Ei päänsärkyjä

nanneli

Vasta-alkaja
Hei tässä eräs päivä tuumin sellaista asiaa, että yleensä raskauteen liitetään päänsäryt. Itse en ole koko raskauden aikana kokenut yhtä ainuttakaan päänsärkyä (pitäisi vissiin olla onnellinen). Ennen raskautta päänsärkyjä oli aina silloin tällöin milloin mistäkin syystä, mutta nyt olen niiltä säästynyt. Onko teitä kohtalotovereita muita joilla näin onnekkaasti käynyt? Ja jos joku tietää niin mistä se johtuu?
 
Sama juttu täällä ja ihan samaa olen minäkin miettinyt, että mistä johtuu. Vaikuttaisikohan terveellisempi ruokavalio, raskausvitamiinin syöminen, totaalinen alkoholittomuus ja yleinen onnellisuus? :) Ja ehkäpä sekin, että en nyt raskausaikana käytä ollenkaan hajuvettä, niin ei ole sekään ärsyttämässä...?
 
mulla loppui esikoisen raskausaikana migreenikohtaukset, joita tuli milloin mistäkin syystä, ennen raskautta lähinnä epäsäännöllisestä ruokailusta ja huonosti nukutuista öistä (kun jätin alkoholin jo paljon aikaisemmin pois). synnytyksen jälkeenkään ei tullut migreenikohtauksia ja nyt olen uudelleen raskaana ja ei juuri ole ollut päänsärkyjä :) toki onhan noita selkä- ym. särkyjä, jotka voi yltyä päänsäryiksi, mut ne saa kuriin yleensä yhdellä tai kahdella panadolilla. parempi näin, pääkivut on helvetillistä kestettävää (endokipujen lisäksi, jotka nekin onneksi pysyneet poissa jo kolme vuotta :) )
 
Migreeni :sad001 Se vaiva mulla on raskaudesta pahentunut. On ollut aikaisemminkin, mutta n. 1-2 kertaa vuodessa, nyt se on tullut vähintään kerran viikossa. Kuulemma joillekin jolla on taipumusta migreeniin, raskausaika vähentää niitä ja pienelle osalle lisää. Mä toivon, että tämä on vaan sitten tämän 1/3 oireita, ettei kärsi koko raskautta.
 
Mulla loppui migreenit yläaste aikana, mutta raskaana ollessani kyllä onnistuin saamaan migreenikohtauksen ja myös päänsärkyä oli vähänväliä. Ei ole tullut kyl migreeniä sitten tämän jälkeen taas, mutta menipä tuo raskauskin kesken silloin..
 
Takaisin
Top