Helmikuun höpinät

11+6 on np-ultra eli ensi viikon ma :Heartred pääsee sit kurkkiin piipiäistä ja näkeen et kaikki on kunnossa. Vähän helpottaa kännitystä kun sykkeet kuuluu koti doblerilla jo hyvin ni tietää et joku siel mukana matkustelee.

Oli kyl loisto ostos sillon kun poikaa ootelin et onhan tuo doblerikin jo 7v vanha mut toimii edelleen moitteettomasti vaik on välis ollut kavereilla ja sukulaisilla lainassa.
 
Mulla huomenna vasta eka neuvola, jolloin viikkoja 8+6. Nt-ultraan siis aikaa vielä jokunen viikko. Täällä myös kauhea turvotus, tosin johtunee enemmän herkkujen syönnistä, kuin raskaudesta. Olispa itelläkin noin, ettei herkut maistu. Päinvastoin oikeat ruoat etoo ja levy suklaata menee ihan tuosta vaan :nailbiting:
 
Vivian1, sama mulla. Ja nyt oon jotenkin alkanut himoitsemaan kaikkia suolaisia herkkuja, vaikka ennen en hirveesti esim. sipseistä välittänyt. Parit hampurilaisateriat tuli vedeltyy viime viikolla, hups :grin Toki makeakin menee. Kävin tänään lääkärillä, onneks paino oli noussu edelliskerrasta vaan 600gr :joyful:

Mun porukoilla ois kans toi doppleri jonka mun veli on aikoinaan sinne jättäny omilta lapsiltaan, mut en oo vielä päässyt kokeilee. Tänään siellä lekurilla sain kuulla sydänäänet kyllä, oli mahtava fiilis taas ja loi uutta uskoa siihen et kai siellä mahassa joku majailee, vaikka oloja ei oo ollukaan :rolleyes:
 
Meillä on nt ultra 12+1 ja sinne tänään tasan 2vk. Se on vieläpä illalla klo 19 että mieskin pääsee mukaan :happy: tulee varmaan vaan pitkä päivä :coldfeet:
Tänään kävin verikokeissa seulontaa varten ja nyt tuloksia odotellessa jotta pääsee edellisiin vertaamaan :cool::pompus: ja juu ihan mielenkiinnosta vaan ja lupaan olla panikoimatta lukuja :angelic: :facepalm:
 
Eka neuvola käyty keskiviikkona, vaavilla kaikki hyvin:Heartred Kohdussa kuitenkin suuri hematooma, jota sitten katsottiin eilen kahden lääkärin voimin. Keskenmenon riski suurempi, mutta aika näyttää, miten käy. Luottavaisin mielin :angelic:

Sain ajan Nt-ultraan, joka on reilun 2vk kuluttua. Silloin viikkoja 11+4. Sinne asti sit jännätään.

Täälläkin kauhea turvotus! Ja väsymys..
 
Viime yönä näin kauheita painajaisia että aloin vuotaa verta ja huusin vaan miehelle että nyt meni kesken. Kun heräsin, täytyi vessaan ampaista ja paperia tutkia ettei vaan mitään väriä.
Tuskaa tää odotus, NT ultra viikon päästä maanantaina. Toivottavasti ei joka yö tuommoisia unia näe sinne asti.
Nyt oon tuskaillut myös noiden sokereiden kanssa ku pitää mitata 5x päivässä. Mitkään muut arvot ei yli paitsi aamu, kait mun kroppa menee totaaliseen unitilaan sitten ku ei laske sokerit tarpeeksi.
 
Meil on ylihuomenna np-ultra ❤ viikkoja kierron mukaan sillon 11+6 ja menkoista laskettuna 12+1 et tiiä nyt sit kumman mukaan laskeskelis itte
 
Väsymys on ihan hirvee samoin kun pahoinvointi. Oon nyt sairaslomalla kun mitään en oikee pysty tekee..
 
Vielä olisi kaksi yötä piinailtava nt ultraan. Jännittää, kun ei käyty alkuraskauden ultrassa, niin ei yhtään tiedä mikä tilanne.
 
Mä oon niiiiin kateellinen, meillä on ultraan vielä yli kaksi viikkoa. Tosi myöhään se taas on, vasta 12+5 :grumpy:
 
Itse olen kerran koittanut dopplerilla 10+0 ja en löytänyt sykettä joten jännittää senkin vuoksi. Huomenna sitten vihdoin näkee ja kuulee mikä tilanne :nailbiting:

Tsemppiä Suffeli ultraan, ihan pian näette :dummy:
 
Miulla on huomenna eka neuvola, jossa toivottavasti kuunnellaan sydänäänet.
Ultraan vielä monta viikkoa.. tänään 10+0
 
Tyhmä kysymys: pitääkö seulontaverikokeen tuloksista soittaa neuvolaan? Kävin verikokeessa 10 päivää sitten ja samalla vein virtsanäytteen, mutta Omakantaan ei ole kirjattu vieläkään tuloksia. Vai soittaakohan ne neuvolasta, jos on jotain poikkeavaa? Toki käytäntö voi vaihdella paikkakunnittain. En yhtään muista mitä neuvolassa tästä sanottiin :scratch Ja seuraava neuvola vasta 15.3.
 
Tyhmä kysymys: pitääkö seulontaverikokeen tuloksista soittaa neuvolaan? Kävin verikokeessa 10 päivää sitten ja samalla vein virtsanäytteen, mutta Omakantaan ei ole kirjattu vieläkään tuloksia. Vai soittaakohan ne neuvolasta, jos on jotain poikkeavaa? Toki käytäntö voi vaihdella paikkakunnittain. En yhtään muista mitä neuvolassa tästä sanottiin :scratch Ja seuraava neuvola vasta 15.3.

Nehän periaatteessa liittyy nt-ultraan, eli ennen sitä tuloksista ei voi päätellä mitään. Eli jos sulla ei ole vielä ollut ultraa, niin tuloksista ei ole sanottavaa. Näin oon ymmärtänyt. Ei mulle ainakaan viimeksi niistä tuloksista sanottu mitään :bored:
 
Tänään oli seulontaverikokeet, monta purtiloohan sitä taas otettiin. Saaha nähä mikä on tulos. Nt-ultra olis kahen viikon päästä.
 
Voi, vielä pitäisi malttaa pari viikkoa odottaa että pääsee nt-ultraan :nailbiting:
 
Takaisin
Top