Raskaaksi 2019

Pakko jaksaa ko mies käskee nyt malttaa ja ko ei mul tosiaan oo ko se yksi testi tuolla kaapissa.... noh, nyt rupesi ellottaan mut niin mul tekee joka kuukausi ennen menkkoja. Haamujen esiäiti tuli testiin mut en luota siihen.. Mitä oireita sulla on? Anteeksi kysymys mut mun vv on jotaki iha outoo, se on sellasta oikein venyvää, rihmamaista kuin joku hämähäkinseitti ja mulle tyystin tuntematon alue ko nyt on eka kierto jossa tuli jotakin erilaista eli ovis tapahtui ja limat tuli. Muutoin on vain runsas valkkari.....

Kuulostaa kyllä hyvältä :)
Hyvä että teillä on mies järjenääni.

No mulla on kans toi runsas vv, yleensä ei näin runsas enää oviksen jälkeen, mut tässä kierrossa oli ovis limatkin tosi runsaat. Oon koko ajan väsynyt ja nähnyt joka yö tällä viikolla unia, vaikka normaalisti en näe. Mahaa juilii, varsinkin tänään koko päivän särkenyt. Lisäksi repimiskipuja ollut muutamasti. Koko ajan kylmä ja lämmöt 37, saas nähdä pysyykö ylhäällä kun nyt oli aamulla hieman laskenut.
 
Kuulostaa kyllä hyvältä :)
Hyvä että teillä on mies järjenääni.

No mulla on kans toi runsas vv, yleensä ei näin runsas enää oviksen jälkeen, mut tässä kierrossa oli ovis limatkin tosi runsaat. Oon koko ajan väsynyt ja nähnyt joka yö tällä viikolla unia, vaikka normaalisti en näe. Mahaa juilii, varsinkin tänään koko päivän särkenyt. Lisäksi repimiskipuja ollut muutamasti. Koko ajan kylmä ja lämmöt 37, saas nähdä pysyykö ylhäällä kun nyt oli aamulla hieman laskenut.

Mulla lämmöt päällä ku on ne kylmä väreet mut viime yönä taas kuuma 2 yötä taas herännyt veskiin ja nämä ilmavaivat .. Yleensä näen unia paljon, nyt en. Eroa on paljon ton valkovuodon suhteen, en oo aiemmin huomannut et se olis tollasta tässä kierron vaiheessa kun ovulaatio on jo mennyt. Sepä selviää ajan kanssa mut onpahan kuitenkin nyt kirjannut oireet ylös niin tietää vähän mitä tapahtuu. Rinnat ei vieläkään ole arat ei niin yhtään...

Plussatuulia sulle toivottavasti olis just niitä oireita :Heartred
 
Mulla harmittaa tieto et miehen siittiöt on priimaa. Oonko paha ihminen ku ajattelen et on helpompi jos hänessä olisi edes hitusen vikaa ni en olisi ainoa.......
Sori, en voinut olla hymyilemättä tälle, jotenki luin/ymmärsin että sulla on 100%täydellinen mies jossa ei oo sun mielestä koskaan mitään vikaa, joten onnitteluni, niitä ei oo kaikilla!!! :)
Tosiasiassa ymmärsin kyllä seuraavassa sekunnissa murheesi. Mä oon aatellut et olis jotenki helpompaa jos olis siittiöissä vika, sit jotenki niistä vois valikoida parhaimmat...ehkä? No, en tiedä miten sekään käytännös menis. Naisen munasoluista on kurja valita parhaimpia kun niitä kypsyy luonnollisesti yleensä vain yksi. Hoidoillakin on sivuvaikutuksensa.

Tsemppiä!
 
Sori, en voinut olla hymyilemättä tälle, jotenki luin/ymmärsin että sulla on 100%täydellinen mies jossa ei oo sun mielestä koskaan mitään vikaa, joten onnitteluni, niitä ei oo kaikilla!!! :)
Tosiasiassa ymmärsin kyllä seuraavassa sekunnissa murheesi. Mä oon aatellut et olis jotenki helpompaa jos olis siittiöissä vika, sit jotenki niistä vois valikoida parhaimmat...ehkä? No, en tiedä miten sekään käytännös menis. Naisen munasoluista on kurja valita parhaimpia kun niitä kypsyy luonnollisesti yleensä vain yksi. Hoidoillakin on sivuvaikutuksensa.

Tsemppiä!

