Marinaketju

Meillä om muuten sama ongelma, ei oo tarpeeksi tyhjiä pulloja simaa varten. Pakko lotrata... Tai sitten käyn onkimassa pulloja tuolta keräysastiasta kuin kunnon pulimummo, varmaan silläkin sais katseita osakseen.
 
Mää just itkut tirautin, laitoin radion päälle ja just soi minua koskettava biisi, se sai avattua kyynel kanavat.. siihen päälle se, että mies töissä tulee illalla ja sitten limatulpan irtoamisen myötä tuli pelko, että apua kohtako tämä syntyy tai pitääkö tämä ylipäätä synnyttää joskus. Kaikki itkettää :sad001
 
Amerikan car show: miks täällä ei oo mitään naisten parkkia - käsihoitoja, päähierontaa jne. NIIN parkkeeraisin itseni sinne!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
En liiku tänään mihinkään. Enkä huomenna. Voisko joku tuoda säkin irtokarkkia? :smiley-angry017
 
Jos joku tuo niin mulle samalla!!! Espoossa kun molemmat asutaan niin ei oo paha rasti :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tuosta muistuikin mieleeni oma karkkikätköni! Niin.. Miksi mulla edes on semmoinen:oops:
 
aretha mäki oon yrittäny, mut mulla nousee verenpaineet heti ku näänki ekan eläkeläisen keskellä tietä.... ja oon muuten huomannu, et nykyään ei kaupassa edes henkilökunta väistä kovin herkästi..... koko ajan saa mutkitella niitä hyllyjen täyttäjiä ja se on must aika hanurista....... joo ne tekee työtään ja jne jne, mut asiakaspalveluammatti se on sekin...... ja niiden kuuluis väistää..... ainaki mua :wink
 
Ketuttaa niin hitosti kun oikeen mitään ei pysty enään tekeen,kun sattuu joka paikkaan. Tiskatessakin lyö alaselkä niin vihlovaan kramppiin,että meinaa jalat lähtee alta. Mie halluun juoksulenkille!!! :crybaby2Kävely ulkonakin on yhtä irvistelyä. Jalatkin kuin puupökkelöt! Ja tuntuu että päivä päivältä vaan paisun enemmän ja enemmän niinkun pullataikina. Mie en enää taho kantaa tätä mahaa! :sad001
 
Oon niin turvoksissa et sattuu oikeen.. En saa ite ees limupulloo auki kun on sormet niin kipeenä tosta turvotuksesta..
 
Turvotus on kyllä järkkyä! Käsiä ei saa nyrkkiin ja kaikki purkit joudun avauttamaan miehellä. Onko sua Suski88 auttanut mikään täällä mainittu konsti? Kokeilin itse mättää ananasta naamaan, mutta en huomannut sen jälkeen mitään erilaista :sad001 .
 
Mä en oikee kunnolla pysty syömää ananasta kun tulee siitä huono olo ja greippi on vaa niin pahaa, niin ei niistä oo mulle apua..mansikoitakaa saa mistää tähän hätään.. Toissapäivänä kun pizzaa tein niin en saanu ees ananaspurkkia auki, vaik se oli semmonen vetämällä aukeeva :sad001
 
Sain irttareita, mutta tuli vain kamalampi olo. Tässähän tää päivä menikin sängyssä, kun jalat on niin pullat että puhkikävellyt balleriinatkin puristaa.

Haluan kädet ja jalat!
 
Ihanaa, ääni on taas ihan kadonnut :/
No mutta hei, yks positiivinen: voin sitten tulla tänne kehumaan kuinka täydellinen synnyttäjä olin kun pidin pääni kiinni enkä huutanut (koska ei ollut ääntä millä huutaa)... :wink
Ääntä kyllä tarvitaan lasten kasvatuksessa, olisi siis kiva saada se takaisin - pian.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Ja mies joutuu taas yöksi töihin. Hienoa kun tienaa 160 e / tunti.. Mutta mulla on ikävä!!



Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top