Huhtikuun jutut

Munki mahaa turvottaa ihan hirveesti, ei kohta paljoo enää peitellä. :D Pääsiäisenä mennään käymään mun vanhemmilla, saa nähä pystytäänkö vielä pitää salaisuus. :D
 
Masu on turpea pallo joo... mut se ei varsinaisesti ole uutta, sillä en ehtinyt palautumaan siltä osin entisiin mittoihin edellisen raskauden jäljiltä. Äitiyshousuissa kuljetaan sujuvasti kokoajan, en ehtinyt tavallisia välissä juuri sovittamaankaan... :eek:
 
Mä ilmoitin äsken miehelle, että menee työvuorosta suoraan hakemaan mulle kana-aterian mäkistä + pirtelön. Vetosin huonoon oloon. Mielihaluja.. :wink En toki kiistä, ettenkö olisi tehnyt noin myös ei raskaana ollessa. :grin
 
Tuli niin kova suklaanhimo, että kaivoin kaapista joululta jääneen konvehtirasian. ( Aika usein siis syyään makeeta.. :D) Päiväyski on ollu reilu kk sitte, eli ihan hyvä syy syyäkki se äkkiä pois, eikö? :D
 
Mä en yhtää osaa hahmottaa millon mulla on nälkä. Välillä se nälkä tulee kyllä ihan jäätävänä kuolema nälkänä, mutta muuten tekis mieli syödä, mutta ei oikee oo nälkä, mutta syön varmuudeks :hilarious:
Rinnat on arat ja kunnon lollot.

Yhtään ei salillekaan löytys motivaatiota.

Tänään 5+0 :) kaksi viikkoa ultraan
 
Hankikanto, en koskaan saanut mitään selitystä, ja koska noita yöllisiä oksentelukohtauksia oli niin harvakseltaan ja yleisesti vointi hyvä, ei niitä sen kummemmin huomioitu neuvolassa.

Mulla turvotttaa myös mahaa iltaisin varsinkin, vanhin lapsi on välillä katsonut jo vähän pitkään. Mietin pitäisikö hänelle kertoa jo varhaisultran jälkeen, jos kaikki näyttää hyvältä. Muille ei varmaan vielä kerrota aikoihin, tai yksille ystäville tulee varmaan paljastettua kun seuraavan kerran nähdään, koska tietävät yrityksestä ja keskenmenosta, ja luultavasti kysyvät suoraan asiasta.

Maha mut varmasti paljastaa ennen kesää, viime kerralla jouduin vaihtamaan äitiyshousuihin joskus rv10-12 en ihan tarkkaan muista.
 
Muokattu viimeksi:
Äänestämässä käyty ja note to self: älä enää koskaan pyöräile. Käytä autoa.

Oon pyöräilly viimeksi viime kesänä, mut tänään päätettiin fillaroida äänestyspaikalle. Olin aivan hengästynyt jo alkumatkasta ja takaspäin oli melkein pelkkää ylämäkeä kaiken lisäksi. Mulle tuli ihan törkeen paha olo, tiettekö sellanen ku joskus tulee, jos repii ittensä liikkuessa ihan äärirajoille. Tuntui et oksennan enkä saa kunnolla happea. Nyt siihen ei vaan tarvittu ku kevyehköä sunnuntaipyöräilyä. En onneks sit kuitenkaan oksentanut ja nyt kasaan itseäni sohvalla miettien, uskaltaisinko syödä jotain. Hyi kamala, pyörä saa jäädä hetkeksi varastoon.
 
Pitäis itekki vielä käyä äänestään ja tytön kans varmaan parissa paikassa virpomassa. Huomenna ois koulua ja ois hyvä saaha tehtyä muutama tehtävä, ennenku tulee lisää. Mitenhän sitä sais aikaseks tehtyä kaikkia!
 
Tänne on rantautunut jäätävä pahoinvointi. Eilen meinasin oksentaa verkkokaupassa. Onneks mies ymmärsi ja äkkiä maksettiin ja lähettiin. Pepsi ja ulkoilma sit autto ja pystyin muutamat kaupat viel käymään o_O

Täällä kans mahaa turvottaa aamusta iltaan ja pissalla saa ravata :shifty:
 
Äänestämässä käyty ja note to self: älä enää koskaan pyöräile. Käytä autoa.

Oon pyöräilly viimeksi viime kesänä, mut tänään päätettiin fillaroida äänestyspaikalle. Olin aivan hengästynyt jo alkumatkasta ja takaspäin oli melkein pelkkää ylämäkeä kaiken lisäksi. Mulle tuli ihan törkeen paha olo, tiettekö sellanen ku joskus tulee, jos repii ittensä liikkuessa ihan äärirajoille. Tuntui et oksennan enkä saa kunnolla happea. Nyt siihen ei vaan tarvittu ku kevyehköä sunnuntaipyöräilyä. En onneks sit kuitenkaan oksentanut ja nyt kasaan itseäni sohvalla miettien, uskaltaisinko syödä jotain. Hyi kamala, pyörä saa jäädä hetkeksi varastoon.
Joo, mä pyöräilen vuoden ympäri ja työ on aika fyysistä et peruskuntoa pitäis olla mutta viime viikolla kyllä puuskutin pitkään kun kiipesin portaita muutaman kerroksen... Ei siis ollut mikään ongelma vielä joitain viikkoja sitten :D että ota fillari vaan käyttöön, tekee hyvää kuitenki. Mut välillä voi pysähtyä ja tehdä lyhyempiä lenkkejä... Plus kannattaa huoltaa se fillari... :wink sehän se syy oikeasti on :wink. On se kyl jännä kun jo näillä viikoilla veriarvot muuttuu (eikö toi kunnon loppuminen johdu siitä...?)
 
Jotenki ärsyttävää kun en tiedä millä viikolla sitä nyt sit oikeesti mennään. Huomenna poksuisin 5+0 omien laskujeni/lämpötilojen mukaan mutta jos menkoista lasketaan niin se on puolisen viikkoa vajaa... Reilu 2 vkoa varhaisultraan, et kai se siellä selviää, jos ja kun toivottavasti kaikki olis hyvin.. Pitäis keksiä jotain muuta ajateltavaa että aika menis nopsaa. Onneks on pian pääsiäinen ja tapaa sukulaisia :Heartred. Turvottaapa täälläkin, lievää herkkuröllykkää kerääntynyt tosin lisäksi :P
 
Mitä turvotukseen tulee, mä oon syönyt positiivisen testin jälkeen kaikenlaista hyvällä halulla, koska jos vanhat merkit paikkansa pitää, kohta on edessä hedelmädieettiviikot, kun muu ei maistu ja paino tippuu sen mukana ekalla kolmanneksella.
 
Suomi voitti :) (jääkiekko).
Seuraako moni vaaleja?

Edit: Oliski ollu että USAta vastaan olis voittanu, ei siis sittenkään :sad001. Mutta melkein.
 
Muokattu viimeksi:
Missähän hitossa mun turvotus viipyy

Ruokahalu on kyllä kyltymätön,eikä tarvi painonnousustakaan murehtia.. Alipainoa aika reteesti lähtöpisteessä.
 
Takaisin
Top