Suurperhe kuumeilijat

Heippa! Täällä olisi yksi suurperhekuumeilija, jolla myös jo yritys käynnissä. Kolme lasta -08, -11 ja -13 löytyy ja nyt saisi neljäs tulla, jos on tullakseen. Se on aina ollut haaveeni lasten määrässä ja sain nyt miehen puhuttua ympäri myös :) Olen jo sen ikäinen, kohta 39, että ei hirveästi ole aikaa hukattavaksi ja riskitkin jo tietysti kasvaa. Mutta siitä huolimatta olisi kova kuume päällä. Katsotaan, miten käy :)
 
En tie sekottuuko aavistus hiukan toiveisiin, mutta aina on mun toive/aavistus osunu loppupeleissä oikein. Mies on arvannu kolme ekaa oikein. Aina ollaan rakenneultras kysytty kumpi mahtais olla ja paikkansa on pitäny. :)

Mulla on ollu pari päivää mieli vähän maassa, kun ei tosta miehestä saa selkoa ja tuntuu että peruuttelee lupauksiaan..että enpä tiedä koska tässä pääsee yritystä alottaan vai pääseekö ollenkaan.. Tää on jotenki tosi ahdistavaa kun sai jo vähän toivoa ja sitten tuntuu et vedetäänki matto jalkojen alta.. :sad001 oon yrittäny olla täältäkin hetken sivussa, mutta vaikee se kuume on enää täysin syrjään siirtää..plaah..:banghead:
 
Tervetuloa Helena :)

Mulla ei oo tainnut olla kertaakaan sen kummempaa fiilistä sukupuolesta suuntaan tai toiseen :think005 En muista enää.... Vitosesta muistan kyllä ajatelleeni, että samaan tapaan on rauhallinen tapaus masussa kuten siskotkin, pojat on olleet paljon paljon liikkuvaisempia.
 
Kiitos, kiitos :)

Nuppunen: mä ymmärrän sua! Mulla oli vähän sama tilanne miehen kanssa, et se jo vähän lämpeni, mutta alkoi jänistämään. Olin jo aika kuumeinen ja mieli maassa monta päivää. Hän oli sitten pohtinut asiaa ja yllätyksekseni päättikin haluta vielä yrittää :O Jospa Nuppunen sinunkin mies vielä innostuisi :)

Mä olin ihan varma, että esikoinen oli poika, kun miehen suku on täynnä poikia. Ultrassa ei sukupuolta saatu selville ja olis ehkä siitä pitänyt päätellä, että se onkin tyttö. Toinen näkyikin sitten selvästi olevan poika ja kolmas näkyi myös selkeästi, että on tyttö. Eikä ollut siis väliä, mutta aina sitä on saanut vähän jännittää :D Itse olen viisilapsisesta perheestä ja miehen perheessä kolme lasta. Siksi tuo luku neljä on iskostunut minuun, kun se on siinä puolivälissä :)
 
Tervetuloa Helena80! :happy: toivotaan pikaista plussaa :wink

Eiköhän se mies vielä lämpene asialle Nuppunen! Toivotaan :smiley-angelic001 nuo miehethän on kyllä aika ailahtelevaisia, eikä ne aina itsekkään tiedä mitä haluavat :wink
 
Tervetuloa Helena!
Toivotaan ettei sulla vielä ikä paina liikaa munasoluja, itsellä alan epäillä.. mutta yritetään!

Nuppusellekin tsemppiä, miehillä tosiaan vaikuttais vähän menevän aaltona nämä suostumiset. Kyllä se siitä vielä, jos on kerran jo pikkusormensa kuitenkin antanut..
 
Ite tiesin ekasta ihan varmaksi kumpi on muista epäilys ja muutama menny oikein... Mies osanu aina veikata oikein jotenkin kuulemma musta on nähny kumpi tulee hah...
 
Kiitos tsempeistä Helena, marsupilami ja lambi! :Heartred nyt on jo parempi fiilis tänään. :)
Kyllä mä vielä joskus sen vauvan saan, toivottavasti ei vaan lykkäänny ihan hirveen pitkälle se yritys. Nyt täytyy hetki olla puhumatta aiheesta miehelle ja toivoa jos se muuttaiskin taas mielensä. Mutta onneks täälä voi höyrytä rauhassa.:woot:
 
Nuppunen joo joskus noille miehille toimii hyvin pikku hiljaisuus ko asiasta, en usko että hän pyörtää suostumustaan kokonaan kun on jo näyttänyt vihreää valoa :thumright höyrystele vaan täällä meidän kans :happy:

