----45+++++ kuumeiset

Hei Kaikki! :)
Olen varmistamut apteekista. Piikit saa yhden päivän varoitusajalla.
Niin, siis minäkin soitin apteekkiin etukäteen ja lupasivat että löytyy kyllä, ja kas kummaa kun niitä sitten olin aikeissa hakea, ei tilaus ollut tullut edellisen päivän eikä sen päivän kuljetuksissa, syytä eivät osanneet sanoa miksi näin oli.

Onneksi olin sen verran pommittanut apteekkia, että tiesin milloin kuljetukset tulevat, ja osasin heille soittaa aika pian kuljetuksen jälkeen, joten jäi vielä kuutisen tuntia aikaa soitella muita apteekeita läpi ja matkustelemaan pari tuntia piikin perässä ennen kuin pistoksen kellonaika tuli.
 
Lambi :)

Ihanaa kannustusta täällä!! Kiitos kaikille!!:gen053 Se tuntuu ihanalta:Heartpink

Ehdin jokin päivä sitten jo kirjoitella, että kävin tarkistamassa apteekista ja piikit saa yhden päivän varoitusajalla.

Vielä Yölennolle selvyyden vuoksi ovulaatio asiaan, että se on verikokein todettu.

Toki markkinatalous jyllää, kun yksityinen Klinikka kyseessä. Mikään ei ole halpaa.
Muita vaihtoehtoja kunnei ole.
Verikokein todettu silloin ennen ensimmäistä raskautta?

Teillä on 2kk pojan 3-vuotissynttäreihin ja raskausaika siihen päälle, joten tällä matikkapäällä lähemmäs neljä vuotta sitten olette käyneet ensikäynnillä. Ne tulokset ovat muinaishistoriaa. Silloin olit nuori tyttönen. Se sama nuori tyttönen olet toki yhä omissa tuntemuksissasi mutta kroppa vanhenee tässä kohdin niin kovalla vauhdilla ettei sitä nuorempi ymmärrä. Vähän sama asia kuin toteaisi käyneensä maitokaupassa kuukausi sitten, silloin ne maidot olivat vielä tuoreita.

Ja Suskia kannattaa kuunnella piikkiasiassa kun on tuoreinta tietoa. Vaikka sanotaan, että niitä on niin silti niitä ei välttämättä saa sillä kellonlyömällä kuin olisi tarve. Ja mikäli minä olen ymmärtänyt piikityksestä jotain, niin se todellakin tehdään silloin kun on määrätty eikä suunnilleen sinnepäin.

Meillä alkaa olla jo kova huoli sinun plussastasi!
 
Niin, siis minäkin soitin apteekkiin etukäteen ja lupasivat että löytyy kyllä, ja kas kummaa kun niitä sitten olin aikeissa hakea, ei tilaus ollut tullut edellisen päivän eikä sen päivän kuljetuksissa, syytä eivät osanneet sanoa miksi näin oli.

Onneksi olin sen verran pommittanut apteekkia, että tiesin milloin kuljetukset tulevat, ja osasin heille soittaa aika pian kuljetuksen jälkeen, joten jäi vielä kuutisen tuntia aikaa soitella muita apteekeita läpi ja matkustelemaan pari tuntia piikin perässä ennen kuin pistoksen kellonaika tuli.

Mulle kävi samanlailla.
 
Tähti oliko niin, että koska se suunnittelupalaveri oli ennenkuin ehdit täyttää niin siinä suunniteltu hoito toteutetaan joka tapauksessa? Ja pitääkö siis piikittää heti kp 1 jo vai onko eka esim kp3. Silloihan sinulla pari päivää aikaa hommata? Mä odotan innolla sun hoidon alkua niinkun muutkin! Palstalla tapahtuu!
 
Joko piikit huomenna taskussa?

Piikit oli jo käsissä, mutta en saanut apteekin kassalta ulos, koska hinta oli aika tasan 1000€ ja se olisi pitänyt maksaa käteisellä! Eivät voineet antaa laskulla,eikä mulla tuollaisia määriä seteleitä pussissa mukana kuljettele.

Ehdin jo asiaa kiirehtiä, kun näkyi päivällä ihan pieni vaaleanpunainen täplä, että jess...nyt ne menkat alkaa.....mutta eipäs mitään!

Nyt ei ole siis menkkoja, eikä piikkejä:schoked025

Ostin digin ja teen kohta raskaustestin:joyful:
 
Tähti oliko niin, että koska se suunnittelupalaveri oli ennenkuin ehdit täyttää niin siinä suunniteltu hoito toteutetaan joka tapauksessa? Ja pitääkö siis piikittää heti kp 1 jo vai onko eka esim kp3. Silloihan sinulla pari päivää aikaa hommata? Mä odotan innolla sun hoidon alkua niinkun muutkin! Palstalla tapahtuu!

Piikit aloitetaan kp2...että päivän varoitus ajalla ehtii ne hakea, mutta tonni maksettava käteisellä kassalle. Tämä sisältää siis vaan aloituspiikit, eli kaksi (2) piikkiä.

