Raskaaksi 2019

Tulipa tässä yks ajatus mieleen, meinaan alkoikos ne siittiöt jossain kohtaan harmaantua? Kun oli tää kk reissutauko... Toivottavasti on tajunnut helpottaa itseään edes välillä:)

Tsempit muille kierron eri vaiheisiin, olikos joku kohta testaamassa?:)
 
Onnea malmille plussasta!

Oon lueskellut täällä aina, mutta oon vähän tarkoituksella ollut hissukseen. Tänään varmaankin ovis olojen ja kalenterin mukaan. Mies onneksi luopui siitä "ei jouluvauvaa" ja talletukset tehtiin keskiviikkona ja tänään. Nyt saa jännätä taas :wink. Viime kierrossa päätin, että en testais liian aikasin, mutta tyhmänä menin. Nyt jos ois oppinu ja ei testailis kun vasta menkkojen alkamispäivänä :hilarious: katsotaan...
 
Mul on tänään dpo9. Aamulla testasin niin näytti viel puhdasta negaa. Parin päivän varmaam testaan uusiks tai sit ku menkkojen pitäis alkaa.
 
Tulipa tässä yks ajatus mieleen, meinaan alkoikos ne siittiöt jossain kohtaan harmaantua? Kun oli tää kk reissutauko... Toivottavasti on tajunnut helpottaa itseään edes välillä:)

Tsempit muille kierron eri vaiheisiin, olikos joku kohta testaamassa?:)


mulla tänään kp 26 ovis+ oli kp 14, en oo vielä päättänyt testaanko vai en, kumpi on parempi tapa ottaa pettymys? testi vai menkat:facepalm::dead:
 
mulla tänään kp 26 ovis+ oli kp 14, en oo vielä päättänyt testaanko vai en, kumpi on parempi tapa ottaa pettymys? testi vai menkat:facepalm::dead:

Nega testin jälkeen voi menkat ”luvallisesti” alkaa, musta tuntuu että joskus on kestäny ja kestäny kun olon stressannu ja testin jälkeen on alkanu.
 
Ylin ovistesti tältä päivää. Hmm..

Tultiin hotellilomalle lähikaupunkiin miehen ja kaveripariskunnan kanssa. Käytiin minigolfaamassa ja seuraavaksi syömään. Kylläpä tekee hyvää :joyful:
 

Liitteet

  • 20190323_135046.jpg
    20190323_135046.jpg
    19.5 KB · Katsottu: 185
Muokattu viimeksi:
mulla tänään kp 26 ovis+ oli kp 14, en oo vielä päättänyt testaanko vai en, kumpi on parempi tapa ottaa pettymys? testi vai menkat:facepalm::dead:

Toi onki vaikee, ite ei koskaan malta olla testaamatta:)

Monillahan onkin jo jännät paikat, toivotaan nyt kunnon plussa aaltoa.

Helena, noni, mennään aika samoissa:wink talletteluonnea!
 
Jesbe, itse en oo kyllä huomannut et rinnat ois ollu pehmeet tai sileät. Mulla tissit enemmänkin tiivistyy ennen menkko ja heti ku alkaa vuoto ni palautuu normaaliksi! Mutta monta vuotta sitten kun kaverini odotti esikoista niin muistan hänen sanoneen miten dekolteen ja tissien iho oli silkkisen pehmeää.

Mun mies käytti sitä sanaa, ihmeen pehmeää niinku sun yöpuku.... Ja se on just silkkistä

Ja sit ku on mullaki aina tosi kovat ja turpeet niin nyt ei. Outoa. Kp27 menossa. Piti ihan tunnustella ja on se iho erituntuinen.. Sit toinen mikä on ehkä enemmän ummetukseen liittyvä on toi et ku siivoon tai käyn koiran kanssa lenkillä niin alavatsaa vihloo oudosti. Mun kaveri joka oottaa nyt niin se luuli et sil oli klamydia ku sillä vihloi paljon. Ja tämän hän kertoi vasta ku minä sanoin että on epämukava tunne. Viime yönä heräsin 3 kertaa ja mietin vaan mielessäni et näinkö se raskaus alkaa ja sit heitin mielestä pois ja pistin vauvakuumeen piikkiin. Ei mulla nimittäin oo enää mitään oireita, aiemmin mul oli närästys ja ellotus tässä kuussa ja väärä plussa joka ilmeisesti oliki ovis ja en enää itsekään pysy perässä . Huhuh. Jos ei menkat tuu niin testaan. Saa ainakin mielenrauhan

Kiitos ku vastasit mun kysymykseen :Heartred
 
Onnea! Selvä plussa!

Piti testata jo nyt, vaikka vasta kp24. Olo oli ihan päivän selvä. Ovis jätettiin hyödyntämättä, mutta näköjään joku kaveri eleli vaanimassa ainakin 5pv. :sign19 Oksettaa, huimaa, repäisykipua, väsymystä. Mies on aivan haltioissaan, minä sulattelen suunnitelmien muuttumista. Mutta ihana asia tämä on joka tapauksessa. :Heartpink
 
Piti testata jo nyt, vaikka vasta kp24. Olo oli ihan päivän selvä. Ovis jätettiin hyödyntämättä, mutta näköjään joku kaveri eleli vaanimassa ainakin 5pv. :sign19 Oksettaa, huimaa, repäisykipua, väsymystä. Mies on aivan haltioissaan, minä sulattelen suunnitelmien muuttumista. Mutta ihana asia tämä on joka tapauksessa. :Heartpink
Ihana uutinen.. Oon niin iloinen sun puolesta :Heartred
 
20190323_182808.jpg
20190323_185702.jpg
en kestä tätä.sama 2,5h pidätetty pissa kaikissa ja digi sanoo ei raskaana. Lisäks viivat on lähes hävinny kun kävin kattoo viel myöhemmi testi uudestaan :sad001
 
Takaisin
Top