Oon siis aina jotenki ajatellut että kaksosia odottavilla laatta lentää joko enemmän tai vähemmän ja raskausaika on aika aikaisin tuskaista :hilarious: siis eipä tietenkään, vaan samalla lailla voi siis melko oireettomia olla :wacky: hyvä minä :oops:

Ja joko mainitsin.... niin siis en ole osannut aavistaa sukupuolta, mutta oireet on kyllä olleet, että pojasta ei mitään ja tytöistä huono olo :grin nyt ei oo taas oireita joten sen perusteella meillä ois pikkuveli masussa :dummy: nähtäväksi jää ja todellakin yritetään ultrassa sitten kysellä :angelic:

Helena tervetuloa :happy: ja plussa puhuria
 
Mullakin kyllä oireitten perusteella olisi tämäkin poika. Oikeastaan ei oo mitään kunnon oireita. Välillä on vilu, suuta kuivaa ja alka vähän etomaan jos ei suutansa kostuta joka välis :bored: ja mieliala heittelee. Välillä sitä miettii onko kaikki kaikki hyvin. On siis tähän asti oireittomin raskaus :wideyed: mutta eiköhän tässä vielä ehdi kärsimään :rolleyes:
Rv5+4 (todellisuudessa vähemmän)
 
Mulla on toi pahoinvointi menny ihan päinvastoin. Tytöistä vaan ihan vähäistä ällötystä ja pojasta niin kamala pahoinvointi, et jouduin sairaalaan asti tiputukseen ja kaupassakaan ei pystynyt käymään ku jo pelkkä ruuan näkeminen ja haistaminenkin sai pahoinvoinnin ihan kamalaks. :yuck::hungover:
 
Mulla kans pojista ollu kamala pahoinvointi, ja tämä ollu tosi oireeton raskaus. Toki kesällä vasta nähdään kumpi tulee :D

Nyt on 18+2 ja liikkeet on säännöllisiä ja näkyykin jo, ihanaa:Heartred tänään miehen 29v synttärit ja huomenna 4v hääpäivä, reippaan viikon päästä kuopuksen 2v synttärit :Heartred ja nyt mies on jo melkein kokonaan suopunu 4 vauvaan! En viä oo kyllä kertonu että sehän tulis heti putkeen mut ehkä kerron sen myöhemmin sitte :D töis mulle nauroivat että nythän mulla on jo suurperhe, en kyllä koe 3 lasta suurperheeksi..
 
Mulla oli pojasta tosi oireeton raskaus, kerran oksu lensi. Tytöstä oli pahoinvointia rv 16 asti. Tää kolmas oli oireettomin raskaus ja siitä veikkasin poikaa, mutta tyttöhän se oli. Meidän vauva on jo reilun kuukauden ikäinen:wideyed: aika menee niin äkkiä. Oon niin jotenkin hormonikuplassa ja odotan jo kovasti kevättä ja aurinkoa:happy: haaveissa siintää jo neljäs vauva :grin mutta realistisesti ehkä sitten kesällä 2020 voitais panna alulle:wink
 
Mää oon neljättä kertaa oikein hyvinvoiva eikä oo sitten mitään pahoinvointeja. Eiköhän neljäs tyttö oo tulossa. Tosin jokin takaraivossa sanoo että tää on poika. :D
Koska niemja teillä on ru? Kysyn uteliaisuuttani kun mennään täsmälleen samoilla viikoilla. Meillä on 7.2. Rv 21+3...
 
Pötti mulla on viides oireeton raskaus menossa, yhdessäkään en oo kertaakaan oksentanut. :) Joten ei voi oikein taaskaan siitä päätellä et kumpi on tulossa, toivottavasti perjantaina selviää:)
 
Tsemppiä ultraan huli! :) Mekö oltiin ne ku kamppailee sitten sen pirun paaston kans? Pitää sitä vähä jotai probleemaa olla, menee muuten liian helpoks raskaana olo..:D

Niin ja noista vauvojen syntymäajankohdista. Meillä on huhtikuinen, elokuinen ja lokakuinen. Ja nyt tulossa kesäkuinen. Eli joka toisen kuukauden taktiikka. Mahdollinen viides täytyy koittaa tähdätä joulu- tai helmikuulle..:D
 
Kiitoksia pötti :) Juu, paastot heittää täälläkin, niin miekin oon ajatellu et liian helpoksi menee, jos ei mitään olisi raskauden aikana:)
 
Takaisin
Top