Kesäkuisten mammat! <3

Me käytiin eilen nt-ultrassa ja siellä kaikki oli erittäin hyvin ja niinkuin pitääkin! Kylläpä nyt on huojentunut fiilis [emoji4] lääkäri teki minulle vähän tarkemman ultran viime vuonna tehdyn struumaleikkauksen takia ja hän jopa kysyi halutaanko tietää sukupuoli mikä yllätti minua että tässä vaiheessa jo, mutta sanottiin että kyllä halutaan. Hän sanoi vahvan epäilyn että saattaisi poika olla tulossa ja vilautti haaroväliä sen verran että kyllä täytyy sanoa että on kumma jo vielä tytöksi muuttuu! [emoji85] Molemmat sukupuolet toki enemmän kun toivottuja mutta meillä on ennestään jo esikoistyttö, joten kyllä tää vähän nyt jännittää odotella sitä rakenneultraa, en tähän veikkaukseen vielä täysin luota enkä heti aijo rynnätä poika vaate ostoksille kuitenkaan.

Niin ja jos joku muistaa sen meidän kaksosepäilyn, niin eilen varmistui sekin että 1 siellä vaan majailee, luojalle kiitos!!! [emoji173]️

Kaksosepäily? Kuinka epäilit kaksosia? mietin vaan ku mua on alkanu ihmetyttää tää mun vatsan koko ja sukulaisetki sanonu että ei kai vaan oo kaks tuolla :D
 
Wopwop mulla on kans aiva jäätävä maha, vaikka viikkoja vasta vähä ja yks vaan löytyy :D
 
Mullakkin oli kaksoisraskaus alussa ollut.Toinen ei vain ollut jaksanut kasvaa ja lopettanut kehityksen.Yksi elävä löytyi :Heartred
 
Wopwop mulla oli rv9 jo sen kokoinen ku esikoisesta rv20 :D
 
Wop Wop, mä kävin varhaisultrassa yksityisellä 6+1 sekä neuvolassa ultrattiin ensimmäisellä käynnillä 9+3 ja molemmilla kerroilla näytti siltä et siellä saattais olla kaksi, mutta nyt sit nt-ultrassa varmistui et yksi vaan on. Eli todennäköisesti siellä on saattanut aluksi olla kaksi, koska ekassa ultrassa näkyi ainakin toinen sikiöpussi, mutta toinen ei oo sit lähtenyt kehittymään kunnolla ja ns. "kuivunut" pois koska mulla ei ole ollut mitään ylimääräisiä vuotoja. Se on hyvinkin voinut olla mahdollista koska minulla hoidettiin ovuloimattomuutta lääkitys avusteisesti.

Ja joo kyllä munkin mielestä aika aikaisin saatiin arvio, en vielä uskalla sihen luottaa yhtään vaikka oma fiilis myös sanoo että poika. Tosin olen myös kuullut, että poika on helpompi tunnistaa aiemmin kuin tyttö. Saas nähdä [emoji4]
 
Me saatiin esikoisesta myös nt-ultrassa poikalupaus, sen verran selkeä homma oli että oli itekin helppo nähdä niistä kuvista :D Mutta toki varmistusta odoteltiin silti rakenneultraan asti, vaikka tosi vahva poikaolo oli jo ennen nt-ultraa. Tässä raskaudessa ei oo vielä tietoa sukupuolesta, mutta vähän aavistelen poikaa taas.
 
15+0 tänään oli sokerirasitus (esikoisen kanssa synnytyksen jälkeen oli arvot koholla, siksi seurataan).
Paastoaminen ei ollut paha eikä aamu kun ei tuota aamupahoinvointia enään ole. Mutta se 2h odotustilassa pelkän sokerilitkun juotua oli kyl tympiää, olis edes vettä saanut juoda. Toivottavasti ei ole poikkeamia ja ei kovin usein tarvis käydä....
 
Uskaltaakohan tuota glögiä, piparia ja muuta mikä sisältää kanelia ja inkivääriä syödä jouluna.Uskaltaakohan graavilohta vähän leivänpäällä syödä?
 
Uskaltaakohan tuota glögiä, piparia ja muuta mikä sisältää kanelia ja inkivääriä syödä jouluna.Uskaltaakohan graavilohta vähän leivänpäällä syödä?

Mä olen ainakin juonut glögiä, piparia en kun ne ei oikein maistu. Mietin että eikös listeria riski liity vakuumipakattuun kalaan? Eli jos tekisi itse niin olisiko silloin listeria vaaraa? Mä en ajatellut syödä kaloja jouluna.

Tuosta inkivääristä vielä, että mä söin alussa paljon intialaisia ruokia ja niihin sitä vissiin on ujutettu ja tajusin sen vasta nyt! Nyt rv15+ ja kyytiläinen hyvin matkassa, ei siis suppareita :)
 
Ite kans juonu glögiä. En kyl kauheeta määrää, mut kuitenkin. Pipareita ei kauheesti tuu syötyä
Kaloja vältän jouluna.
 
Viime viikon nt-ultrassa meillekin veikattiin poikaa. Asia tuli ohimennen puheeksi ja oli vähän yllätyskin, että ultraajalla oli antaa oma arvio kumpi vois olla.

Mulla huomenna nt-ultra, mutta en ole aiemmillakaan kerroilla saanut tietoa, niin tuskin saa tälläkään kertaa
 
Ymmärtääkseni mausteena inkivääri on ihan ok eli oon ihan huoletta syöny pipareita ja juonu glögiä. Graavikalan kyllä jättäsin välistä:stop:
 
Miks tää ryhmä on ihan hiljanen ? :D miten ootte jaksellu. Itellä ollu hyvä olo ainut mikä vaivaan ni on kova vatsa ja en tosiaan tiiä miten hitto helpottas tätä oloa. Äääh! Ensimmäisen lapsen kohalla oli ihan sama homma. Ärsyttävää sanon minä.
 
Tämä on, oon huomannu saman. Varmaan joulun aika vaikuttaa :)
Mä voin muuten kans tosi hyvin, mutta aika ajoin on alamaha tosi kipeä, menkkajomoja. Painoa on tullu liikaa viikkoihin nähden, ja liikkumattomuus kostautuu. Onneks ostin nyt salikortin ja alan käydä salilla kahdesti viikkoon jos sais paikat kuntoon!
 
Takaisin
Top