Kuuluuko ananas pizzaan?

Ananasta pizzaan?

  • Kyllä

    Äänet: 13 65.0%
  • Ei

    Äänet: 7 35.0%

  • Kaikki äänestäjät
    20
Eihän se pizzaan oikeasti kuulu, mutta minä sitä siinä mielelläni kyllä syön. Olkoon italialaiset mitä mieltä tahansa. :D
 
Ei saa olla rajoittunut. Pizzaan ja kaikkeen muuhunkin voi laittaa ihan mitä tahansa, mitä mieli tekee. :)
 
Kyllä sellaistakin pizzaa syö, missä ananasta on, mutta mieluummin ilman. Ei siis kuulu.
 
Laitan aina omatekoiseen pizzaan joko ananasta tai persikkaa. Ananas on kyllä yleensä parempi vaihtoehto. Pizzeriasta tilattuun aina ananasta.
 
Ootteko kokeillu banaania pizzaan? :) yllättävän hauska lisä sekin, vaikken sitä itse lemppariksi rankkaa.
 
Ootteko kokeillu banaania pizzaan? :) yllättävän hauska lisä sekin, vaikken sitä itse lemppariksi rankkaa.

Mä kuulin tuolta pizzatäyte keskustelusta ensimmäistä kertaa että pizzaan voi laittaa banaania. :D (Tai no kaikkeahan voi, mutta en ollut ennen kuullut sitä laitettavan.) Ehkä pitäisi joskus kokeilla.
 
Ootteko kokeillu banaania pizzaan? :) yllättävän hauska lisä sekin, vaikken sitä itse lemppariksi rankkaa.
Joskus kauan sitten Portugalissa söin hedelmäpizzan, johon tuli siis ananasta, persikkaa ja banaania. Toiste ei kyllä tullu mieleen tilata :grin
 
Takaisin
Top