Se on vähän turhan täydellinen muutenkin, en olis oikeasti pysynyt kasassa keskenmenon jälkeen ja hoitojen sivuvaikutusten sun muiden jos hän ei olis. Ja testaisin ihan koko ajan jos hän ei olis.. Ja sit gynellä hän osaa esittää ne oikeat kysymykset ku minä keskityn ihan muihin juttuihin ja sitte se gyne katto mua ja oli et ymmärränkö minäkin tämän Kysyttiin myös voiko mun adhd periytyä, vastaus oli yllätyksenä ei kun mulla ei ole lääkitystä siihen (tai sitä tavanomaista, saan outoja oireita niin jätettiin pois ja elän sit adhdn kanssa). On mun mies oikeasti sellanen jolle voi suuttua ja sitte lopulta yhdessä nauretaan.. Pitää olla kiitollinen ku on tollanen eikä mikään kusipää joka ei välitä yhtään mistään eika hoidosta. (mun mies kannusti jatkaa hoitoja ja sen ansiosta jaksoin vielä nyt oon sit iteki täysillä mukana)

Mut aiheeseen, joo kyl ne sen spermat kelpaisi kelle vaan, ilmeisesti joku vähän hedelmällisempi tapaus olis jo tullut useaan otteeseen raskaaksi ku hänen ne pistemäärät oli yhtä vaille perfect.

Katkera mie oon välillä ku se "vika" on minussa. Hyvä et meillä on miehet jotka jaksaa ja otettiin me koira ku mun hoivavietti meni jo siihen pisteeseen et silittelin muiden vauvoja ja palvelin sitä (vein ruokaa sille ja hyvä etten syöttänyt sitä :wideyed:) niin se sano et käy nyt hakee se koira niin saat muuta mietittävää :grin:grin
 
No tänään dpo10 aamulla päivitys : mies lähti mua aiemmin töihin, tein testin ja en osaa lukea tulosta. Tein siis testin jossa kaksi ikkunaa, toisessa vaaleansininen kontrolli viiva ja toisessa hailura haamu. Uskon että se luetaan negaksi. Testaan jos menkat ei tuu mut uskon että tämä ei nyt tästä nousuun lähde Ens kierrolla on jo sitte parantajat ja meediot rukoilemassa et saa sen nyytin masuun. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja tulkaa raakaaksi! Sit yhdessä ollaan la ryhmissä :hello2
 
Se on vähän turhan täydellinen muutenkin, en olis oikeasti pysynyt kasassa keskenmenon jälkeen ja hoitojen sivuvaikutusten sun muiden jos hän ei olis. Ja testaisin ihan koko ajan jos hän ei olis.. Ja sit gynellä hän osaa esittää ne oikeat kysymykset ku minä keskityn ihan muihin juttuihin ja sitte se gyne katto mua ja oli et ymmärränkö minäkin tämän Kysyttiin myös voiko mun adhd periytyä, vastaus oli yllätyksenä ei kun mulla ei ole lääkitystä siihen (tai sitä tavanomaista, saan outoja oireita niin jätettiin pois ja elän sit adhdn kanssa). On mun mies oikeasti sellanen jolle voi suuttua ja sitte lopulta yhdessä nauretaan.. Pitää olla kiitollinen ku on tollanen eikä mikään kusipää joka ei välitä yhtään mistään eika hoidosta. (mun mies kannusti jatkaa hoitoja ja sen ansiosta jaksoin vielä nyt oon sit iteki täysillä mukana)

Mut aiheeseen, joo kyl ne sen spermat kelpaisi kelle vaan, ilmeisesti joku vähän hedelmällisempi tapaus olis jo tullut useaan otteeseen raskaaksi ku hänen ne pistemäärät oli yhtä vaille perfect.

Katkera mie oon välillä ku se "vika" on minussa. Hyvä et meillä on miehet jotka jaksaa ja otettiin me koira ku mun hoivavietti meni jo siihen pisteeseen et silittelin muiden vauvoja ja palvelin sitä (vein ruokaa sille ja hyvä etten syöttänyt sitä :wideyed:) niin se sano et käy nyt hakee se koira niin saat muuta mietittävää :grin:grin
Ihana lukea että sulla on hieno mies! :Heartred Ihan tippa tuli silmään :D.

