Koska seuraava vaavi?

Bolle29

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Syysmammat 2017
Helmiäidit 2020
Niin, koska seuraava? Vai tuliko lapsiluku täyteen syyskuussa 2017? Vai mietityttääkö, että haluaako vielä?

Meillä on pohdittu seuraavaa lasta vuodelle 2020. Kummasti se mieli muuttuu, vaikka synnytys oli aikamoinen kokemus, vauva-arki yllätti rasittavuudellaan ja univeloilla, taaperon kanssakin on omat juttunsa.. Mutta silti pohtii seuraavaa lasta :hilarious:
 
Meille on tulossa huhtikuussa :Heartred sitten lapsiluku olisi täysi eli kaksi lasta :) tosin veikkasivat jo poikaa ja esikoinen on poika :D nähtäväksi jää tuleeko jossain vaiheessa fiilis että haluaisi tyttöä yrittää :)
 
Onnea! :)

Meillä on optio vielä neljänteen jossain vaiheessa. Toisella isommista on viimeisen vuoden ajan taisteltu aggressiivista reumaa vastaan, eikä toimivaa lääkettä ole vielä löydetty. Sairaus kuormittaa perhettä tällä hetkellä niin paljon, että siirtää lapsitoiveita eteenpäin.. kolme ensimmäistä ovat syntyneet alle 2,5v sisällä, joten ehkä vähän isompi ikäerokaan ei haittaa mitään.. :)
 
Onnea fikus! :)

Meillä kanssa jo toinen haaveissa, itsellä jo toisen kuumeilu alkoi synnärillä :D nyt kierto vihdoin käynnistynyt ja saanut miehen mielen mukaan niin katsotaan jos se toinen meille suodaan :) tätä syyskuista tehtiin kaksi vuotta ja letrot apuna, niin ei luomuraskaus ehkä ihan ensimmäinen ajatus vielä :)
 
Kiitos :) meillä tais mennä kierron käynnistyttyä 3 yrityskertaa ja sitten onnistu :) toinen oli myös haaveissa tähän suht perään niin 1v ja 6kk ikäeroa on just hyvä :)
 
Onnea Fikus

Meidän lapsiluku tuli syyskuussa täyteen. Olin alunperin halunnut vain yhden lapsen, mutta aika pian aloin toivoa sisarusta esikoiselle. Päätös toisesta lapsesta tehtiin joulukuussa ja syyskuussa meillä olikin sitten kaksi tyttöä :grin
 
:HeartblueOnnea Fikus!

Mä päätin silloin kun kolmatta alettiin odottaa (oli suunnittelematon raskaus :happy6), niin neljättä ei tule. Kolmas poika kun syntyi niin hirveä vauvakuume on siitä asti ollut. Juteltu on miehen kanssa ja molemmat haluaisi neljännen, mutta kuiteskin on ajatus että kolme poikaa riittää meille ihan hyvin. Se jää nähtäväksi miten mieli muuttuu :Heartblue
 
Meillä tulee jos on tullakseen toinen lapsi kun poika on kolme, eli parin vuoden päästä tai vähän ali tai yli. Yrittämään varmaan aletaan 2019 kesällä. Toivottavasti ois tyttö. Muuten voi olla et kolmatta yritetään.
 
Onnea uusista vauvoista! Meillä syyskuinen on neljäs ja viimeinen lapsi, 3 poikaa ja tyttö eli just hyvä. Mulla oli kans kolmannen jälkeen kova vauvakuume tosi pian synnytyksen jälkeen ja aika kauan sain miestä neljänteen suostutella. Onnistui kuitenkin ja tää meijän syyskuun tyttö jää kuopukseksi :Heartred
 
Eksyin tänne takas vuoden poissaolon jälkeen.. Mä oon aika varma että tää oli nyt tässä. Tää syyskuinen oli ensimmäinen ja viimeinen :smug:
Mä oon kyllä ennen aina kuvitellut haluavani 2 lasta, mutta sit kun tulin raskaaksi ja tuo pikkumies hakkas mun sisuskalut "tohjoksi" niin totesin että mä en rupee tähän enää tai sit se on joku muu joka kantaa sen toisen lapsen sisällään. :anyone

Muiltaosin kaikki on menny liiankin hyvin. Mulla on maailman ihanin poika jota rakastan yli kaiken joten vois luulla et vauvakuume olis taattu kun koko vauvavuosi on ollut niin ihanaa.. Mutta ei. Ei oo tullu ajatuksiin että pitäis tehdä toinen. Oon myös miettinyt, että riittäisikö sille toiselle näin paljon rakkautta..? Jos siis sattuis vaikka vahinko..? Huhh, ehkä mä edelleen pidättäydyn tässä ajatuksessa että tää oli se eka ja vika. Maailman paras, muuta tarvitsekaan :love7
 
Jokainen lapsi vie oman tilansa äidin sydämestä ja se sydän vain kasvaa isommaksi jokaisen lapsen myötä. :) Kaikille riittää kyllä rakkautta! Ettei sitä vahinkoa tarvitse ainakaan murehtia.. :)
 
Takaisin
Top