Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

WuHuu, kiitti Satsa! :)

Mä oon tätin kyläilyn myötä ollu ärsyttävän seesteinen. Must tuntuu etten mä ees kuumeile. Se on tietty vain hyvä asia, niin ei tuu mitään stressiä.
Sain painonpudotusprojektinkin taas käyntiin. :blob3
 
Onnea painon pudotukseen!Mä taidan pysyä edelleen kaukana vaa'asta,valittakoon sitten neuvolassa kuinka paino ei sais nousta kaheksaa kiloo enempää :grin

Stressittömyys on oikein hyvä!Meillä kävi tärppi heti kun en stressannu,varmaan ensimmäistä kertaa koko projektin aikana..:rolleyes:
 
Keskenmenosta tätin tuloon asti kelasin vaan kuinka haluan äidiksi PIAN. Joka päivä vaan mietin ja mietin ja mietin.
Se onkin ollut ainut ajanjakso mun elämässä jolloin olen lasta halunnut täysillä ja lujaa jajajaja. Mähän tosiaan lopetin pillerit sillä ajatuksella, että joskus sitten tärppää jos tärppää. Ja kaikki kävi niin äkkiä etten mitään ehtinyt tajuta. Olin "jo" viikolla viis kun sain tietää olevani raskaana.

Tänään kaupassa seurailin pientä ihmistä. Oli se niin ihana ja viaton, melkein tunsin sen mun sylissä ja haistoin sen vauvan hajun. :Heartred Päivän paras ajanjakso. :grin Ei sen puoleen, koko päivä on ollut tähän asti kiva.
Hetken lepo ja spinningpyörä kutsuu kiivaasti reipasta polkijaa. :grin
 
Moikka vaan kaikille. Vieläkö tänne mahtuu mukaan? Luin tuosta alusta jonkun verran ja nää on niin tuttuja ajatuksia. Just lopettanut nuvaringin eikä ensimmäisiä luomumenkkoja ole edes tullu mut silti meinaa lähtee lapasesta kaiken maailman tikkujen, greippimehujen ja punaviinien kanssa... Laskin tuossa et viimeks ollu normi menkat vissiin yhdeksänkymmentäluvulla.... -99 muistaakseni. Et saatan olla hysteerinen mut tuntuis oudolta jos kroppa alkais heti toimimaan niinku pitää. Täällä ilmeisesti joillakin onnistanutkin jo, ihanaa. Täytyy lukee vähä enemmän mikä meininki täällä on....

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Tottahan toki mukaan mahtuu! Tervetuloa. :)

Mulla oli luomumenkat sun kanssa samana vuonna. :grin Tai no, nyt on ollut ne yhdet km:n jälkeen.
Raskaaksihan tulin heti pillereiden lopettamisen jälkeen.
 
Kiitos kiitos! Joo kiva miettiä et on joku ysärimenkkamuija, kuten eräs kaverini asian ilmaisee, ja sit pitäis ottaa rennosti ja odotella et tuleeko ikinä ovulaatiota. Tässä on nyt pian kuukausi siitä renkaan lopettamisesta enkä mä ainakaan ole nähnyt ovistesteissä mitää viivoja paitsi hyvällä mielikuvituksella. Ja ohjeet sanoo ettei haaleita viivoja lasketa. Tai siis et ne on negatiivisia. Enpä olis uskonu joku aika sit tulleeni tähän meininkiin :D mut on ollu vähän epäonnea suhderintamalla ja nyt ku puitteet on mainiot kerrankin ja oikeesti haluais lapsen niin ei kärsivällisyys riitä. Mut palauttaa kyllä elämän realiteetit mieleen ku lukee miten rankkoja kokemuksia ihmisillä täälläkin on. Oon kyl onnellinen että oon ollu suht terve kuitenkin. Jostain hormonaalisista munasarjakystoista oli aikoinaan jotain puhetta et mulla olis, mut en muista koska siihen maailmanaikaan ei itseäni sillee haitannut moinen. Nyt tuli mieleen et toivottavasti siitä ei koidu ongelmia. Lääkkeeksi siihen silloin määrättiin nuvaring.

