Raskaaksi 2014

Mustikka: Iho-ongelmat on perseestä, mä en oo pillereitää käyttäny ku ei pääkoppa kestäny mut tää nää hormooni finnit on on tuttu juttu. Mul on koko ajan finnejä ku teinillä konsanaan. Pahimmat tulee leualle lähelle kaulaa. Kuumottavat ja sellasii joita ei saa ees puristettuu pois.

Elya: Usko raskautumiseen :Heartred Kyllä se plussa sieltä tulee

Kiwibird: Joo ne näyttää tukevimmilta vaunulta. Lähetän sen supesoviksen sulle, metsästys onnea :Heartred

On: Suku on pahin, onneks oma suku on satojen kilometrien päässä ku täs ukon suvussakin on kestämistä :BangHead Ukon sisko tuli kyläilee, valittaa vaan elämää, joo kuuntelen häntä ja tuen. Juteltiin pitkään hänen jutuistaan. No sit kysyin et haluuks se nähä mun sen vauvan haalarin mitä teen se kieltäytyi. Kuulemma ei halua kun on niin paljon ollu pettymyksiä siihen suuntaan. Joopajooo. Se vaan ei kestä mun onnea olleskaan kuska hän on aina maailman napa. Onneks huomen lähetää ukon kans möksälle, mul ei vaan hermo riitä nyt mustis isosiskoon olleskaa.
 
epäsuora muutti nyt nimensä Mahdah:ksi koska tuo edellinen nimimerkki on liian hyvin yhdistettävissä muhun (teininä jo ollu mulla käytössä:smiley-ashamed004) enkä haluis nyt kovin monen tietävän mitä täällä puuhataan :smiley-bounce022
 
Blueroseteddy ja Elya, hyvä kuulla et teillä on edes vähän vaiva helpottanut. Mulla pillereiden poisjätöstä on reilut 4kk, joten ehkä tässä ei nyt vielä kannata heittää kirvestä kaivoon.Teen työtä mielenterveyskuntoutujien kanssa ja näillä ihmisillä ei aina ole kaikkein paras kyky olla hienotunteisia ja lähes päivittäin multa kysellään et mikä mun ihoa vaivaa. No en tietenkään heille ala selittämään mutta ei joka päivä jaksaisi kuunnella samoja kysymyksiä. Mutta joo, toivottavasti tää tästä helpottaa.
 
mulla on tuo iho mennyt huonoon kuntoon noitten teroluttien myötä... en tiedä onko se joku ruusufinni tms. pitäisi koettaa kun koko aika joku tulehdus naamassa. koskaan ennen ei ole ollut mitään vastaavaa.

no oloja... alamahaa jomottelee, nivusiin pistelee ja rintoja välillä aristellut.. voi johtua myös tuosta terolutista... mutta olispa kyytiläinen matkassa :) kp 25 ja ovis oli kp 19 vissiin.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Huomenta upeista upeimmat naiset :)

Gatusa:n kuulumisia jännään..
Mandah: Toivottavasti se olis sitä :Heartpink
Mustikka: Vaiva oli niin ärsyttävä,et kävin kuurin hakemassa..varmaan kesti yhteensä 3 kuukautta...

Omanturvan töngintää :) Mulla kasvojen alueella herpes,siis ihossa.... :sad001 Oireilee stressistä,auringosta ja yms..
 
juuh, no mä oo, pillerit jättänyt vuonna 2009, joten on palautunut aika hyvin ...raskaushan,vei multa,siloin,finnit 2010. Mulma nyt ollu aina onkelmia....
 
voih, toivon ettei tuo selkäkipu enteile mitään...vuodot jotka loppuivat parisen viikkoa sitten...tänään tuli pyyhkiessä...vatsa kipua ei ole..huonoa oloa edelleen ja vessassa pitänee käydä jatkuvasti...mutta silti..noh tänään klo 13 selviää...
 
Blueroseteddy: Niin toivon sormet+varpaat+hampaat ja karvat ristissä et on "vain" harmitonta vuotoa&särkyä..
Voimia odotteluun :Heartpink :Heartpink
 
Blueroseteddy: Toivotaan et vuoto on harmitonta. Onneksi on tänää ultra niin ei tarvitse kauaa stressata.

On: Dpo1 nyt sit koitetaan olla liikaa oireilematta :grin Niinku se onnistuis. Eilen taas iltasella mietin et millonkohan se aika saapuis gynepolille ukko siihen et no jos sitä ei tarttis et jis meillä olis munkit uunissa, täh munkit :grin Kerta se ensimmäinen kuulla tuolla lauseella tärpistä. Ainii niistä oireista joita nyt sit ei varmaan täs vaihees pitäis olla mut ku munkeista äske puhuin nii tissit on valtavat ja arat ja kuulemma mun huulet on turvonnu :grin Pikkasta nippailuu mahassa.
 
Diku: Itsellä oli eiliseen saakka tosissaan vahva tunne mut sit se lössähti. Ukon siskon takii ku huomasin et en mä saa aidosti tuntea jos tässä on raskaana. Se ku on mustis. Tuntuu vaan tosi pahalta. Koitan ymmärtää häntä, mut miks hän ei voi ymmärtää mua ja ennen kaikkea veljensä onnea :sad001
 
MURR...ei kukaan toinen voi tietää toisen pettymyksen määrää..
Meen äijän suku ihan kahko...
Ymmärrän ettei halua siinä kertoa omista tunteista..tai kuinka pitkään oma ns projekti on ottanut.
Tiedän niiiiiin oman tuskani ja voin samastua.
 