Niin, osataanko me muut arvostaa näitä meidän arjen ritareita niin paljon kuin ne ansaitsis ja myös kertoa/osoittaa sitä. :Heartred
 
Mulla on kyllä kanssa kotona sellainen arjen ritari ettei parempaa ole :Heartred rakastaa mua vaikka oon aika haastava kumppani menneisyyden haamujen vuoksi(pitkä mielenterveysongelma historia). Tuntuu pahalta etten voi antaa hänelle lasta, kauan toivottua. Ehkä vielä joku päivä...

Tänään kp7 ja ovulaatiota kohti päivä päivältä.

Zemppiä kaikille, toivotaan tosiaan että ollaan kaikki vielä tänä vuonna odottajien ryhmissä yhdessä :Heartred lohtua kaikille pitkään yrittäneille, keskenmenon kokeneille ja kp1 kohdanneille. Varovaiset onnittelut plussanneille :)
 
Ihana kuulla et meitä on muita jotka arvostaa sitä arjen kumppania joka kuitenkin tukee meitä tässä. Mulla vähän sama kuin beibiellä eli taustaa takana, mm. käyttöhistoria jonka takia en saanut Suomessa hoitoa. Olen ollut nyt 6 vuotta kuivilla ja mieheni joka ei millään hyväksy huumeita on hyväksynyt minut kaikkine huonoine ja hyvine puolineen. Ainoa huono puoli on että se luulee aina olevansa oikeassa. Mut on se suurimmaksi osaksi joo.... Kyllä sitä rakastaa ja toivoo et voi sen lapsen antaa ja itsekin saada. Yhdessä sitte laitellaan LA ryhmiin kuvia ultrista yms. Ja keskenmenot on kauheita, mut kyllä se lapsi meille kaikille tulee. Apua saadaan kuitenkin.
 
Ihanaa jos kaikki päästäis pikkuhiljaa la ryhmään :Heartpink

Meillä alko hirveet stressit asunnon mahd myymisestä ja uuden ostamisesta.. Katotaan kui käy vai laitetaanko viel jäihin.. Nyt meil siis yksiö, ois kiva saada isompi ennen lasta, mut mitä jos ei tuukaan viel pitkään aikaan ees raskaaks.. Huoh..
 
Mulla on kyllä kanssa kotona sellainen arjen ritari ettei parempaa ole :Heartred rakastaa mua vaikka oon aika haastava kumppani menneisyyden haamujen vuoksi(pitkä mielenterveysongelma historia). Tuntuu pahalta etten voi antaa hänelle lasta, kauan toivottua. Ehkä vielä joku päivä...

Tänään kp7 ja ovulaatiota kohti päivä päivältä.

Zemppiä kaikille, toivotaan tosiaan että ollaan kaikki vielä tänä vuonna odottajien ryhmissä yhdessä :Heartred lohtua kaikille pitkään yrittäneille, keskenmenon kokeneille ja kp1 kohdanneille. Varovaiset onnittelut plussanneille :)

Samaistun ekaan osaan täysin. Kyllä sitä ihmettelee itekkin miten voi ollakkaan noin ymmärtäväinen ja hyväntahtonen mies :Heartred Ihanaa että muillakin on, mä en ainakaan yksin selviäs :oops:
 
Ihanaa jos kaikki päästäis pikkuhiljaa la ryhmään :Heartpink

Meillä alko hirveet stressit asunnon mahd myymisestä ja uuden ostamisesta.. Katotaan kui käy vai laitetaanko viel jäihin.. Nyt meil siis yksiö, ois kiva saada isompi ennen lasta, mut mitä jos ei tuukaan viel pitkään aikaan ees raskaaks.. Huoh..

Meillä kanssa yksiö, vähän ahdas jo kahdelle (+lemmikeille). Vuokralla ollaan kuitenkin. Sepä se, kun ei tiedä :sad001 Paikkakuntakin meillä vielä hakusessa kun ei tiedä mihin elämä vie.
 
Se on vähän turhan täydellinen muutenkin, en olis oikeasti pysynyt kasassa keskenmenon jälkeen ja hoitojen sivuvaikutusten sun muiden jos hän ei olis. Ja testaisin ihan koko ajan jos hän ei olis.. Ja sit gynellä hän osaa esittää ne oikeat kysymykset ku minä keskityn ihan muihin juttuihin ja sitte se gyne katto mua ja oli et ymmärränkö minäkin tämän Kysyttiin myös voiko mun adhd periytyä, vastaus oli yllätyksenä ei kun mulla ei ole lääkitystä siihen (tai sitä tavanomaista, saan outoja oireita niin jätettiin pois ja elän sit adhdn kanssa). On mun mies oikeasti sellanen jolle voi suuttua ja sitte lopulta yhdessä nauretaan.. Pitää olla kiitollinen ku on tollanen eikä mikään kusipää joka ei välitä yhtään mistään eika hoidosta. (mun mies kannusti jatkaa hoitoja ja sen ansiosta jaksoin vielä nyt oon sit iteki täysillä mukana)

Mut aiheeseen, joo kyl ne sen spermat kelpaisi kelle vaan, ilmeisesti joku vähän hedelmällisempi tapaus olis jo tullut useaan otteeseen raskaaksi ku hänen ne pistemäärät oli yhtä vaille perfect.

