Käsityöpiiri

En huomannut ottaa valokuvia. Tein joululahjaksi sukulaisvauvalle peiton ja isommalle lapselle virkkasin nopan. Olin aika tyytyväinen lopputulokseen, vaikka molemmat tein ilman ohjetta.
 
Tulihan tämäkin valmiiksi, ennen kuin tyttö kasvaa ohi :) Sain siskolta neulekirjan lahjaksi viime vuonna, ja tämä on nyt pikkuhiljaa käytettävää kokoa. Parhaimmillaan varmaan ensi syksystä, nyt sellainen vähän ylisuuri hiphoppari-huppari
ImageUploadedByVau Foorumi1518271132.981271.jpg
Tyttö 1v 2kk, n. 80 cm
 
Mä oon aloittanut 2 virkkausprojektia. Vauvalle mekko ja kaikille lapsille yhteinen napsumatto (pilttipurkin kansiin virkkaukset päälle ja lopuksi yhdistän, tulee matto joka napsuu jalkojen alla). Odotan innolla, mitä marraskuinen tuumaa napsumatosta. :D Kunhan se nyt joskus valmistuu, on aikamoinen homma. :)
No niin, näin pari vuotta myöhemmin mekko on valmis, napsumatto ei... :hilarious: Mekko on (onneksi) sopiva 2-vuotiaalle, vaikka vauvalle sen aikoinaan aloitin. :joyful:

PicsArt_03-03-12.32.00.png
 
Belle, aivan ihana !!

Minä olen vain sukkia ja lapasia tehnyt. Onneksi olen säästänyt isosiskojen neuleita, ovat ajattomia ja käytössä iltatähdelläkin.
 
Takaisin
Top