Eroon hankinnoista

Meillä ei oikein vauvojen vauvalelutkaan kiinnosta enää. Niitä on vaikka kuinka paljon, mutta pikkuautot, keittiövälineet, sukat (siis joskus on lattialla ollut sukkia, ei toki usein :smiley-angelic006), sähköjohdot ja muu turvallinen sitten senkin edestä.
 
Täällä kans sähköjohdot, pistorasiat, kännykät ja kaukosäätimet kiinnostais leluja enemmän :D
 
Ja voi hyvänen aika mikä huuto kun vie jonkun kindermunayllätyksen tai kaukosäätimen käsistä. Sitä ei korillinen helistimiä korvaa.
 
Meillä kanssa johdot, kännykät ja tietokoneet yms kiinnostaisi. Huuto yleensä tulee kun ei anna niitä ottaa tai kun ottaa pois käsistä, mutta joskus saa myös lelulla harhautettua..
 
Mä oon nyt hankkinu muutama uudenlaista lelua just siks, kun kuo vanhat vauvalelut ei enää napannu. Nyt on kasattavaa kippoa, palloa ja keittiövälineitä. Jos ne taas viikon jaksais kiinnostaa :joyful:
 
Mä hommasin meille sellaisia soivia leluja jos ne vaikka hetken kiinnostaisi. Voi s vielä muutaman hommata :)
 
Meillä niin sama juttu, kaikki pistorasiasta kaukosäätimeen ja avaimiin ym kiinnostaisi muttei omat lelut, vahingossakaan. Niin ja tietysti kaikki mikä on veikan käsissä, vaikka autoja ym olisi pilvin pimein. :facepalm:

Kerrohan sitten Siiru miten soivat lelut toimivat. :grin
Vois olla kyllä sellainen joku kiva pojallekkin. Tosin nyt tuntuu pää hajoavan mistä tahansa vempeleestä mikä toistaa samoja lurituksia/ääniä. Tällä hetkellä meidän taloudessa ei sellaisia ookkaan.

Täytyisi muutenkin varmaan pikku hiljaa lahjoittaa noita vauvaleluja ja leikkimattoja ym pois. :)
 
Kyllä ne soivat lelut ainakin vielä toimivat, vievät hieman huomiota muualle ja saa niillä hyvin harhautettua jos esim otan vauvan kädestä jonkin tavaran pois ja laitan sellaisen soivan eteen. Ja sillä saa myös hyvin vauvan jäämään hetkeksi yksin lattialle, jos pitää itse käydä wc tms..
 
Meillä on sellainen suht hiljainen äänellinen vasara, josta kuuluu erilaisia ääniä kun sitä heilauttaa tai sillä napauttaa johonkin, ja hamarapuolella on punainen vilkkuvalo, joka vilkkuu silloin kun ääni kuuluu. Se on pojan mielestä kiva. Mua ei haittaa leluista lähtevät luritukset ym. äänet, jos ne on desibeleiltään kohtuulliset, mieluummin ne kuin itku.

Meiltä ei oikein taida vielä joutaa mikään lelu pois, kaikkia olemassa olevia poika näpertelee vieläkin. Tosin meillä ei kai varsinaisesti ole ollutkaan sellaisia pikkuvauvojen leluja, toki kuitenkin sellaisia, joista ei irtoa osia ainakaan kovin helposti.
 
Tuo vasara kuulostaakin hauskalta! :grin
Muistelisin että veljenpojalla oli myös joku tuon tyylinen ja mietin silloin että miksei tullut mieleen koskaan esikoiselle ostaa..
 
Mulla on ollut kevätraivotyhjennys kotona. Vein kirppikselle kamaa myyntiin. Miksiköhän vauvan vaatteet ei käy kaupaksi vaikka hinnat on max. 2€ ulkoiluvaatteista ja todella hyväkuntoisista kolitsipuvuista ym. kalliimmista vaatteista. Perus paidat, housut, bodyt ja potkarit kaikki 20-70 senttiä kunnosta riippuen. Mutta pehmolelut häviää sitä mukaa kun saa kannettua paikalle, oli hinta lähes mikä hyvänsä. Täytyy syksyllä vaihtaa kirppistä kun myyn talvikampetta, josko se olisi syynä.
Muuten tuotto on kyl ollut ihan kiva, yli satasen viikosta. Ottaen huomioon, että olen myynyt vain sellaisia tavaroita, jotka olisin ollut valmis antamaan pois ilmatteeksikin jollekkin tarvitsevalle.
 
Itse en ole vielä luopunut kai oikein mistään pojan vaatteista tai tarvikkeista, turvakaukalon kyllä myin pois, mutta face-kirpparilla, ja se meni miltei heti. Vaatetavaran myynnistä ei ole kokemusta vielä, enkä ole kirpputoreilla muutoin käynyt, mutta olen noilta face-kirpuilta ostanut paljon pojalle vaatetta. Siellä tuntuu liikkuvan aika hyvin lastenvaatteetkin, kunhan hinta on kohdallaan. Joskus tosin näyttää siltä, että jokin tietty koko tai värimaailma ei tunnu kelpaavan kellekään, mutta kyllä ne ajan kanssa sieltä sitten menee kaupaksi. Noiden fyysisten kirppareiden toiminnasta en tiedä yhtään, kun sellaisia ei ole kovin lähellä, ja käyn itse kylillä todella harvoin, ja yleensä sitten on aina kiire takaisin töihin tai jotakin muuta aikataulua, ettei kerkeä käymään missään muualla kuin kohteessa, jossa muutenkin piti käydä.
 
Mulla ei ole fasea, niin en taas siitä maailmasta tiedä mitään :)
Rattaat ja pinnasänky kävi kaupaksi torissa kun poikkesivat hyvällä tavalla massasta. Otettiin käyttöön vähän pienemmät rattaat, niin myytiin isot pois jo nyt.
 
Varmaan se kirppiksen vaihto voi auttaa, jotkin kirppiksellä on sellaisia että ei houkuttele ostamaan. Mut jos niin halvalla myyt, niin luulis menevän kaupaksi - ainakin ulkovaatteiden. Ite ostan mieluiten bodyt yms isompana läjänä (esim kassillisen vaatteita muutamalla eurolla - > hinnat monesti nousee kun vaatteiden koko kasvaa)..
 
Pari sataa jäi kahdesta viikosta käteen kirppiksellä. Ei paha, mutta ne vauvanvaatteet jäi melkein kaikki käsiin.

Ehkä täytyy Toriin kyhätä joku paketti myyntin kokeeksi.
 
Takaisin
Top