Raskaaksi 2014

Pampero, ihanaa kuulla et viiva on mieleinen :) Tuus kertoon si ultrakuulumisia kanssa!! :) Onnellista odotusta ja tarrasukat ja enkelit matkaan mukaan :Heartred


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Täällähän tapahtuu!Onnitteluja plussanneille,oli se sitten ovis tai r-testi:smiley-bounce013

:smiley-angry019tässä on minun fiilikset.Kp 22.Nivusia vihloo ja maha on turvonnu.Eiköhän se täti kurvaa kylään.Ehkä jopa odotanki sitä,niin vois alkaa yrittämään uudestaan.
 
onnea pepexxl ja iines, tonnikaupalla tarrasukkia :)

no niin ja pitihän se arvata!!! historia toistaa itteää eli täällä oon oottan et ukko veis mut lääkärii mut eipä ol näkyny, kyllä muiden pillin mukaa juostaa kokoajan mut mua ei voi viedä lääkäriin kun on luvannu. varmaa joulukuussaki vaikka pää ois ulkona ni se sanoo inshaAllah huomenna pääset lääkäriin!!! tääl oon itken ja tyylii melkei raivonnu, esikoinen katto et juu huomaa et isi taas on niin sanansa mittanen. ois voinu tän kerran ees uhrata muutaman dinaarin siihe että ois vieny mut taksilla sinne mutta ei. tääl oon yli 2h oottan sit ensinnäki kotii tulevaks.
 
Päivää taas! :) Voi hitsi kun mä en pysy teidän perässä ollenkaan :)

Mutta tärkeimmät kuitenkin jäi mieleen, PepeXXL ja Diku iiiiisot onnittelut haamuistanne, molemmissa kyllä selvästi toinen viiva näkyy:love7

Gatusa: Eeeeikä!! voi hitsin harmi kun et vieläkään päässyt lekuriin!:sad001 Voiko olla että pääsette vielä tänään myöhemmin vai venyykö pitemmälle?
 
Gatusa: Miehet :smiley-angry019 Niin ärsyttäviä. Näytä taivaan merkit ku hää saapuu kotia. Tänään kyl pyydät ne taksirahat valmiiks nii huomenna pääset vaikka ukkeli olis lähtenny taas livohkaan. Tsemppiä halien kera :Heartred
 
Gatusa: On se nyt kumma kun et sinne lekuriin pääse :sad001 olisko sulla nyt tänään ollut aika varattuna? Miehet.. ku niillä tuntuu menevän kaikki muu edelle :/ Meilläkin mies pitää suurinpiirtein turhana kaikkii lekuri käyntejä jne. Sanoin sille suoraan,että jos se jättää yhenkin ultra kerran tulematta niin saa kyllä lähtee samantien ovesta ulos. :D
 
ukko tuli veljesä kans tänne...pääs ovesta ni minä jo aloin huutaa ja itkee, mentii keittiöö ni huusin, itkin ja hypin tasajalkaa et oon kyllästyn tähä aina sama juttu joulukuussaki varmaa vaikka pää ois jo ulkona sanoisit inshaAllah huomenna pidä se sisäl sinne asti. ukko myönsi tehneensä väärin ja lupas että huomenna mennää aamulla taksilla lääkäriin, ei enää mitää tekosyitä eikä välitetä muista, huominen on iha mua varten varattu kokonaan. veli sit ukolle sano et taitaa olla ongelmia vaimon kans. no huomenna näkee miten käy.
 
Voi täällä on taas plussanneita! Onnea hirmusti ja tarrasukkia matkaan :Heartred antaa itselle hirmusti uskoa tulevaan kaikki uudet plussaajat :)

Gatusa; tuon on niin syvältä.... kun et päässyt tänään lääkäriin. Todella ikävää kun voin kuvitella kuinka kovasti haluat päästä konkreettisesti näkemään pienen. Voiko olla mahdollista että sun miestä pelottaa omassa mielessään ottaen huomioon teidän menneisyyden? Kun miehet ei aina saa sanottua miltä tuntuu. Ja siksi lykkää lääkäriin menoa. Tää nyt oli vaan tällasta mun omaa pohdintaa.
 
