Varhaisajan ultra

Odotettu26

Satasella mukana keskusteluissa
Tammiäidit 2020
Hei te jotka olette käyneet varhaisajan ultrassa. Saiko tätä palvelua kaupungin neuvoloilta vai onko ainoa mahdollisuus käydä yksityisellä ja maksaa itsensä kipeäksi?? Soitin juuri yksityiselle ja hinta oli reilut 250e. Huhhuh. Ymmärrän kyllä että lääkäreidenkin pitää palkkansa ansaita mutta silti järkyttää tuo hinta. Oletteko käyneet varhaisajan ultrassa?
 
Riippuu paljon paikasta, kannattaa soitella ja vertailla. Itse kävin tampereella Ovium Fertinova hedelmällisyysklinikalla ar ultrassa yksityisesti. Hinta 115e. Oon kuullu että joissain paikoissa pääsee 80 eurollakin
 
Mä oon menossa tiistaina Perhearteen. Siellä kätilön tekemänä se tais olla just jotain 80e.

Viime raskaudessa sain kunnallisen kautta sen kun oli 2 km ennen sitä. Nyt sain kunnallisen ultran rv 10 jotain.
 
Jep. Minä myös varasin ajan PerheArteen ja hinta on 80€ pintaan. Kätilö tekee. Suositeltiin viikosta 6+ eteenpäin. Suosittelen lämpimästi. Aiemmin ainakin saanut asiantuntevaa ja lämmintä palvelua.
 
PerheArtelle ääni täältäkin! Ollaan oltu siellä kuulemassa sekä hyviä että huonoja uutisia, ja henkilökunta on todella empaattista.

Tällä kertaa mennään muualle 7+1, koska meillä on miehen kanssa tosi rajallinen määrä molemmille sopivia aikoja.

Mekin "päästään" kunnalliselle ultraan ja NIPTiin rv 10 tienoilla, pitää varata aika heti jos/kun tuossa ekassa on kaikki hyvin.
 
Voi kun pääsette halvalla. Koitan alkuviikosta saada aikaa kaupungin neuvolan kautta, mutta jos ei päästä niin sitten täytyy odottaa sinne ekaan ultraan. Mieli ei vain malttaisio_O olen tässä kovasti koittanut itselleni päähän hakata, että kaikki on hyvin ja voin hyvillä mielin odotella.. Ihanaa kun olette saaneet hyvää palvelua :Heartred
 
Sain kuin sainkin ajan ultraan ensi viikon alkuun. Mutta eiköhän puhelun jälkeen heti vessassa tullut verta hieman enemmän.. Sen jälkeen useamman kerran päivällä.. Pelottaa ihan kamalasti :sad010
 
Meillä varhaisultra tänään illalla, viikkoja olis 7+5. Sunnuntaina alko ruskea vuoto, joka jatkuu edelleen :sad001 Yrittäny henkisesti valmistautua siihen, että uutiset ei välttämättä ole hyviä, vaikka kipuja ei ainakaan vielä oo ollut.
 
Itse varasin varhaisajan ultran kaunis odotukseen, asutaan itse keski-suomessa, mutta sopivasti ollaan menossa Helsinkiin käymään niin nappasin sinne ajan. Omien laskujen mukaan silloin viikkola 7+5 (neuvolan mukaan 8+3), tosin vielä pitäisi jaksaa kolme ja puoli viikkoa odotella aikaa :nailbiting:
 
Mä kävin ultrassa ja sieltä löytyi yksi sykkeellinen tyyppi. Ei ihan vastannut viikkoja. Menkoista laskettuna siis 7+0 ja vastasi 6+4. Jäin vaan miettimään et aika sitkeä kaveri kun tarttunut kiinni noin 5 päivää ennen ovista :D En siis oo tikuttanut ovista joten en ihan ollu varma kierronpituudesta.
 
Mukava kuulla toisten ultrakuulumisia, toivottavasti kaikilla menee hyvin ☺. Itse kanssa pohtinut että meniskö varhaisultraan, sillä kivut vatsassa ollut kovia sellaisia jotka pakottavat menemään kyykkyyn eikä liikkumaan päässy hetkeen . Ovat vaan niin kalliita
 
Mä kävin ultrassa ja sieltä löytyi yksi sykkeellinen tyyppi. Ei ihan vastannut viikkoja. Menkoista laskettuna siis 7+0 ja vastasi 6+4. Jäin vaan miettimään et aika sitkeä kaveri kun tarttunut kiinni noin 5 päivää ennen ovista :D En siis oo tikuttanut ovista joten en ihan ollu varma kierronpituudesta.

Ihanaa onnea:Heartred
 
Mulla ollu veristä vuotoa nyt kolmena päivänä peräkkäin..... Raivostuttavaa kun ei tiedä mistä kyse.. Kipuja ei ole kuitenkaan ja tänään ekan kerran kuvotti niin että yökkäilin.. Että vähä ristiriitaisia oireita, tai tunteet myllertää laidasta laitaan :sad010
Odottavan aika on todella pitkä!!
 
Ultrassa käyty ja syke löytyi :Heartred Itkuhan siinä tuli heti kun päästiin ulos, pelotti ja jännitti niin paljon että mitä uutisia sieltä tulee.

Kiva kuulla että Freyja sait myös hyviä uutisia :happy:

Odottavan aika on kyllä todellakin pitkä, viikko tuntuu kuukauden mittaiselta kun miettii että onkohan siellä mahassa kaikki ok.
 
Ultrassa käyty ja syke löytyi :Heartred Itkuhan siinä tuli heti kun päästiin ulos, pelotti ja jännitti niin paljon että mitä uutisia sieltä tulee.

Kiva kuulla että Freyja sait myös hyviä uutisia :happy:

Odottavan aika on kyllä todellakin pitkä, viikko tuntuu kuukauden mittaiselta kun miettii että onkohan siellä mahassa kaikki ok.


Aivan ihania uutisia Otus87! Onnea niin paljon
 
Mahtavaa Otus ja Freyja! :)

JaJonnea matkaan huomiselle, Satuliini! Toivottavasti sielläkin olisi kaikki kunnossa.
 
Motto78: ultrassa käyty ja kyllä oli säikäyttävä kokemus.. Aluksi lääkäri sanoi että näyttää huolestuttavalta, mutta tutkittuaan tarkemmin ja keskusteltuamme lääkäri totesi että sikiö on ultran mukaan vasta 2mm pituinen joka vastaa viikkoja 5+ jotain, joten sykettä ei vielä näkynyt. Varattiin kontrolliultra parin viikon päähän, toivotaan että silloin kuuluisi ja näkyisi sykkeet. Oikeassa paikassa kuitenkin kasvaa ja se on pääasia.
 
Takaisin
Top