Lisää tulossa, kun ultrat käyty.

Hoitopalaverissa lupasi lääkäri, että hoito aloitetaan sen perusteella, milloin hoitopalaveri on pidetty ja meillä se oli noin kk ennen 46-v. ikää :)
 
Tähti siellä kirmaa pitkin apteekkeja nyt tamponinnarut perässä hulmuten:shy:..?
Odotamme tilannepäivitystä:woot:!

Eikös ole kannustava kuoro sulla!?
:happy093.:happy093.:happy093.:happy093.:happy093.


Lambi :) Ei ole tampaxin narut roikkumassa, kun ei menkat vaan alkaneetkaan:confused005 Mahaa polttaa menkkamaisesti,mutta mitään ei näy..:confused005

Piikit jäi apteekkiin ja niitä pidetään varattuna mulle viikko. Haen ne vasta, kun menkat alkavat, että on ihan satavarmaa, etten ole raskaana.

Meillä oli tänään töissä omistajan (työnantajan) pitämä bonusten jako tilaisuus = profit share.

Sain niin muhevan summan bonusta, että maksan sillä tämän ekan IVF-hoidon! Raha menee ainakin hyvään tarkoitukseen!

Toivottavasti toista hoitokertaa ei enää tarvittakaan:angelic::happy:

Plussaa kaikille!!:cheers:cheers:cheers:cheers:smiley-bounce016
 
Siis eikö sinulla ole pankkikorttia? Ja hinta tuli yllärinä?

Pankki pitää nostorajan varkauden varalta, ettei pankkikortilla voi maksaa 1000€ kertaostoksia. Silloin maksaa nettipankissa, mutta apteekille tuo ei käynyt.

Jos tilillä on enemmänki rahaa, on pankkikortissa nostoraja järkevä varkauden/ katoamisen kannalta, ettei ihan kaikki rahat katoa kertaheitolla.

Hinta tuli yllärinä. Ensin apteekki laski sen väärin ja summa oli noin 600€. Mutta kassalla korjasivat asian ja hinta olikin noin 1000€.

Mulle ei hinta ollut ylläri,vaan apteekille!:joyful:
 
No miten ajattelit ne seuraavaksi ostaa? Jos ei kortilla, etkä rahaa kuljeta mukana.

Elän mukana näissä käänteissä, koska on tämä niin kivaa.

Vastavirran akka :) Hauska, että käänteet sinusta hauskoja!

Seteileitä otan vaan mukaan 1000€ verran. Aika kankeita nämä nykypäivän apteekin maksujärjestelmät:dead:

Mulle kassalla väitettiin, ettei tililläni ole rahaa, kun kortti ei mene läpi...nauroin kassamuijalle, että rahaa on!! Hän epäili ja sanoin, että kyllä satavarmasti on.
Hän ei käsittänyt ja sanoin, että ongelma johtuu pankista ja nostorajasta.

Jos säästöt on 100.000;- €, niin jopa pankkikin ehdottaa pitämään suojaa pankkikortilla esim. varkauden varalta.

Että eikun seteleitä vanhan ajan tyyliin tiskiin!!:laughing021
 
Sain niin muhevan summan bonusta, että maksan sillä tämän ekan IVF-hoidon! Raha menee ainakin hyvään tarkoitukseen!

Toivottavasti toista hoitokertaa ei enää tarvittakaan:angelic::happy:
Aivan loistavaa! Todellakin hyvään tarkoitukseen! Onnittelut tästä käänteestä!
Olisit pyytänyt käteisellä niin pääsis helpommin shoppailemaan:p!
 
No on nämä käänteet välillä aika tiukkoja. Jos nostoraja on ollut sulla tiedossa, miksi et nostanut seteleitä etukäteen? Tähän ollut kuukausia aikaa. Tätä rajaa pystyy muuttamaan omassa nettipankissakin. Ainakin minun pankissani.

Miten apteekissa oli piikit näpeissä, vaikka ne piti tilata edellisenä päivänä?

Joku ei aina sinun jutuissasi täsmää. Selitykset välillä ontuviakin.

Vastavirran akka :) En osaa vastata. Ekojen piikkien piti maksaa noin 500!€, jolloin ei vaikutusta nostorajaan.

Hyllystä löytyy yleensä, mutta jos ei löydy, niin yhden päivän varoitusajalla.

Minusta kaikki täsmää aika hyvin!:joyful:

Älä yritä syytellä viatonta!:p
 
Taas ulkopuolelta huutelen mutta, en minäkään muista mikä mulla on pankkikortin ostoraja päivässä. Tai käteisnostojen raja. Harvemmin sitä päivässä noin suuria summia kortilla kerralla makselee ja turvallisuus syistä sen on hyvä olla aika matala.
Tuhannesti tsemppiä Tähdelle alkavaan ivf kiertoon! :smiley-bounce016
 
Takaisin
Top