Clomifen kokemuksia?

Onneaa Iines86!!!!!!! :happy093Niin hienoa! Kun on noin kauan odottanut odotusta (hah miten sanottu), niin kyllä siinä vaan vedet silmiin tulee onnesta ja ihmetyksestä. Tunne on sulla varmasti nyt sanoinkuvaamaton. Eiköhän se toinenkin viiva vahvistu lähipäivinä! Nyt tarvitaan vielä lisää onnea :Heartred

Jaicalle tsempit pistoshoitoon! :thumright Onneksi pääsette vihdoinki ne alottaa! Yhdistetäänkö sulla pistoksiin jotain muutakin vaiko vaan pistokset? Usko pois, ei se ollut kauheeta! :) Sit on tää juttu lääkäreiden käsissä, joten ehkäpä sekin stressaa vähemmän.. toimit vaan ohjeiden mukaan. Kuulostaapas iisiltä :)

Kyllä, toivottavasti iines86 nyt sun plussa tarttuisi meihin muihinkin täällä!

On: täälä aika seesteinen fiilinki tällä hetkellä. Odottaa paljon ensi viikonloppua kun pääsis testaamaan (tai menkat alkaa toiv siis ei!) Mutta silti yrittää olla jalat maassa asian suhtee. Meinasin vähän viiniä/siideriä/kuohariaki juoda pääsiäisen kunniaksi :)
Ainut mitä pelkään, että jostain ilmaantuu taas raskausuutinen (ja eii siis täällä tosiaankaan, täällä sitä taas toivon kaikille!). Tai pelkään siis enemmänki sitä miten reagoin... toivottavati kuitenkin hyvin :) välillä niistä tulee vaan jotenkin entistä masentuneempi olo, tuntuu kuin koko päivä/viikko olisi jotenkin pilalla. Siis älytöntä joo. Onko kellään muulla samaa?
 
Kiitos kaikille oikein paljon :Heartred

almanen: Tää tilanne on yhäkin sellanen etten oo tajunnu sitä vielä kokonaan :D Unohdan jopa koko asian useasti ja sitten yht äkkii se tulee taas mieleen ja alkaa hymyilyttää ^^:Heartred

ON: kp 31 ja dpo 13 oireita ei paljookaan ole :) ja siksi varmaankin välillä unohdankin,että olen raskaana :grin Eilen autoa ajaessa tuli ihan sairaan huono olo ja jouduin oksentamaankin, mutta muuten oireet ovat pysyneet vähäisinä. Vatsaan sattuu silloin tällöin ja repäisy kipuja tulee välillä,mutta siis tosi vähän. Uni alkaa painaa silmää jo ennen kello yheksää illalla :grin Onneksi oireet ovat vielä ainakin lieviä. Tein tuossa eilen eli dpo 12 apteekin oman testin vielä, kun jotenkin oli niin epävarma olo ja viiva oli vahvistunut melkein kontrolliviivan vahvuiseksi. :pTänään en ole testannut,mutta huomenna ajattelin kokeilla mitäs viivat sitten sanoo kun on dpo 14...toivottavasti vahvoja viivoja näyttäisi :rolleyes: On tää niin uskomatonta!!

LÄHETÄN KAIKILLE JÄLLEEN PLUSSA AALLON!! pyyhkäisköön se teidätkin mukaansa :wink :wav

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!!
 
Mitäs tänne? Hiljaista on :)

Mulla paukahti tänään digiin Raskaana 2-3 :Heartred Apteekin omaan tasa vahvat viivat! Jeiii! Nyt siis kp 34/33-34 ja dpo 16 :) Pitää sitä kai vähitellen uskoo,että raskaana ollaan :) Ensi viikolla soittelen ultra aikaa ja neuvolaan.

Oikein paljon plussapuhureita tänne teille kaikille!!! :Heartred Pysyn täällä taka-alalla yhäkin ja seurailen jos jotakin kirjoittelette :wink
 
IHANAA iines !! (:: Onnea nyt viellä! :Heartred

Tänne ei ihmeitä kp 23 menossa ja terolutit tietysti mukana. En oo oikeestaan ajatellu koko vauva asiaa hetkeen ku ollaan miehenkanssa taloa ruvettu ettimään ihanaa kun on muuta ajateltavaa oon paaljon relanpi näin! ja tosiaa ne ovis testitkin jätin ostamatta tässä kierrossa mut jostain vaan kai tiesin milloin se on o_O kai... ? :grin että näin täällä :)kevät ja tuo ihana auringon paiste piristää!! :rolleyes:
 
