Tänään olen onnellinen...

Jes, alkaa nuha vihdoin hellittää mulla ja pojalla! Mies tuossa vielä niistelee aika tiuhaan, mutta jos nyt vaikka oikeesti parantuis. Uskaltaiskohan sitä jo viikonloppuna salille...? :rolleyes:
 
Taas myöhässä... Mutta tiistaina oli onnellinen että pääsin kampaajalle ekan kerran sitte viime huhtikuun. Ja lisäks päätinki alkaa kasvattaa näitä hiuksia, oten pituutta ei lähtenykää enempää ku kuivat latvat :) Nyt hiukset ulottuu just ja just olkapäille.
 
mulla on suunnillee saman pituset kutrit.ja juurikasvua ihan kiitettävästi.meinasin värjätä hiukset mut aattelin et aurinko vaalentaa.
 
Mieki voisin antaa anopin napsaista pääsiäisenä taas jonkun kymmenensenttiä pois. Vois ottaa enemmänkin, jos raaskisi, kun on se yksi takkukohta. Mutta en tiedä, raaskinko. Kun on vuosikaudet tottunut todella pitkiin hiuksiin, niin sellaiset tavallisen pitkät hiukset tuntuu ihan lyhyiltä. :D

Mutta kiva päivä ollut, vaikka ihan tavallinen. Tallilla kävin ja esikoisen kanssa käytettiin koira lenkillä. Ja ihana Kiira on yrittänyt syödä äidin varpaat. :)
 
No mul taas on se että oon useemman vuoden leikannu nää lyhyeks, mut nyt ku ne jo vahingossa sen vuoden tos pääs kasvaa ni innostuin et jos antaski vaa kasvaa vielä lisää :) Mun tekis kans miel värjätä nää, mut noit hiuksii lähtee edellee kiitettävästi ni en uskalla. Ehkä sit joskus ku se lähtö loppuu tai ainaki vähenee reilusti. Ja punasetha näist sitte tulis :)
 
Mä oon värjännyt melkeen aina hiukseni punaisiksi ^^ se on vaan niiiin ihana väri.. Oikeen semmonen kirkkaanpunanen :D mmmm...värjäsin juur toissailtanakin taas uuestaan ja hyvä tuli. Olin koko raskausajan värjäämättä hiuksia niin nyt värjän kahta kauheemmin aina heti ku tulee pikkusenki juurikasvua :p
 
Hiuksista ku puhutaa... mul o järkky juurikasvu ja kun noita hiuksia on ruvennu kasvaa uudestaa päähä nii mul on sellane kahen sentin pysty ottatukka... Aina panta päähän ku lähetää jonnekki.. pitäs kyl värjätä kuhan vaan kerkiää mut nää pystyhiukset vie multa järjen :DD

Ihanaa pääsiäistä kaikille! :)
 
Hauskaa pääsiäistä kaikille!!!

Mun tarttis myös päästä parturiin! Mulla on itsellä aika vaalea tukka, mutta olen vielä raidoittanut sitä vaaleammaksi. Olen nyt säästösyistä käynyt n. 5 kuukauden välein kampaajalla ja nyt rupeaisi taas olemaan ajankohtaista.....mulla on aika pitkä tukka ja nyt ajattelin että saa vielä kesän kunniaksi vähän kasvaa :)
 
Parturiin pääsy kyllä piristää..mulla on joskus ollu ennen raskaana oloa hiuksen miltei puoleen selkään myös etuhiukset...Kerran vaan sit lompsin parturiin ja sanoin parturille et leikkaa äkkii hiukset lyhkäseks..ja samalla vauhdilla tee otsatukka mulle ennenkö perun sanojani :D...ja arvatkaa mikä mulla oli syke sillä aikaa kun hiukset lyheni edestä ja takaa :D....mut nyt mie olen tykänny tästä miun otsiksesta :D
 
mäkii yhessä vaiheessa värjäsin punasella,mut ehän ne värit mun päässä pysyny.ainut mikä kestää ni on blondi.sen takia nyt kasvatan omaa väriä takasi et ei tarvi tuskailla sit juurikasvusta.pitäs vissii itekkii mennä parturii tasottaa hiuksia,tyttö on tehny niihin oman leikkauksen ja se ei oo suora....
 
No muakin himottaa ne heti, ku sanoit. :D
Mä oon kyl ehkä jo vähä tööt tätä herkuttelua. Eilen tosiaan kaverin luona oltiin päivällisellä ja vein sinne liivatteettoman juustokakun jälkkäriksi. Nyt sit oottaa jääkaapissa isompi juustokakku, johon taas laitoin liivatetta. Liivatteeton juustokakku on aika tanakkaa nii jaksaakohan tuota keppeempää versioo syödä.. :D

Onnellisena kerään läskiä.. hyiiiih.. :D
 
Joo.. noi juustokakut on kyl simppeleitä tehdä, mut onneks ei sentään viitti usein kakkuja tehdä... sehän tästä vielä puuttus... o_O

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top