Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

Joo enkös mäki just hetki sit marissu kun on niin tylsää tää odotus kun ei oo mitään, niin saatana johan on ruvennu kipuja ja vaivoja tuleen.. :grin Mut noi peräpukamat ei tosiaan käy kateeks, niitä jos tähän viel tulis ni se olis varmasti vikatikki ja sanoisin kyl itteni irti tästä raskaudesta!
 
mä oon käytännössä vaan liikuntakyvytön,ei tarvi paljoo jalkojen päällä olla niin liitoskivut tulee taas.ihan helkkarin ärsyttävä vaiva :mad: kun tuntuu mulla istuinkyhmyissä niin joka askel on sitten kun puukolla tökkäis ja sohvaltakin nouseminen on melko vaivalloista.ottaa päähän,kun nyt kun koulu on melkein pulkassa niin tässä pitäs tehä viä vaikka ja mitä,kuten kunnostaa terassi ja piha jajaja,ja kohta ei vaan pysty kun on maha tiellä ja sattuu ja ahistaa.äh. :sad001
 
Heidi muista nyt levätäkin välillä! Se lepo on oikeesti tärkeetä. Ja oot just saanu valmiiks tosi ison urakan sen gradun kanssa!
 
hoitopöytä.jpg
tällasta tänään...
mua vaan jotenkin ärsyttää olla näin vaivanen kun on tottunu meneen ja touhuaan siinä missä toinenkin.tuntuu ihan tyhmältä vaan istuskella kun mies maalaa hoitopöytää,mut olin sen maalinhakureisun jälkeen jo ihan kuallu o_O no,lopputulos on kyllä tosi hieno!saatiin siis mun ystävän vanha hoitopöytä,semmonen kirsikan värinen,ja tehtiin siitä valkonen.tai siis mies teki.krapulapäivänä.peukku :eek::grin
 
Tulipa kivan näkönen hoitopöytä!

Mä en oo tehny tänään mitään! Ihan outoa kun oon vaan syöny ja nukkunu. Ehkä tässä vaiheessa on kuitenkin hyvä kerätä voimia synnytystä ja sen jälkeistä elämää varten :) Annan siis itelleni luvan laiskotella!
 
Hei tähän väliin tällänen tosi raskauteen liittyvä kysymys, onks joku sattumoisin joskus tilannu ebaysta jotain? Meinaan vaan et onkohan ihan luotettava..
 
Mä en oo ikinä tilannu. Yritän vältellä ebayta niinkun monia nettikauppojakin ihan vaan siitä syystä etten haluu opetella ostamaan niistä. Mun on tosi vaikee lopettaa jos kerran tilaan jotain jostain ja kaikki sujuu hyvin...lopetan vasta kun tili on tyhjä ja se ei oo hyvä.
 
Mä just opettelin käyttämään Paypalia, millä voi maksaa turvallisesti ulkomaan nettikaupoissa.
Olen nyt tilannut pari juttua Ebaysta, odottelen saapuvaksi airmaililla. www.ebay.co.uk, käytän sitä, koska Jenkeistä asti tilatessa tulisi vähän liian kalliit postimaksut ja tuol näkyy Englannin myyjät ja myös muualtakin maailmasta.
Siellä on paljon kans sellaisia myyjiä, joilla on ilmaiset postikulut maailmanlaajuisesti. Siirsin omalta tililtäni paypal-tilille 20 e ja kahteen tilaukseen, joissa ei ollut postikuluja on mennyt 4 e.. :) tietty siinä toimituksessa voi kestää 7- 1 kk niin ei kannata tilata välttisti mitään sellaista, minkä tahtoisi jo ensi viikolla käyttöönsä, kun ei voi olla varma..

Ite olen sellainen, etten raaski mitään yli 50 euron tilauksia ikinä tilata mistään :D koetan löytää halvimmalla ja/tai käytettynä mutta hyväkuntoisena aina kaiken.
 
Ebay on paras! Iteki tosiaan ostan aina sieltä brittien sivuilta (tai suomen). USAsta ostaessa voi tulla huonolla tuurilla tulliongelmia ym.

Ehkä paras löytö Ebaysta oli se ostostv:n Nicer Dicer, sehän maksaa niillä jotain ~80e, sain sen ebaysta 25 eurolla (täysin uutena, postikulut sis)! :grin
 
Niin ja tosiaan sen takia tätä myös kyselin ku kyse on vähä kalliimmasta tilauksesta (autojuttu), ni halusin vähän luotettavia mielipiteitä sivustosta ja täällä kun väkeen voin luottaa.. :p
 
Takaisin
Top