Ihanaa, mahtavaa Iines!!! :Heartred:Heartred:Heartred

Mamma4:
kiva, että olet löytänyt uutta ja kivaa ajateltavaa! Kevät ja aurinko tosiaankin piristää :flower

On: KP 28/29-33. Eli iiiihan kohta pitäisi selvitä mitä tuleman pitää.... Normisti ilman noita clomeja mun kierto on ollut 33, joka olisi ensi ma. En tiedä, pitäisikö edes yrittää testailla vielä tällä viikolla ollenkaan? Vai testailisiko vasta ens viikolla jos niitä menkkoja ei kuulu? Jotenkin vähän tuntuu, ettei ole tärpännyt nytkään kun ei mitään oireita ole. Toisaalta taas se positiivisuuden siemen on olemassa :wink
 
almanen: Yritä malttaa mielesi ensi viikkoon..ei tuu turhaa stressii jos viiva onkin haalea vielä :P ja puhun kokemuksella. Jos oisin malttanut vaikka viime maanantaina testata,oisin saanut samantien tummat viivat :wink tsemppiä ja plussaa!!!

mamma4: kiitos :) hyvä kun osaat ottaa rennosti..se varmasti auttaa. Tsemppiä ja plussaa myös sinulle!! Kevät on ihmeiden aikaa :p
 
Täällä eräs clomikiertolainen ilmoittautuu! Yritystä takan 9kk, PCOS todettuna. Nyt ensimmäinen clomikierto meneillään. Seurantaultrassa kaikki näytti just siltä kuin pitikin. Ovulaatio oli ja meni, nyt elellään DPO8. Clomit on mulla vaan tasottanut hormoneista johtuvia oireita ja oon ollu enemmän kuin tyytyväinen :) Nyt kuitenkin DPO8 ilmaantui tiputteluvuotoa. Ei vissiin lääkkeet toimi ihan niinku pitäis jos luteaalivaihe jää näin lyhyeks? Onko muilla ollut samaa?

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Hei ja tervetuloa Mrs. Em Ö
Mulla ei tullut tiputteluvuotoa ollenkaan clomien aikana...eikä oikeestaan oo koskaan tullukkaan eli en valitettavasti osaa tuohon vastata. Ootko varma ettei olisi kiinnittymisvuotoa :wink mun mielestä clomit pidentää luteaalivaihdetta tai ainakin laittavat normaalin mittaiseksi. Itse söin clomien rinnalla lugesteron nimistä keltarauhashormooni lääkettä joka taas tuki ettei limakalvot ohene liikaa (clomeilla on se ikävä sivuvaikutus) ja samalla luget myös piti kierron tasaisena. Toivottavasti sun oireet enteilis sitä yhtä :wink ehkä joku muu osaisi vastata selvemmin sun kysymykseen.

Me yritettiin tätä ensimäistä lasta 14kk ja clomi kiertoja ehti olla kolme ennenkuin tärppäsi.
 
Kiitoksia iines86 ! Mulla on aina ollut luomukierroissa luteaalivaihe 14 päivää. 12 päivä on saattanut alkaa tosi huomaamaton tiputteluvuoto, mutta sekin on aina ollut tuon normaalin 12-16 päivän rajoissa. Seurantaultrassa mulla oli limakalvot paksut, just sellaiset kuin pitää, sen takia ihmetyttää että vuoto alko jo nytten. :sad001 Voishan se tosiaan olla kiinnittymisvuotoa, mutta epäilen voiko sitä tosiaan olla näin paljon. Vessassa käydessä välillä ei tule ollenkaan mutta pupuilujen jälkeen oli kyllä paras käydä pesulla. Ja kaiken lisäksi vuoto on ollut sellasta ruskeaa. Eli ei tuoretta verta. :sad001

Onneksi olkoon tärpistä♥ Ehkä meilläkin tarvitaan keltarauhashormonia sitten vielä tueksi tvs. Mutta ihana silti kuulla onnistumisia. Luo itseenkin toivoa :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Niin eli luteaalivaihe on sulla ollut normaalissa mitoissa :) se on ihan positiivista. Kiinnittymisvuoto saattaa juurikin olla tuollaista kuivunutta ns. ruskeaa. Joillakin taas tuoretta,mutta vuoto on vähäistä kuukautisvuotoon verrattuna :) eli siinä niiden ero. Katseleppa muutama päivä..sun kierto on juurikin siinä kohdilla,että kiinnittyminen on saattanut tapahtua ja aiheuttaa nyt vuotoa joka on ihan harmitonta kunhan ei muutu runsaaksi vuodoksi... tsemppiä :)

ja kiitos! Varpaillaan täällä ollaan vielä kun on niin alussa,mutta tosiaan älä koskaan luovu toivosta :) Tekin onnistutte vielä :)
 
