Tsemppiketju kilojen karisteluun

Niin ja nautit nyt raskaudestasi! Syö terveellisesti ja usein pienempiä annoksia ja juo paljon vettä. Herkuttele, mutta älä tee sitä päivittäin tietenkään. Mutta älä murehdi sitä, että painosi tulee nousemaan. Jos tosiaan paino kertyy vain raskaudesta, ei mässäilystä, niin pääset siitä helposti varmastikin eroon. Ja vauvasikin saa parhaat lähtöasetelmat heti, kun mamma juo paljon vettä ja syö tuoretta ja terveellistä ruokaa! Ja onnea loistavasta suorituksesta painon pudotuksessa! Sä oot voittaja!
 
mä kävin tänään salilla ja sen jälkee söin twixin ja jonkun rb:n suklaavohvelin,nyt on sit tosi ylensyöny olo vaikka eihän toi ees oo paljoo.no huomenna sinne taas uudestaa.
 
Onnee ökkömönkiäinen ja nauti raskaudestasi! :) Ehin jo hetken aatella et joku elokuu mammoista oottaa nyt toista vaavia.. tulin tietenki heti katttoman et kuka? :grin
 
Täällä kans nyt alotettu uudestaan salilla käynti ton sairas"loman" jälkee. Tosin nyt täytyy kyllä päästä taas ruotuun, kun on tullu syötyä niin paljon herkkuja pääsiäisen kunniaks. Yök, oikein ällöttää! :sick006
 
Mulla ainakin menee maha ihan sekasin, jos syön kamalasti kaikkee mättöö. Sitten mä pieren täällä, ku vanha hevonen! :scared007
 
Heh, itse söin vähän herkkuja pääsiäisenä, mutta onneksi ei olleet anopin tarjottavat yhtä hyviä kuin omat leipomukset. :D Ihan hyviä kyllä, mutta ei just miun makuun. Miun 30 päivän haasteessa on jo 20. päivä menossa ja ihme ja kumma, jotain on tapahtunut! 1,5 kuukautta sitten ostetut uudet farkut tuntuvat melkein mukavilta päällä! Ostettaessa ne vähän ahdistivat, vaikka toki päälle mahtuivat, joten jotain on tapahtunut! Ja siis pesun jäljiltä jopa tuntuivat lähes mukavilta. :D Nyt niitä voi jo käyttää! Kyllä tästä saa lisää tsemppiä jatkaa kuntoilua!
 
Mulla on ihan hirvee morkkis kun tuli vedettyä niin hirveet pääsiäismätöt että jälkikäteen ihan öklöttää. Mutta nyt ei enään! Kotona ei oo kapeissa mitään herkkuja niin ehkä tää on nyt tästä taas lähtee...
 
mullakii läks sen vatsataudin aikana n. kolme kiloo pois eikä oo tullu takasi.tosin paino on jymähtäny herkuttelun takia,mut senttejä on lähteny,tietäs vaan et paljon.
 
Miulta ei vienyt ees mahatauti kiloja, mutta noh, en noista kiloista niin olekaan huolissani. Jotta oma olo olisi mukavampi, niin pitäisi saada tuota rasvakudosta vähäisemmäksi ja lihasta tilalle. Olisi kuitenkin kiva, jos nuo omat vaatteet alkaisivat taas tuntua mukavilta. Suosikkikauluspaitani osalta saan kyllä odottaa sinne imetyksen jälkeiseen aikaan ja katsoa, sopiiko se sitten päälle. Nyt kiristää sen verran rintojen kohdalta, ettei tahdo napit pysyä kiinni. :D Vaikkei omasta mielestä rinnat juuri kasvaneet ole, mutta ilmeisesti tuon verran kuitenkin. Nyt pitäisi jotenkin noita vatsalihaksia aktivoida päivän mittaan enempi. Tuntuu, että tämän toisen raskauden jälkeen antaa niiden enimmäkseen vaan olla, siis kun normaalisti niitä kai kuitenkin vähän jännittää, ettei maha ihan pullota, niin nyt tuntuu, että ne vatsalihaksetkin vaan roikkuvat velttoina eli eivät ole vielä silleen normaalisti käytössä. Pitää ruveta oikein kiinnittämään asiaan huomiota. Oon niitä kyllä ihan hyvin jaksanut ja saanut treenattua, myös niitä syviä lihaksia. Mutta sou not! Jaksan sentään liikkua ja olo on ihan hyvä, niin jos nyt vähän jostain pömpöttää vielä, niin en anna häiritä! Kovasti ainakaan. :D Ja kunhan kesä koittaa, niin rannallehan vyörytään, oli pömppistä tai ei!
 