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Tuntuu älyttömältä tänne nyt kaikille ilmoittaa mut pakko jossain hehkuttaa; menkat!!!! Luomu-sellaiset! Ehkäisyrenkaan jälkeisen tyhjennysvuodon mukaan tähän päivään laskettuna kierto olis 27 päivää. Toki se ehtii muuttua vielä tuhat kertaa ja vaikka mitä mut nyt oon kyllä tosi iloinen et ylipäätään tuli. Luulin et oon tulos kipeäksi ku tuli ihan hirvee oksettava olo mut johtuikin varmaan tästä. Nyt se ovulaatio sitte. Täytyy alkaa tekee kaikkia taikoja et saisin viel sen aikaiseksi. Kiitos ja anteeksi :D

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Rakel :signs003 Tosi kiva kuulla hyviä uutisia. Toivotaan nyt sitä ovista sinne :happy119

Mulla tuli eilen sekä tänään ovis plussa tikku ja eilen ei ollut minkäänlaisia oireita ja tänään on tuntunut pientä menkkamaista jomotusta. Eilen hyödynnettiin ovis ja tarkoitus ois vielä tänään ja huomenna, mutta en silti usko että mitään tulosta saahaan. En usko enää omalla kohdalla toivottuun raskaus plussaa.
 
Kiitos! Täytyy kans nyt sit yrittää vähän kuulostella omaa oloa ja testata välillä jos se ovis sieltä tulis. Ja jos vaikka oppis tunnistamaan sen oireiden perusteella. Vaikka oon ymmärtänyt ettei kaikille edes tule mitään sen kummempia oireita ja oloja siitä. Mut vaikea sanoa ku ei omalla kohdalla ole mitää hajua.

Älä Birita menetä toivoa. Hyvä että ovuloit. Oletteko pitkään yrittänyt? Täytyy lukea aikaisempia kirjoituksia jos vaikka olet kertonut jossain. Oon itse niin vähän aikaa tässä seuraillut et on voinut mennä ohi...

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Ai nyt mä löysin sun kirjoituksen missä kerrot oman tarinasi. Voin vaan kuvitella että on ollu rankkaa eikä ihan ehkä meinaa usko riittää. Mä silti uskon ja toivon sun puolestakin :-) Mitkä fiilikset on nyt ku oli se ovis?

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
En oikein tiiä mikä fiilis on, välillä luottavainen ja sit välillä taas tosi epäuskoinen. Nyt on taas tänään ollut tuntemuksia alamahassa, mutta en uskalla ajatella mitään siitä. Sen kemiallisen keskenmenon jälkeen mun hormonit sekos, ja joka kuukausi tuli aina joku uusi oire mitä ei aikaisemmin ollut koskaan ollut ja alkuun luulin aina että nyt tärppää. Nykyään en hämmästy enää mistään enkä ensimmäisenä luule raskautta. Vaikka mä oon perus negatiivinen tän rakastumisen suhteen niin silti joka kuukausi toivoo, että jospa nyt.

Mutta toivotaan että joku päivä ne nyytit ois meidän sylissä :)
 
Mikä lie kipukohtaus iski perjantaina vasemmalle puolelle alavatsaa. Ovis? Tai ehkä joku muu.
Raskaana ollessahan mulla oli tuota vääntöä lähes joka päivä, joka muuttui kivuliaammaksi mitä pidemmälle raskaus eteni. Tosin loppui kyllä jo ennen km:a. Nyt en osaa sanoa oliko kipu samanlaista vai jotain muuta. :grin En tunne kroppaani vielä. :grin
Mä en ole nyt suuremmin pidellyt kirjaa muusta kun kuukautisista. Haluan tietää muuttuuko kierto paljonkin erilaiseksi mitä oli pillereiden kanssa.
 
Pah, ovulaatio onkin just nyt eikä melkeen. Testiviiva lehahti valmiiksi jo ennen kontrolliviivaa. Olin utelias ja tein testin, koska masussa on omituinen tunne.
Taitaa jäädä käyttämättä tää mahdollisuus. Työt haittaa tärkeitä asioita. :rolleyes:
Tai jos huomenna epätoivoiset jälkilöylyt? :grin
 
Takaisin
Top