Tervetuloa joukkoon Mrs. Em Ö ! :) En myöskään osaa vastata kysymykseesi sillä ei täälläkään koskaan clomien aikaa oo ollu tiputtelua.. ennen tätin tuloa kyllä on ollut ja useasti... mutta se lienee eri juttu sitten kai..o_O

Täällä mulla menossa kp 27 ja ei minkään näkösiä oireita mistään eikä kyllä ressiäkään oo ollu :):wink No tädin pitäs nyt sitten ensviikon puolella ilmaantua odottelua odottelua... :confused:
 
Kiitoksia iines86 ja mamma4, täällä jatketaan odottelua ja katsotaan muuttuuko vuoto ihan menkoiksi. Lueskelin että primot tvs pitäis sitten ottaa kiertoon mukaan jos luteaalivaihe on liian lyhyt. Mutta täytyy soitella lääkärille kunhan menkat alkaa ja kysellä lisää.

Nimenomaan sitä odottelua odottelua mamma4 tsemppiä piinailuun! :)

Iines86 toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa ihan loppuun asti :) Yritähän nauttia äläkä ajattele pahinta! Helpommin varmasti sanottu kuin tehty :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
en olekkaan tänne ehtinyt eksyä piiiitkää aikaan... :sad001 olette kuitenkin keskustellut sen verran ahkerasti, etten ikävä kyllä nyt jaksa lukea kaikkia... :confused:

Onnea iines!!:Heartbigred hurjasti tsemppiä, että pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti! :Heartred

ON: menossa nyt kp 27 ja viimeistä clomi kiertoa siis viedään... :oops: hieman kyllä tuntuu sille, että pitää soittaa lääkärille ja kertoa ettei lääke ole auttanut ja sitten mietitäänkin jatkoa... pistos hoitoihin meillä ei tällä hetkellä ole edes varaa, joten saas nähdä... :) mies tänään kotiutui polvileikkauksesta, joten makkarissakin tulee olemaan hieman hiljaisempaa... o_O

plussatuulia puhaltelen teille!! :) :)
 
Kiinnittymisvuotoa se taisi meillä olla. Tosin ikinä en uskonut että se vois olla niin runsasta! Täällä plussattu DPO10, mutta nyt DPO11 ja 12 ollut niukkaa vuotoa silloin tällöin, joten saas nähdä pysyykö pikkuinen matkassa :'/

Mukavaa vappua kaikille! Juhlikaahan kohtuudella :wink

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
täällä kp 30 muuttui kai kp 1 .. ruskeaa vuotoa aamupäivästä asti ja nyt illalla kirkasta verta ainakin tuo muutama "loraus" et kyllä tää täti taitaa taas olla. no enskuussa sit jatko tutkimuksiin ja niin edelleen...
 
Pieni vuodatus..
Ei noi pistoshoidotkaan toimi ihan odotetulla tavalla...
jouduttu jatkaa pidempään ko normisti ja tänään irrotellaan, katotaan kerkeskö kypsyyn..
vai ei..
Oireina väsymys, heikot yö unet, kiukkusuus, ja inhotus koko pistoksia kohtaan... :/
 
Mrs. Em Ö: Onnea paljon ja tarrasukkia mukaan.mähän sanoin,että kiinnittymisvuoto on kyseessä :wink

jaica: Olen pahoillani,että olosi on noin masentunut :sad001 Mä niin toivon sulle sitä plussaa ja noitten pistosten antavan avun siihen. Koita jaksaa ja tsemppiä. Mä olen hengessä mukana täällä!! :Heartred

mamma4: Pahoittelut tädistä..tyhmä kun ei tajua pysyä poissa. Tsemppiä nyt jos joudutte lisätutkimuksiin. Sieltä saatte varmasti tarvitsemanne avun!! :notworthy

-Nessufly-: Kiitos ja tsemmpiä sulle leikkaukseen ja pikaista toipumista!! Toivottavasti teillekkin se plussa pian suotaisiin eikä tarvitsisi mennä pidemälle!! Tsemppiä paljon!! :Heartblue

Kaikille tasapuolisesti plussapuhureita!! :Heartred
 
Jaica, voi ei :sad001 Toivotaan nyt kuitrnkin että ois kasvanut tarpeeks isoks ennen kun irrotteluun rupeette :sad001 Tollasten oireiden kanssa ei montaa kiertoa varmasti halua! Tsemppiä!

Iines86: niinhän sä sanoit :wink Itte en uskonut että se voi olla noinkin runsasta! Mutta näköjään voi. Nyt vaan toivotaan että pikkunen on tarrannut lujasti kiinni, aika näyttää :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top