Katkera mie oon välillä ku se "vika" on minussa. Hyvä et meillä on miehet jotka jaksaa ja otettiin me koira ku mun hoivavietti meni jo siihen pisteeseen et silittelin muiden vauvoja ja palvelin sitä (vein ruokaa sille ja hyvä etten syöttänyt sitä :wideyed:) niin se sano et käy nyt hakee se koira niin saat muuta mietittävää :grin:grin


Aika omituinen vastaus tuohon adhd:n periytyvyyteen:wideyed: Mä haluaisin kyllä tietää miten muka se lääke siihen vaikuttaa?:eek: Mun pojalla on adhd ja hänen isällään myös eikä kyllä ole ollut hällä lääkettä silloin kun poika on saanut alkunsa. Enkä kyllä oo ikinä ennen kuullut muutenkaan että lääkityksen takia vaan periytyis:joyful: kyllä se on ihan periytyvää muutenkin mutta toki ei tarkoita että varmasti periytyy.
 
Meillä on asunnon suhteen hyvä tilanne vauvaa ajatellen, asumme vuokrakolmiossa kahdestaan. Tilaa siis riittäisi perheenlisäykselle. Rahatilanne on myös meidän nuoreen ikään nähden ihan hyvä, molemmilla vakituiset työpaikat ja varsinkin mieheni palkka on tuntuva. Kaikki olisi ikäänkuin "vauvaa vaille valmista" kunhan pikkuinen meille suotaisiin...

Ja mun pointti ei siis ollut se että ajattelisin kaiken oltava täydellistä jotta voisi saada vauvan. Olen vain kiitollinen että meidän ei tarvitse murehtia nyt asunnonvaihtoa tai raha-asioita samalla kun vauvaa yritetään:)
 
Aika omituinen vastaus tuohon adhd:n periytyvyyteen:wideyed: Mä haluaisin kyllä tietää miten muka se lääke siihen vaikuttaa?:eek: Mun pojalla on adhd ja hänen isällään myös eikä kyllä ole ollut hällä lääkettä silloin kun poika on saanut alkunsa. Enkä kyllä oo ikinä ennen kuullut muutenkaan että lääkityksen takia vaan periytyis:joyful: kyllä se on ihan periytyvää muutenkin mutta toki ei tarkoita että varmasti periytyy.
Mulle ihan näin sanottiin.. Toki tiedän itse maalaisjärkeä käyttäen et se voi tulla ja sitte on Adhd lapsi. Ei haittaa .. Minua ainakaan, oon itse "hyvin adaptoitunut" ilman lääkettä mut joo lääkärit joskus puhuu mitä puhuu. Jos mun lapsella tulee olee se niin jollain tavalla se on ihan siunaus.
 
Meillä on asunnon suhteen hyvä tilanne vauvaa ajatellen, asumme vuokrakolmiossa kahdestaan. Tilaa siis riittäisi perheenlisäykselle. Rahatilanne on myös meidän nuoreen ikään nähden ihan hyvä, molemmilla vakituiset työpaikat ja varsinkin mieheni palkka on tuntuva. Kaikki olisi ikäänkuin "vauvaa vaille valmista" kunhan pikkuinen meille suotaisiin...

Ja mun pointti ei siis ollut se että ajattelisin kaiken oltava täydellistä jotta voisi saada vauvan. Olen vain kiitollinen että meidän ei tarvitse murehtia nyt asunnonvaihtoa tai raha-asioita samalla kun vauvaa yritetään:)
Miehellä on vakiduuni, asunto on väliaikainen eli toukokuussa oltava out. Itse just lopetin tänään työni ja aloitan uuden sit maaliskuussa. Lapsentekoon ei vaikuta, me päädyttiin siihen että ikinä ei ole ihan valmis jos oikein miettii .

