Raskaaksi 2017

Dpo9 ja kp 26/30.

Vatsaan sattuu ja vihloo. Ihan ihme olo ja aika surkea sellainen.
Pms fiilis... ja vituttaa. Päätä särkee, kylmä. Ei yhtään raskaana oleva olo. Nega testattu herkällä 5h pidätyspissasta.

Tiiän et on vielä kaikki mahikset. Mut olo on nyt niin perseestä et ei paljon naurata :sad001
 
Mut jos se eilen kiinnitty, menee ainakin kolme päivää, että testeissä näkyis! Mahiksia siis vielä on! :)

Itte vaan oottelen, että pääsis uuteen kiertoon, iha hemmetin pitkä tammikuu!
 
Tavoitan Smith hyvin tuon superkurjan olon, mutta älä vielä luovu toivosta! Jäikö tiputtelu niihin pariin kertaan?

Ja kyllä, hemmetin pitkä tammikuu. Oli kyllä pitkä joulukuukin.

Mulla on nyt kp6 ja alkaa mieli vähän tasaantumaan (ehkä jopa kirkastumaan). Oli melkoinen hormoonikarnevaali tuo edellinen kierto. Vähän jännittää mitä tämä tuo tullessaan....
 
Ootko Harmonie muuten kokeillu maca kapseleita? Mulla ne joskus toimi aikaistamaan ovista ja lyhentämään kiertoa. Otin kolme kapselia aamulla ja illalla (Puhdistamon maca kapseleita) :)
 
Tavoitan Smith hyvin tuon superkurjan olon, mutta älä vielä luovu toivosta! Jäikö tiputtelu niihin pariin kertaan?

Ja kyllä, hemmetin pitkä tammikuu. Oli kyllä pitkä joulukuukin.

Mulla on nyt kp6 ja alkaa mieli vähän tasaantumaan (ehkä jopa kirkastumaan). Oli melkoinen hormoonikarnevaali tuo edellinen kierto. Vähän jännittää mitä tämä tuo tullessaan....

Jäi! Siis tiistaina ja keskiviikkona 1-2 tippaa.

Kurja olo jatkuu ja kurkku on kipeä. Jos en oo raskaana niin voihan vittu!!!! Viikonlopusta tuskin tulee kovin hehkeä :sad001
 
Ootko Harmonie muuten kokeillu maca kapseleita? Mulla ne joskus toimi aikaistamaan ovista ja lyhentämään kiertoa. Otin kolme kapselia aamulla ja illalla (Puhdistamon maca kapseleita) :)

En oo kokeillu, mutta oon kyllä kuullut jauheesta (joka kai aika pahaa?). Etsin nyt nää kapselit jostain!
 
Joo se jauhe on ihan kamalan makusta! Kaapissa seisoo itellä pussi kun ei vaan pysty...
 
Mulla dpo9 ja pelkään et on kohdunulkonen. Pari päivää on vihlonu oikeelta, todella äkäsesti. Ja edellinenkin ku oli oikealla, joten riski siellä olemassa. Kyllä sanon, että se tästä vielä puuttuiskin!

Ihanaa viikonloppua leidit :Heartred
 
Toivottavasti olet väärässä pottu!! Seuraa tilannetta ja jos testi posahtaa positiiviseksi ota yhteyttä sinne mis sua on hoidettu. Kai ne vois ultrata??
 
Mulla lämmöt romahti (nyt dpo12) joten menkat alkaa varmaan tänään tai huomenna.

Alkaa taas hapottaa tää tilanne!

Jouduin jo lähtemään ryhmästä plussa vai ei koska siellä on taas näitä ”olen aivan köyteni päässä koska tämä on jo neljäs yrityskierto... jne.”
 
Takaisin
Top