Esikoista odottavat

Täälläkin ensiodottaja, 5+2 menossa. Juuri tässä mietiskelen, josko minäkin menisin ensi viikolla varhaisultraan. Mitään oireita ei oikein ole vielä ollut, vähän huolestuttaa jopa. Ehkäpä yritän vain nauttia murehtimatta :love7

Tervetuloa,
Mutta 5+2 viikoilla laskettu aikasi ei todenäköisesti ole toukokuussa 2019? :angelic:
 
Mietin tässä, että viimeinen joulu tulee olemaan kaksin mieheni kanssa. Mieskin tässä totesi pari päivää sitten, että parin vuoden päästä tuleekin olemaan ihan eri lailla joulutunnelmaa kun on lapsi. Ensi vuonna ei tietenkään pikkuinen tajua vielä hölkäsen pöläystä koko touhusta.
Eilen ostin kummitytölle Legoja joululahjaksi niin mies ne nähdessään alkoi intoilemaan "Ostetaan sit mul-- eiku meillekin sit Legoja joululahjaksi! Merirosvolaiva!!".:hilarious:
Tykkään kovasti joulusta, mutta kunnon joulufiilistä en ole saanut enää muutamaan vuoteen. Minusta lapset tekevät joulun, joten eiköhän se fiilis palaudu lähivuosina. :wink
 
Mä oon samaa mieltä, että kunnon joulut on olleet ne, kun on ollut lapsia :) Exällä oli poika, jonka kanssa vietettiin kaksi joulua ja sit mulla on 12 vuotta nuorempi sisko, niin sillä on saanut pidennettyä tuota lapsellisen joulun aikaa :grin

Odotan niiiiiin paljon ens joulua kyllä! Ja varsinkin siitä seuraavia. Se lasten into ja jännitys ja kaikki :love7 Joulussa on silloin taikaa!

Tää joulu ollaan Vaimon kanssa eri paikoissa, koska tulevaisuudessa ei tosiaankaan olla. Molemmat omilla porukoillaan. Vähän jo mietityttää, että mites joulut tästä edespäin sit... Meil on kotikotona aina niin ihanaa jouluna ja kunnon traditiot, että en tiiä miten pystyisin oleen muualla :grin Ens joulusta ollaan kyllä puhuttu jos ekaa kertaa järkättäis ite ja kutsuttaiskin meille molempien vanhemmat ja sisarukset jne. Kaikki asuu siis onneks pk-seudulla niin ei oo mahottomuus olla samassa paikassakaan.
 
Me ollaan yleensä aattona miehen vanhemmilla ja sitten joulupäivä tai tapanina mun vanhemmilla... Pääsee juhlimaan joulua kaikkien kanssa. Voi olla, et tulevina vuosina halutaan olla aattona vaan oman perheen kesken, jolloin vierailut sitten joulupäivä ja tapanina... :)
 
Tää on mun ja miehen ensimmäinen yhteinen joulu. Meillä on siis sen verran tuore suhdekin. :angelic: Mut perus kierros molempien vanhemmilla ja isovanhemmilla ja sitten illaksi omaan kotiin. :love017
 
Me ollaan vietetty omassa kotona jouluja jo useempi vuosi, kun väsytti ainainen reissaaminen ja joulu on meille enemmän rauhan ja syömisen aikaa :happy: ollaan parina vuonna kutsuttu miehen sukua syömään ja käyty sit välipäivinä mun vanhemmilla. Tämä joulu menee samalla lailla. Haikeena joudun ohittamaan kaupassa juustot ja graavatun kalan :nailbiting: syön sit ens kesän vaan niitä :hilarious:
 
Onneks on paljon hyviä (pastoroituja ja kovia) juustoja mitä voi huoletta syödä! :)
 
Joo myönnetään, aika laiha lohtu se on kun ei saa homejuustoja syödä :D mun serkulla on juustola ja oon nyt viikonloppuna menossa maistattamaan sen juustoja joulumarkkinoille. Kyllä vähän syö naista, etten pysty niitä nyt syömään. Yleensä oon saanu vielä joku 10 pikkukiekkoa erilaisia homejuustoja kotiin viemisiksi. Niillä on sitten hetkeksi saanu juustohimon tyydytettyä xD nyt vaatii aikamoista itsekuria etten maista mitään koko viikonlopun aikana
 
Joo myönnetään, aika laiha lohtu se on kun ei saa homejuustoja syödä :D mun serkulla on juustola ja oon nyt viikonloppuna menossa maistattamaan sen juustoja joulumarkkinoille. Kyllä vähän syö naista, etten pysty niitä nyt syömään. Yleensä oon saanu vielä joku 10 pikkukiekkoa erilaisia homejuustoja kotiin viemisiksi. Niillä on sitten hetkeksi saanu juustohimon tyydytettyä xD nyt vaatii aikamoista itsekuria etten maista mitään koko viikonlopun aikana

Eikä, kunnon kidutus! :D
 
Ollaan oltu mun vanhempien luona joulut tähän saakka,mutta nyt mennään miehen sukulaisten luokse. Oikeastaan ihan kivaa vaihtelua. Itseäni harmittää jouluruuista lähinnä se ettei voi syödä kylmäsavulohta. Mulle on vähän epäselvä noi muut kalat esim silakat (suutarinlohi) mutta turvallisempi kai kun ei niihin kajoa.
 
Onko muuten kukaan kysellyt neuvolasta/lääkäriltä saako sillejä syödä? Siis semmosia lasipurkkisillejä? o_O Vähän kyl kirpasee, kun jää mädit, graavilohet ja homejuustot syömättä tänä jouluna...:bored:
 
Mun mielestä ei, koska sehän kuitenkin on raakaa kalaa:sad001 En ainakaan ite oo syöny edellisissäkään odotuksissa. Ja anteeksi olikin esikoista odottavien ketju:oops:
 
Perun puheitani löysin sellaisen suomalaisen sivun, missä oli et listeria ei lisäänny purkitetussa sillissä, joten kyllä sitä ilmeisesti uskaltaa syyä :)
 
Muokattu viimeksi:
No vitsi! Ois kyl ihanaa :joyful: Varmasti unohdan, mut täytyy huomenna vielä kysästä neuvolalääkärin mielipidettä!

Kiitos linkistä Liljekonvalen, täytyypä lukasta!:pompus:
 
Kerro sit mitä on mieltä :)
 
Takaisin
Top