Toki olis ihana jos asiat olisi noin hyvin mutta sinne suuntaan mennään. Lainaa ei onneksi ole yhtään et sen puoleen ei tarvi huolehtia. Ainoa miinus on että 3kk saa täällä olla kotona vauvan kanssa ja sitte vauva menee hoitoon. No, mulla on muita juttuja sivussa et aion jotain tienata kokonaisen vuoden ja tulevassa työssä tiedän olevani hyvä ja uskon säästämiseen. Nyt on kaikki säästöt käytetty ku ulkomaille muutettu ja hoidot aloitettu mut on se sen arvoista
 
Tilannetta päivitän. Testi jonka tein teki toisenkin viivan se vain ei mun silmissä ollu positiivinen enkä kuvaa saanut enkä edes kehtaa. Kai se dpo10 jo näkyisi jos olis?

2 Teroa ja sitte odotellaan menkkoja et voi alottaa clomit. Kauhean rauhallinen ja tyyni olo. Vatsa on sekaisin kuin menkkojen aikana ja kovin ellottaa. Kurkku on täynnä limaa ja nokka tukossa. Täällä kaikki on saanut ihan kauheita tauteja. Joten, kaikki mun "oireet" tais olla ihan vaan sen flunssan takia.
 
Meillä kanssa yksiö, vähän ahdas jo kahdelle (+lemmikeille). Vuokralla ollaan kuitenkin. Sepä se, kun ei tiedä :sad001 Paikkakuntakin meillä vielä hakusessa kun ei tiedä mihin elämä vie.

Elämä kuljettaa, minut Aurinkorannikolle ja sit tuli Se Oikea vastaan.... Eli ei kannata stressaa, vauvan saa mahtumaan ja sitte voi tehdä sen 9kk muutoksia.

Itse Suomessa yritin ex ukon kanssa mut ei suotu meille mitään.. Mut ei se ollu se oikee. Täällä tavattiin miehen kanssa ja se oli love at first sight, ihanaa ja täydellistä. Arki joo mut silti.. Hänen kanssaan tulin raskaaksi mut ei kestänyt osasyy oli varmaan stressi ja pelko et mitä nyt ku eihän meillä oo ees pysyvää asuntoa... Nyt otetaan rennosti sen suhteen
 
Just sain tietää et yks kaveri raskaana, ne alotti viel myöhemmin ku ite. Toki ihanaa ja oon onnellinen eikä se oo multa pois mut aina pistää vähän down..:oops:
 
Just sain tietää et yks kaveri raskaana, ne alotti viel myöhemmin ku ite. Toki ihanaa ja oon onnellinen eikä se oo multa pois mut aina pistää vähän down..:oops:


Ymmärrän tuon mielialan laskun, et ole yksin :Heartred itse painin aika ajoin sen kanssa, että miksi jotkut saavat lapsia tekemällä ja itse en saa vaikka kuinka tekisin? Monesti myös huomaan vertailevani sitä, että kuinka minua nuoremmat naiset ja vähemmän aikaa yrittäneet parit saavat raskauden alulle. Ei muiden onni tulisi olla minulta pois, mutta välillä on vaikeaa pysyä positiivisena ja iloita muiden puolesta kun itse pettyy kuukaudesta toiseen kun kuukautiset alkavat...

Mutta varmaan yleistä tämä, ettei aina jaksa iloita täysillä muiden puolesta kun omalla kohdalla ei ole raskaus alkanut yrityksistä huolimatta?
 
Oi, onpas tullut asiaa taas.

Meidän pojalla on ADHD ja lääkitys. Ite oon vähän levoton tapaus, muttei diagnoosia
enkä tarviikaan, kun pärjään ihan hyvin.

Mun mies on myös hyvä tukipilari ja luonteeltaan rauhallinen. Ite oon tulisielu ja
hermostun helposti, mutta yleensä myös lepyn nopeasti. Jaksan aina ihmetellä,
miten tuo ukko on jaksannu mua katella tänä vuonna jo 20 vuotta :O Tiedostan kyllä
omat vikani ja teen töitä niiden eteen. Kyllä miehessäkin jotkut asiat ärsyttää
kerrasta toiseen, mutta tiedän, etten löydä toista yhtä hyvää tilalle, joten yritän
aina muistaa huomioida häntä, kun tiedän, että osaan olla aika rasittava :D

No niin, se olis menkat paketissa, että nyt vois alkaa taas yrittämään :)
 
Takaisin
Top