Plussa vai ei?

Sartsa, selkeä plussahan tuo. Hyvin aikaisin on tullut plussa noin vahvana tosiaan. Odota päivä, pari ja testaa uudestaan toisella testillä. Ajattelisin että harvemmin tulee vääriä plussia noin vahvana.
 
Joo määki vähä mietin että mitäs mitäs. Mutta nettiä pengoin nii tuo testi on monelle antanu vääriä plussia. Pitää tehä alkuviikosta uus.
 
Mulla ei silloin ollut toi predictorin early mutta plussasin kans 3+2 herkällä testillä ja samana päivänä digikin näytti 1-2 jo. Nyt on 15+5 meneillään jo :) Toivotaan että Sartsan plussa on oikea ja vaan vahvistuu :)
 
Toivottavasti Sartsalle se on oikea plussa toki! Kyl veetuttaisi jos tuollaista saisi ja se olisi ihan väärin...
Ainoat värit olen saanut kun on oikeasti ollut kiinnittymisyritystä tms. jo.
 
Noiden testien "väärä plussa" on räikeä viivanpaikka. Ei siis selvä punainen viiva. Tuo on jo räikeä selvä plussa! Mä en saanut ees dpo13 tohon testiin kun hailuran :D
 
Noiden testien "väärä plussa" on räikeä viivanpaikka. Ei siis selvä punainen viiva. Tuo on jo räikeä selvä plussa! Mä en saanut ees dpo13 tohon testiin kun hailuran :D

Kiitos, tätä mää mietinki että onko iha nui tarkka jos on ns. väärä. Mutta ootastellaan ja toivotaan parasta :p
 
:eek: O ouu. Suvussa ei kummallakaan ole yhtään kaksosia. Ja ensimmäinen raskaus mulle.
Oliko se 35v jälkeen kaksoisraskaudet ovat 20-30% todennäköisempiä? En tiedä muistanko prosentit oikein mutta siihen suuntaan :) Meillä on suvussa yhdet identtiset kaksoset, pikkuserkkuja mulle.
 
Plussa on Sartsa, onnea! :happy:
Minäkin oon lukenut ja kuullut, että joillain hurjan aikainen plussa ja huima hcg nousu tiennyt kaksosia. :rolleyes:
 
Plussa on Sartsa, onnea! :happy:
Minäkin oon lukenut ja kuullut, että joillain hurjan aikainen plussa ja huima hcg nousu tiennyt kaksosia. :rolleyes:

Kiitos! :love7Katsotaan aamulla mitä pc liuska meille kertoo. Jännittää kovasti ku eka raskaus ja ei osaa yhtään ajatella mitä tuleman pitää. :excited001
 
Näkeekö arvon raati kummassakaan mitään?
 

Liitteet

  • 1547729622835.jpg
    1547729622835.jpg
    4.6 KB · Katsottu: 320
  • 1547729633857.jpg
    1547729633857.jpg
    6.6 KB · Katsottu: 328
Takaisin
Top