Suurperhe kuumeilijat

Marsupilami ei ollu tarkoitus painaa peukkua alas :coldfeet: vaan että olen samaa mieltä :gen014
Koska saat ne hcg tulokset? Hyvä ku soitit!
Aattelin ite vielä tän viikon seurailla oloa ja sitten soittaa loppu viikosta tai ens viikon alussa paitsi jos tää kipuilu nyt ihan mahdottomaksi menee niin sitten täytyy miettiä näytille lähtöä :smiley-ashamed008 toivottavasti ei tarvi..

Minäkään en oo saanut mitään prifiili kuvaa laitettua ku kaikkia herjaa liian isoiksi :confused005
 
cf6258d309cd5605d65967163c370d95
Onpas hellyyttävä! Molempi!
Meillä on ollut yksi tällainen käkkäräpää, muut olleet mallia kalju/matti Nykänen pienenä.
 
Tossa vehnäalkioöljyssä on paljon E-vitamiinia ja se ilmeisesti vaikuttaa positiivisesti hedelmällisyyteen. Ikuisen nuoruuden vitamiini kuulemma. :wink

No totta Mooses mä lähden heti öljykauppaan! Tää viimeinen lause osui ja upposi:woot:..
Mikä on se nuoruuden lähde josta sitä saa pumpattua? Löytyykö markettitavarana?
 
Mä ostin omani luontaistuote kaupasta, mutta jostain suur marketeistakin voi löytyä tai sit apteekista. :)
 
Onpas ihana pörrö pää, pikkuvarpaat!
Meillä kiharat hiukset molemmilla pojilla, esikoisella leikattiin lyhyeksi pari vuotiaana eikä sitten kiharoita enää ollut, paitsi nyt alkaa korvan taakse tulla jo korkkiruuvi kihara kun on päässyt kasvamaan niin pitkäksi :joyful: mutta nuoremmalla on vielä vaaleat enkeli kiharat :Heartred

Huomenna saan kuulla verikokeen tulokset :nailbiting:
 
Marsupilami, toivittavasti masussa kaikki hyvin!
Pikku varpaat ihanat kutrit teidän pienellä :Heartred meidän 3vllä on tumman ruskeat ja paksut hiukset jotka oli ihanan kiharat mut sit ne leikattiin:sad001 ei oo enää:sad001 muuten löytyy 3 blondia ja 3 tummaa:)
 
Lambi punkku kans kuulemma jotenkin edes auttaa raskautumisessa, tai mitä nyt aikani kuluks muita palstoja plärännyt ja sieltä bongannut:wink
 
Täällä taas käyty ”helvetin porteilla”!vatsatauti selätetty... toivottavasti! Itse sain oksentaa ja juosta p****lla mut lapsilla vaan jälkimmäinen ollu löysempi...
ja pakkanen... vaan -30 astetta... etelä Suomessa :eek: olisipa jo kesä niin pääsis valittaa kun on kuuma:D
 
Uskomattoman lujille ottaa... kyllähän oli itkus pidättelemistä sen aikaa että sai terkkarin kans puhuttua. Hcg arvo oli 123 kun pitäis olla yli 1000 :sad010 huomenna uudestaan verikokeeseen ja 21.2 varattiin ultra (aiemmalle ajalle ei saanut).
Kylläpä tästä nyt murhe tuli... mutta kai tässä vielä toivoa on? o_O
 
Uskomattoman lujille ottaa... kyllähän oli itkus pidättelemistä sen aikaa että sai terkkarin kans puhuttua. Hcg arvo oli 123 kun pitäis olla yli 1000 :sad010 huomenna uudestaan verikokeeseen ja 21.2 varattiin ultra (aiemmalle ajalle ei saanut).
Kylläpä tästä nyt murhe tuli... mutta kai tässä vielä toivoa on? o_O
Ei taida se ultrakaan noilla arvoilla vielä antaa mitään lisätietoa:sad001, ei auta kun odottaa! Paljonko sulla olis laskelmien mukaan nyt viikkoja?
sympatiahalia sinnepäin, aina saa toivoa kunnes toisin todistetaan.:Heartred
 
6+3 neuvolan mukaan ja 5+6 omien laskujen mukaan. Olisikin jo ylihuominen että kuulisi nouseeko arvo yhtään, vaikka toisaalta kyllä pelkäänkin että mitä ne näyttää :nailbiting:
 
Marsupilami jos tosiaan viikot ois pienemmät? Toi hcgn nousu muutenkin tosi yksilöllistä... toivotaan että se olis uusinnassa noussut:) tsemppiä piinaavaan tilanteeseen :Heartred
 
Hei!
Ajattelin nyt vihdoin tulla julki minäkin tänne ja kysellä josko mukaan mahtuu vielä...
Olen teitä seuraillut jonkun aikaa, kun oma perhe kasvoi 4 lapsiseksi keväällä. Silloin julistauduin suurperheelliseksi [emoji16].
Ja ikuinen vauvakuume on diagnosoitu nyt vastikään, itse tein taustatyöt sekä selvitykset ja lääkettä odotellessa. Että kyllä se aika varmaa on, että meille saattaa vielä ainakin yksi vauva tulla... [emoji28]. Mies odottaa sterilisointiaikaa, mutta jono on pitkä.
 
Hei Hellikki! Onnea julkitulosta ja projektin aloituksesta!
Millainen selvitystyö siellä menossa? Mitä lääkettä alat saada?
 
6+3 neuvolan mukaan ja 5+6 omien laskujen mukaan. Olisikin jo ylihuominen että kuulisi nouseeko arvo yhtään, vaikka toisaalta kyllä pelkäänkin että mitä ne näyttää :nailbiting:
Tässähän tuo ero jo melkeinpä selittyisi! jos tuplaa kahdessa päivässä, niin 6ssa päivässähän tuo nousisi 1000..vaikka kuinka olisi ihminen ovulaatio- ymspäivissä mukana, niin ei voida tarkasti sanoa millä päivätahdilla ihmisalku lähtee vauhtiin -kiinnittyminenkin voi vaihdella. tsemppiä odotteluun!!
 
Lambi punkku kans kuulemma jotenkin edes auttaa raskautumisessa, tai mitä nyt aikani kuluks muita palstoja plärännyt ja sieltä bongannut:wink
Hahhaa, täytyy lähteä vielä alkoonkin:hilarious:, johan menee välineurheiluksi.. ei, kyllä mä taidan kiltisti litkiä greippimehua, mä en osaa enää juoda alkoa:oops:. Ei vaan kertakaikkiaan pysty:yuck:. Ensin oksentaisin ja sitten nukahtaisin. Sais ukko ihmetellä mihin se oikeen osuutensa laskee:grin..
 
Takaisin
Top