Kääk,enhän mä TIETENKÄÄN malttanu olla tänään testaamatta. Tuloksen jokin haamun pikkuserkun esi-idän tädin kissan kaiman kaveri. Eli mieshän sitä ei nää ja itekin täyty tihrustaa niin että nyt ihan silmiin sattuu.
 
epäsuora toi viiva kuulostaa pari viikkoo ennen haaleaa plussaa tullutta tulosta eli mä tihrustin ja olin että tossa on iha vähä väriä etkö sä nää ja mies oli että näät omias. ei siinä viivaa ol. ja sama seuraavassa ja sit kp 37 tuli selvempi mutta tosi haalea ja menkkojen oletettuna alkamispäivänä sit tuli tasavahvat käytännösottaen joten tässä on ollu kokoajan mulla kysymys mistä kysymys, olenko rv 5+5 vai kenties jossai rv 6+5- 7+ ainaki. tänää sit näköjää ravinteet otetaa vastaa mut muuten sit äitin ei tartte saada lisäpainoa joten kaik nousee kurkkuun, oon ollu et jos on tullaksee ylös ni tulis sit iha uloski eikä jäis tonne kurkkuu.
 
Epäsuora; niin tiedän tuon tunteen haamuraisista. Mutta mahdollisuushan on nyt erittäin suuri jos edes joku haamu sinne piirtyi. Itsellä oli kans tosi haamujen haamu eka testi ja sen tein kun ei vielä ois menkkojen pitänyt alkaa. Sit parin päivän päästä tuli vähän selvempi haamu. Sitten varalta odotin testauspäivää niin että laskin pisimmän kierronmukaan mitä mulla on koskaan ollut. Yleensä on todella säännöllinen, joskus kuukausia sitten veny parilla päivällä. Ja odotin sen pidimmän mukaan ja sit tulikin digillä se 1-2 raskaana. Suosittelen lämpimästi menkkojen alkamispäivänä tekeen digillä testin :) ei tarvii miettiä ollakko vai eikö. Eikö sulla nyt aika pian ole jo ns. oikea testaus päivä?
 
Myyh, Tänään on kp 27/27-30 mutta ovis oli ilmeisesti vasta kp 17-18 niin sehän vähän pidentääkin kiertoa. Täytyy ootella tässä ens viikolle sitä digillä testaamista enkä muutenkaan pahemmin hihku vielä. Voihan tässä käydä miten vaan vielä.

Gatusa, toivon kyllä että kävis samoin ton haamun kanssa!
 
verikokeis tänän käyty..huomen lääkärille...kontrolliultra :Heartred nkee mis mennään vai mennääkö missään



niin joo ja selän takia sairaslomalla...ei voi määrätä mitään kun,raskaana...
 
onnea diku,pepexxl ja epäsuora haamulaisista!!! viivojen vahvistumis energiaa!!!

gatusa: kyllä nää miehet!!! mäki raivosin eilen ihan ku joku hullu!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
epäsuora inshaAllah sulla käy tuolle haamulle kuten mulla eli vahvistuu :)

blueroseteddy harmi että selkä äity noin pahaks, aattele positiivisest, saat ainaki levätä.

lucky jep jep niille pitää näköjää raivota välil että ne tajuaa.

on: iha hirvee olo kokoajan, etoo, väsyttää enemmä ku laki sallii, lepäsin pari tuntia mut tuntuu ettei ois levänny yhtää. nii joo vessas ravataa kiitottäväst. nii joo mein auringonkukat alkaa avautua hiljalleen :)
 
Onko täällä kenelläkään kokemusta pillereiden poisjätön aiheuttamasta hormonaalisesta aknesta? Mulla on meinaan iho mennyt todella huonoksi sen jälkeen kun pillerit lopetin :sad001 Naama on täynnä todella kipeitä paukamia, samoin selkä ja niska. Tää asia harmittaa mua ihan hirveesti ja välillä tulee olo, että ois niin paljon helpompaa taas aloittaa pillerit kuin kärsiä tästä ihosta. Mutta en tietenkään niin tee. Totta kai vauvan saaminen olis tärkeämpää kuin mikään mutta tää "vaiva" on kyllä tosi inhottava :sad001
 