Kiirettä kiirettä.. Tunnen niin huonoa omatuntoa, kun en kerkiä täällä käymään :sad001 :laughing002

Pidin kaks herkkupäivää pääsiäisenä. Eli en katsonut kelloa, napostelin ja söin pashaa ym. Kaks kiloa olikin sitten tiistai aamuna vaa'assa.. Huoh.. Ärsyttää niin sikana, ku mies mässää ja mössää kaikki maailman kalorit illan aikana itseensä ja sitten ku hyppäsi vaa'alle, kirosi. Ei kylläkään samasta ku mä vaan siitä ku oli laihtunut TAAS kilon. :smiley-angry019:smiley-angry003

En olisi toivonut tätä lihavuusherkkäägeeniä itselleni äidin puolelta.. Mut nyt on ruotuun palattu. Eilen kävelin tuplarattaiden kanssa 2 tuntia ihanassa ilta-auringossa naapurini kanssa. Lenkin, tiistain jumpan ja säännöllisyyden ansioista olikin tänään tippunut taas kilo eli elämä hymyilee jälleen.
Keksisi vaan jonkin konstin päästä päivisin reippaalle tai pidemmälle lenkille lasten kanssa, mut en omista triplaratttaita ja vanhin poika olisi niihin liian vanha ja iso.. :rolleyes:

Hieno saavutus sinulta Ökkömönkiäinen! :happy093.Ei voi, kun ihailla! Saat varmasti kehuja ja hämmästelyjä ulkonäöstäsi ja olet ne ansainnut.:happy119 Nauti raskaudesta ja tulevasta vauvasta. Äläkä stressaa suotta. Pidät vaan terveellisen linjan ja muutaman herkkupäivän silloin tällöin ja ihastelet kasvavaa mahaa, josta tällä kertaa saa olla ylpeä :happy112
 
Se on kyllä Minkkis harmillista, kun toisille ne kilot kertyy helpommin kuin toisille. Ja sitten sekin, että ne kertyy niin eri paikkoihinkin. Tasan ei mee nallekarkit! :D Mutta parin kilon heilahdus ei onneksi paha ole, kyllä se äkkiä taas lähtee. Sie oot niin hienosti kuitenkin suoriutunut. Ja pitäähän sitä välillä saada herkutellakin, joidenkin vaan pitää pitää tiukemmin "kirjaa" niistä.

Itse olen hyvin tyytyväinen, että sen haasteen aloitin. 23. päivä taitaa olla tänään menossa. Ei tällä nyt ihmeitä saavuteta, mutta moni lihas on taas löydetty ja ennen kaikkea se liikunnan ilo! :) Tuossa on ollut tosi tehokkaita ja kivoja liikkeitä, joista ajattelin suunnitella ihan oman ohjelman, jota jatkan sitten haasteen päätyttyä. HItusen on vyötärö kuitenkin kaventunut ja olo ainakin selkeästi parempi. Se kai se pääasia on!
 
Mulle kans kertyy kauheen helposti ja on vaikea saada pois. Terveellinen ruokavalio ja säännöllinen syöminen sekä joka päiväinen liikunta ei riitä pudottamaan painoa, vaan täytyy oikeasti rehkiä, että alkaa lähtemään. Perseestä.
 
Tupakanpolton lopettamisen ja alku SUUREN näläntunteen jälkeen sain melkein +4-5kg lisää painoa. Nestettä, tiedän mutta kyllä mä herkkujakin söin. Juonut runsaasti nestettä ja käynyt lenkeillä ja kävelyillä sekä salilla kun väsymykseltäni päässyt. Nyt turvotus laskenut ja enää aloituksesta +2,5kg. Ökkiksen kanssa ens kuussa eka neuvola-aika. Onko tämän ryhmän väki kustantanut varhaisultrauksen itse? Kyselen vain mielipiteitä :)
 
Takaisin
Top