Blueroseteddy, tsemppiä! Onneksi sulla tänään lääkäri ja toivottavasti sieltä tulee vaan loistouutisia! :Heartred

Lissufin, pitkää pinnaa piinailuun :) Pidetään peukkuja että munkit on siellä jäädäkseen ja plussatuulia! Äitienpäiväksi sitten plussaat :Heartred

Tänne tulee niin paljon kirjoituksia ja mä kun luen näitä päivän mittaan, niin eihän sitä enää muista mitä kellekin kommentoida :confused:

Haamulaisia ja haaleita plussaviivoja ainakin oli tullut :) Mahtavaa!!! Ja onnittelut niistä, oliko ainakin Pepe, Mandah ja Dikukin..?!? Viivat vahvistukoon :Heartred

Ja sitten Iineksellä ainakin viiva tummunut, Ihanaa! :Heartpink

MadH, ihana kuulla sinusta :) Ja kiva kuulla että tykkäät kuulla minustakin :p:grin Virkistävää Ranskanreissua! Otappa sieltä Ranskasta matkalta mukaan oikeen kunnon plussapuhuri!

Elli28, harmi että ikävät fiilikset kierron suhteen :sad001 Mutta ties vaikka sieltä plussa tulee :) Mäkin olin jo toivoni menettänyt omalla kohdalla, mutta niinpä vaan plussasin :Heartred

Erityisiä plussatuulia puhaltelen ainakin Elyalle, Kiwibirdille ja Dawwelle! Toivottavasti plussaatte, jos ette nyt tästä kierrosta, niin seuraavasta viimeistään! :) Yrittäkäähän pitää lippu korkealla, vaikka jokaisella teistä on omanlaisensa haasteensa, niin aikataulujen, toivon kuin jaksamisen suhteen.

Muille kanssa tsemppii!!! Kun ei tää nyt ihan pysy kärryillä! :grin Tuttu tunne meille kaikille, ollaan niin ahkeria palstailijoita :)

Omista oloista sen verran että nyt on varattu alkuraskauden ultra ja se on 12.5 :Heartred Sitä nyt odotellaan kuin kuuta nousevaa :grin Olo muuten loistava, kohta kuntosalille ja eiköhän tänäänkin olisi kiva viettää mahdollisimman paljon aikaa ulkona :)
 
Lissufin, tää on sulle :talk017:sign19:sign19:sign19:sign19:sign17:sign17:sign17:sign17




Aamu alotettu taas huonon olon kanssa, aamiainen vähän helpotti oloa onneks.Tänään olis siis 28/27-30 ja on lähettävä pian täydentämään testivarastoa. Täytyy ostaa valmiiks jo se digi, et voin salakuljettaa sen anopin luo :wink Lähen lasten kanssa anoppilaan vapun viettoon sunnuntaina ja vähän kyllä jännittää lähteä jos ses attuis huomaamaan mun pahoinvoinnin. Oon niin älyttömän surkea valehtelemaanki. Mut tääki reissu sovittu jo ajat sitte.:angry2
 
Sandy: Kai sä joka tapauksessa saat sen sohvan? Tsemppiä ultrapäivän odotteluun. :Heartred

Mandah: Kiitos tuulahduksesta :grin Tsempit anoppila reissuun. :Heartred Meinaakko tänää testailla?

Koht ukko tuo viinimarja pensaita, ja illalla lähetään mökille yöks , huomenna jo takaisin. Ihana irtiotto.
 
Lissufin, en tiiä jaksanko tänään tihrustella sitä viivaa että voi olla että jätän suosiolla huomiselle.(Hah, joo niin varmaan:p)
 
Bluerose; tsemppiä kamalasti! Varmasti pelottaa mutta toivotaan ja peukutetaan että kaikki on hyvin. Pieni vuotohan on ihan normaalia. Onneksi pääset jo tänään varmistamassa tilanteen.

Gatusa; kovasti oottelen sun kuulumisia että kuinka pitkällä jo meettä :) Kaikki on varmasti hyvin!

Iissufin; mullakin on jotenki sellanen fiilis että teillä on tärppikierros nyt :) toivotaan että olis!

On; luulin jo että vuoto alkais loppua eilen ku oli niin vähäistä, noh sitte illalla taas alko runsaana. Tyhjeneepä nyt sitten kunnolla. Tänään ajattelin soitella ja varailla ultra aikaa. Samalla pääsis lääkärin kanssa jutteleen. Ihanaa vapaat alko ja miehellää myös. Pihahommia tänään suunnitelmissa.
 
Blueroseteddy,voimia :Heartred

Lucky kuulostaa lupaavalta! :) toivotaan kyytiläistä :)

Sandy kiitos tsempeistä! :)

ja omaa napaa.Viime yönä heräilin esikoisen kanssa,kun toinen on kipeä.Mies oli yövuorossa ja tullessa oli käyny vaan laittaa makkarin oven kiinni ja hoitanut esikoisen aamutoimet ja jääny leikkiin.Ite heräsin puol ysi ja ihmettelin mitä tapahtuu :D ihana mies :Heartred

alamahaolot jatkuu ja tänää meinas tulla aamupala pihalle..:eek: ..tässäpä siis mietin,että oonko ovuloinu sittenkin..esikoisesta alkoi turvotus ja ellotus ennen plussausta,joka jatkuiki sitten rv 25 asti :/ mutta en aio testata ku aikasintaan kp 28
 
Takaisin
Top