että noi migreenityyppiset oireilut vois johtua just näistä jumeistakin. Sama lääkäri sanoi myös että näillä oireilla kyllä saa migreenidiagnoosin. Mene ja tiedä.

Ekat supistukset. Onneks vaan harkkareita jotka ei tunnu miltään, mutta säikäyttää silti nää viikot. Esikoisesta olin rv 29 ekan kerran sairaalassa pysäyttämässä ennenaikasia lääkkeellisesti (ja siellä ravattiin sit koko loppuaika rv 37 asti) ja kaikki alan ihmiset on sanonu et koska ekasta on ollu ennenaikasia, on melkein satavarmaa et tokastakin on. Mutta että nyt jo!? Tai eihän sitä voi tietää koska ne oikeet alkaa.

Ja kohta on VASTA puoliväli. Tai siis siihenkin on VIELÄ kolme viikkoo. Jippii....

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Isot onnittelut Corollalle tytöstä! Ihanaa ettet joutunu pitempään odottelemaan vaan tyttö tajus tulls hyvissä ajoin :) Onnellista vauva-aikaa!
 
Lila-Aurora koita kestää. Mulla alko supistukset rv 17 muistaakseni ja niissä kyllä olikin sit kestämistä ja odottamisessa muutenkin kun ei saanu enää tehdä mitään mikä lisäs supistuksia eli hyvästi urheilu ja hyvästi työt. Makasin vaan jouten kotona ja oli kyllä perseestä!
 
Jep. Esikkoa odottaessa ekat "masuvihlasut" (jotka vasta myöhemmin tajusin supistuksiks) oli tuli toukokuussa kun tyttö syntyi lokakuussa...Eli näillä paikkeilla! Ja 2kk olin saikulla ja vuodelevossa ennen mammalomaa, asuttiin kerrostalon kolmannessa, eikä hissiä, ja pahimpana päivänä jo 10min jalkeillaolo laukaisi supistelut. Käytännössä makasin 2kk sohvalla panikoiden missä välissä koti laitetaan vauvakuntoon. (2-3vk ennen laskettua ajettiin lastentarvikeliikkeeseen ja tehtiin sinne 1800e lasku kun ostettiin kerralla KAIKKI.) Eli sitä saikkua odotellessa. :sad001 (Onneks nyt asutaan omakotitalossa niin tuskin ihan samanlaista tuskien tietä edessä...)

Ei se esikon (tai muidenkaan) vauvakuvien tuijottelu välttämättä niin huono idea oo, muistuttaa miks nää seuraavien viikkojen (ja kuukausien) tuskat on kestämisen arvosia. ♡

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top