Mustikka, mulla on valitettavasti vastaavia kokemuksia kun sulla. Iho meni aivan hirveään kuntoon, eikä vieläkään ole lähelläkään normaalia vaikka olen ehkäisyrenkaasta luopunut lokakuun lopussa eli puoli vuotta sitten. Helpottanut on onneksi, mutta edelleen tulee varsinkin ohimoille kipeitä ihonalaisia patteja jotka kestävät ikuisuuden. Mullahan oli koko leuka ja ohimot aivan täynnä kipeitä paiseita melkein 4kk yhteen menoon, se oli aivan hirveää. Samoin selässä oli niitä ja rintalastassa. Jopa päänahassa... Mulla ei koskaan ole ollut huono iho, kuiva kylläkin mutta ei näppyinen. Kaveri sanoi että tämä tila kestä hänellä noin 11kk.... :confused:

Nyt kun kirjoitin tuohon niin tajusin vasta itsekin että hittolainen mehän ollaan yritetty jo puoli vuotta tässä. Yhden ainoan plussan olen saanut heti ekasta kierrosta ja sekin meni kesken, kyllä kovasti harmittaa kun voisin olla nyt tuolla elokuisten ketjussa ja oikein kidutan itseäni katselemalla sen ketjun masukuvia. :sad001
 
Diku ihan loistavaa!!!!! :) varovaiset onnittelut, plussahan tuo minusta on. :Heartred
pepeXLL kyllä siinä viiva on ja vahvistukoon tuo viiva, aamen :Heartred varovaiset onnittelut :)
lissufin oih :) mä googletin vaunuja/rattaita viimeks talvella ja katsoin mitkä ois hyvät hankkia sitten kun sen aika on.. ihan höntti olo tuli ja olenkin mut tosiaan päädyin emmaljungaan, hyvällä kaverilla on ejungat ja sillä on pieni vauva + ainakin hän on todennut ne hyväks, useasti moni muukin toteaa.. eikä se brändi vaan se että on ruotsalainen eli on suunniteltu kestämään sääolosuhteita mitä meillä täällä suomessakin on, en ylistä parhaaksi kun en vielä tiedä mistään mitään itse.
iines86 kiitos ovisonnentoivotuksesta, sitä tarvitsee :) täällä on menossa kp13 piti oikein tarkistaa kun en oo hössöttäny tässä kierrossa oikeestaan yhtään vaan vauvajutut on ollu pois mielestä enemmäin kuin pitkään aikaan. sulla on muuten ihana uus kuva ja ihanaa ihanaa tuo sun testiuutinen, onnea vielä parahin!
MadH91 kiitos rohkaisevista sanoistas :') sisälläni tirahti onnenkyynel, niin sinäkin tulet raskaaksi ja ovulaatiotestit sais sulla vahvistua :) tuli ihan ikävä omaa miestä, ollaan oltu muutama yö nyt erillään..
Pamperolle jymy onnittelut vielä tuloksesta :)
Elli28 tsemppiä, on kyllä tylsä tuo vaihe kp22 kohdalla.. toivon tietenkin ettei ne kuukautiset sulla alkais ollenkaan ainakaan seuraavaan 9 kuukauteen :)
Gatusa tunnistan myös tästäkin oman mieheni, semmonen jästipää ja ärsyttävä retale.. sori vähän vauhkona kun ollaan nyt oltu yötä erillään (tulin mun äidille) ja riitaa on jälleen.. jotenkin talvi oli aika rauhallinen mutkun kevät saa niin saa kohtuuton idioottikäytöskin. toivottavasti pian kuitenkin pääset sinne lääkäriin, ota iisisti ja hengittele.
epäsuora jospas se olisikin juuri sitä niin :wink lykkyä tykö!
blueroseteddy ihanaa ja onnea ultraan! harmi tuo selkä.. menispä tuota pikaa ohitse ikävä vaiva. tykkään kuitenkin ultrakäynnistäsi! ja siksi peukku :Heartred
lucky87 miehet ne vaan on tollasia p*rkeleitä mun mielestä joskus ja joskus tuntuu että naiset me ollaan niin mahtavia ja miehet ei tajua mistään mitään.. mutta sitten tulee aika jolloin (oma) mies on aivan ihana ja ne muutekin miespuoliset ihmiset elämässä onkin ihan mahtavia, miehet tosin ajattelee meistä aika samallalailla mutta silti.. ollaan liian kilttejä.. se olis varmaan aika tylsää kuitenkin jos miehet olis täydellisiä ja päinvastoin mutta silti!
Elya et saa kiduttaa itseäs :sad001 sä olet just mahtava ja tulet vielä raskaaksi onnellisesti, jaksa vain uskoa.. niin sieltä se plussa tulee +
 
Takaisin
Top