Viimeisin neuvolakäyntisi

Toka neuvola ois ens viikolla ja sillon on 16+2. Ekalla lääkärikäynnillä tuli käytyä 10 viikolla kun täällä tarjottiin kaikille alkurakauden ultra. Muutenkin ultraavat aina kun lääkärillä käy. Mut ihanaa päästä taas ens viikolla kuulemaan sydän äänet (toivottavasti siis kuuntelevat)
 
Mulla oli eka neuvola 10+0 ja kuunneltiin jo silloin sydänäänet ja hienosti kuului heti.
 
Ensimmäinen lääkärikäynti neuvolassa takana (15+5). Kaikki oli juuri niin kuin pitääkin ja sydänääniä kuunneltiin nyt ensimmäistä kertaa. :Heartred Jännitti taas ihan hirveästi ja tietysti aivan turhaan :laughing002
 
Mulla neukkalääkäri eessä perjantaina. Ja nyt iski flunssan päälle. Toivottavasti menis nopeesti ohi.
 
Toka neuvola oli tänään (rv 18+3). Eipä siellä mitään ihmeempiä, sykettä vähän metsästettiin, kun pieni on niin vilkas ettei pysy paikoillaan.
 
Kolmas neuvola oli tänään. Kerrattiin vähän tilannetta, kun muuton takia vaihtu neuvola. Kaikki oli kunnossa ja tyttö vähän haasto kätilöopiskelijaa, kun kuunneltiin sydänääniä. :) Niin ja kela-laput sain.
 
Mulla oli tällä viikolla lääkärineuvola, rv 28+1. Oli nopea käynti, kun kaikki on ok, oma mieli hyvä ja toinen jo tulossa. Mitattiin verenpaine ja lääkäri kuunteli sikiön sydänäänet sekä mittasi sf-mitan. Kohta ollaan jo viimeisellä kymmenviikolla, hurjaa :)
 
Viimeksi oli kesälomien takia normaalin neuvolantädin sijasta toinen henkilö. Oli mielenkiintoista kokeilla toistakin, tykkäsin myös hänestä vaikka olikin ihan erilainen kuin meidän vakkarityyppi. Taisi olla 4. käynti. Sydänäänet kuunneltiin ja sf-mitta otettiin, kaikki ok. Juteltiin synnytyksestä ja imetyksestä aika paljon.
 
Viimeinen neuvola oli 9.9, la 15.9. Oli varattuna uusi aika myös 20.9 mutta sitä ei tarvittu kaikki oli hyvin, odottavan aika oli pitkä
 
Takaisin
Top