Viimeisin hankintasi vauvallesi?

En ole vielä mitään hankkinu vauvalle. Vaunut, sänky, syöttötuoli, sitteri jne. isommat on tallessa. Harmillista on, että neljännen keskenmenon jälkeen laitoin kaikki vauvanvaatteet kiertoon, lukuunottamatta jotain saatuja juttuja! Kotiintulomekon ajattelin ostaa nyt jo valmiiksi. Muut ostan sitten kun näen minkämallinen lapsi on. Ja kestovaippoja varmaan joitain hankin lisää. Äitiyspakkausta en ajatellut ottaa tällä kertaa, kun suurinosa vaatteista jäi käyttämättä edellisestäkin.
 
Mä olen hankkinut vasta vähän vaatteita kirpparilta. Katsellut pinnasänkyjä ja vaunuja..
 
Me ostettiin tänään vaunut :) ne ne vasta teki hommasta todellista, huhuh! Pitipä muuten hommata käytettynä vaan kuinkas kävikään..
 
Britax smile 2 yhdistelmät :) onneks oli tarjouksessa josta lähti viel black friday-alennusta. En tiedä vaunuista juuri mitään paitsi eilisen esittelyn verran mutta noi vaikutti niin simppeleiltä kun kaikki turvakaukalot yms kopat saa napsautettua vaan tuohon ilman lisäosia ja sopivan sirot mutta tukevat vaikutti olevan myös. Ja päätökseen vaikutti tavaratilan syvyys myös, just passelin kokoinen. Pääsispä jo ulkoiluttaan niitä!
 
Mie oon nyt näköjään menny ihan sekaisin tässä 4. ja sen myötä viimeisessä raskaudessa. Oli tänään tilattava alesta elämäni ensimmäinen hoitolaukku... :woot: Aina aatellu,etten moista tarvitse,mutta tuo menee kyllä hienosti myös käsilaukkuna myöhemmin.Ja kun ale oli niin tilasin uuden paremman rintarepun,kun tätä pienimmäistä tulee varmaan siinä paljon kannettua.Turvakaukalon lämpöpussi oli hankintalistalla ja viimein mieleisen löysin edullisesti! Unipesä tuli myös tilattua ja siitä ei ole mitään kokemusta ennestään.Pienimpiä vaatteita on löytynyt kirpparilta ja ainoa mitä enää puuttuu on haalari ja toppahaalaria siis tuskin tarvin,kun tuon lämpöpussin tilasin.Harsoja pitää vielä metsästää,kun edelliset ehdin antaa pois,mutta muuten on hankinnat hyvissä ajoin valmiina.En yhtään pidä,että asioiden hoitaminen jää hilkulle niin nyt voi rentoutua,kun kaikki jo valmiina alkua varten. :happy:
 
uniriepu, mahdollisimman neutraali, geneerinen ja tarkistettu, että niitä saa netistä lisää (esikoinen hukkasi omansa 2 vuotta sitten ja voi sitä porun määrää)
 
Takaisin
Top