Mitä kaikkea käyttää?

Ennen raskaaksi tulemista söin foolihappoa, vehnänalkioljyä sekö maca-tabletteja sekö sitten kaytettiin clear blue ovu-testeja. Tulin raskaaksi ekan kuukauden aikana kun söin macaa ja vehnänalkioöljyä. En nyt tiedö nekö auttoivat vai se, että ajoitus sattui nappiin. Myös mies söi macatabletteja. Tota foolihappoa tulee syödö jo ennen raskautta sen takia, ettö se ehkäisee tiettyä epämuodostelmaa, joka aiheuttaa keskenmenoja.

Söin muuten tosi puhdasta ruokaa ja välttelin kaikkea, jossa on pitkä lista lisäaineita. Sitten tein myös rentoutusharjoituksia.
 
Mä syön Minisun Mama -monivitamiineja, oon muuten koko yrittämisen (no vasta toinen yrityskierto menossa...) ajan ollu juomatta ja polttamatta, mutta vappuna olin maistissa ja jopa kaks syöpärullaa poltin. Olin visusti päättänyt etten juo enkä ainakaan polta kun nyt näin hyvin oon osannu olla kumpaakin ilman, eikä oo ees tehny mieli. Nyt si ihan paskafiilis, vaikka tosiaankin tiesin, etten oo raskaana..

Niin, muita tämmösiä lisätuotteita en oo vielä ottanu käyttöön, mut painonhallintaan (oon jonkin verran ylipainoinen, en yli satakilonen mut semmoset "ääh mun pitää saada tää kolme kiloo pois mä en kestä" -tyypit aiheuttaa raivoa ja tekee mieli
:violent006) oon kiinnittänyt huomiota. Sekä omaani että miehen. Hiilareita vältellään järkevissä määrin, mutta viikonloppusin menee aina ihan mettään se, kun ollaan molempien porukoilla kylässä.. Olis varmaan ihan positiivista saada edes muutama kilo lähtemään ennen ku haaveilen enempää vauvoista, mut haaveilen silti. Piste. Sen takia siis hiilareita vahdataan, meille molemmille sopii sellanen ruokavalio enemmän kun hyvin. Ruikkaria syödään aamusin edelleen, eikä tarkkailla niiiiin tarkkaan, kunhan perunaa on vähennetty ja se vähä mitä syödään riisiä ja pastaa niin on täysjyvää.

Greippimehu lukee nyt kauppalistassa ja koska mies on innokas hedelmämies niin ehkäpä greippiä ihan greippinäkin syödään.:)
Multa meni ny vähän ohi, että mihin se vehnänalkioöljy suoranaisesti vaikuttaa? Haluaisin ottaa käyttöön heti kaikki maholliset vippaskonstit (päälläseisominen aktin jälkeen ei oo vielä hallussa, mutta tuntuu että täytyis sitäkin koittaa
:grin:grin) joten seuraan tarkkana tätä ketjua ny! :)
Entäs toi maca-jauhe? Vat is tät? :eek: Olen ummikko. Niin ja tosiaan, ensimmäistä täällä tehdään..
 
Takaisin
Top