Pienet ärsyttävät asiat

Mua ärsyttää meidän ylipieni fillarivarasto. Sieltä kun menee vauva kainalossa hakemaan rattaita, niin eikö joku valopää ole jättänyt mankelinsa niiden eteen. Siellä sitten hiki päässä kiroaa ja yrittää saada pyörää siirrettyä, jotta saisi vauvan rattaisiin. Mä niin pelkään, että pojan ensimmäinen sana tulee alkamaan v-kirjaimella. :smiley-angelic006
 
Ottaa päähän toi babybox-mainos. Kun se on niin iso ja raskas ladata mobiilina niin sivuston lataaminen ja stabiloituminen vie kauhean kauan aikaa, siihen asti pomppii ja olet painanut ties mitä linkkejä kun yrität osua. Lisäks sitä tuotetta ei edes voi saada kun se oli vain Ruotsissa mahdollista noutaa... Jos mä nyt oikein katsoin... Argh.

Mä en nyt nää koko mainosta, mutta todella harmillista jos se hidastaa noin pahasti. :sad001 Onko se yhä näkyvissä, vaikka minulle ei halua näkyä? Käsittääkseni Babyboxin voi kuitenkin hakea kaikista Lastentarvike-liikkeistä ja niitä on Suomessa useita. :) Toki sitten vaikeampi jos asuu kaukana kaikista ko ketjun liikkeistä.
 
Mua ärsyttää meidän ylipieni fillarivarasto. Sieltä kun menee vauva kainalossa hakemaan rattaita, niin eikö joku valopää ole jättänyt mankelinsa niiden eteen. Siellä sitten hiki päässä kiroaa ja yrittää saada pyörää siirrettyä, jotta saisi vauvan rattaisiin. Mä niin pelkään, että pojan ensimmäinen sana tulee alkamaan v-kirjaimella. :smiley-angelic006

Se on kyllä ärsyttävää! Varsinkin fillarit jotka ei pysy pystyssä ja painaa ja tarttuu toisiinsa... I know the feeling. Ja voin kuvitella milasta se on jos tähän tavanomaiseen taiteiluun tavaroiden kanssa fillarivarastossa lisää pikkuisen jota kanniskelee mukana ja jota tietenkin pitää kantaa ja varoa erilailla kuin vaikka kauppakassia (joo, tiedän, huono vertaus). Tsemppiä! Varo niitä pyöriä jotka käy kimppuun sateisena päivänä!
 
Ärsyttää, kun mies ei jaksa/viitsi kierrättää vaikka se olisi hyvin helppoa. :meh: Onko se niin vaikeaa laittaa se tyhjä muovipaketti siihen polttoroskiksen vieressä olevaan muoviroskikseen? Vielä sellainen, mitä ei tarvitsisi edes huuhdella.
 
Ärsyttää miehen sukat jotka jäävät kaikkialle. Samat mustat sukat, mytyssä, pölyä keräämässä IHAN KAIKKIALLA! Hän laittaa pesuun niitä rikkinäisiä ja valittaa kun heitän niitä roskiin :D

Ärsyttää työpaikka, jossa minua kohdellaan kuin TET-harjoittelija ja eivät anna mulle mahdollisuutta näyttää mitä osaan! Ja ärsyttää sitä että täytyy hakea työtä taas, vaikka mieluummin menisi kohta kaupan kassalle. Semmosta!
 
Ärsyttää kun kaikkialta tuntuu tulevan kommenttia, mitä mä saisin tai en sais äitinä tehdä.
 
Ärsyttää kun haettiin mun mummilasta mun ja serkkujen vanhoja leluja meille, ja nyt lelut jotka on kestäneet osa yli 40 vuotta(!!) on meillä puoli tuntia ja ehditty tuhota! Ja vielä isot lapset rikkoo, 8 -vuotias menee seisomaan nuken sänkyyn ja 6 -vuotias paiskaa nukkekodin kalusteen tahallaan lattiaan! Onneksi saa liimalla kasaan, mutta silti!
 
Ärsyttää kun haettiin mun mummilasta mun ja serkkujen vanhoja leluja meille, ja nyt lelut jotka on kestäneet osa yli 40 vuotta(!!) on meillä puoli tuntia ja ehditty tuhota! Ja vielä isot lapset rikkoo, 8 -vuotias menee seisomaan nuken sänkyyn ja 6 -vuotias paiskaa nukkekodin kalusteen tahallaan lattiaan! Onneksi saa liimalla kasaan, mutta silti!

Kuulostaa ihan meidän lapsilta. :rolleyes:
 
Tuntuu melkein tyhmältä valittaa näin pienestä asiasta, mutta sitä varten tämä ketju kai on. Ärsyttää, kun en huomannut taskussa ollutta nenäliinaa laittaessani pyykkejä. Nyt sitä nukkaa on kaikissa vaatteissa. :arghh:

Onneksi vain nenäliina.. Itsehän väsyneenä onnistuin työntämään vaipan (puhtaan kylläkin) vaatteiden seassa koneeseen:meh:
voin kertoa että ei kannattanut:shifty:
 
Ärsyttää naapurin koirat !! Ne haukkuu aivan taukoamatta kun ovat keskenään kotona. Tai valehtelin. On haukkumisessa taukoja aina siinä kohtaa kun ulisevat. Olen yrittänyt kytätä, milloin naapurit olisivat kulun päällä, että voisin kysyä, tietävätkö he, millaista konserttia täällä on kaikki päivät. En mitenkään haluaisi mennä soittamaan ovikelloa aiheesta
 
Itseä ärsyttänyt kun ventovieraat tulleet kysymättä koskemaan vauvaani rattailla liikkuessani. Tai jos vauva ollut sylissä metrossa niin silloinkin tultu tarttumaan vauvan jalkaan lupaa kysymättä tokaisten vaan että "viimeinkin näkee vauvoja ilman että rattaissa piilossa!". Kerrankin yksi juopunut lääppi vauvani käsiä ja jalkoja bussilla matkustaessa lukuisista kielloista huolimatta ja kun hänen ystävänsä nousi bussiin tokaisi " tähän saa koskea" ja molemmat hiplasi sitten vauvaani. Sanoin taas ettei saa koskea mihin vastasi "kyllä tähän saa koskea" jolloin kuuluvasti sanoin että pyydän kuskia poistamaan bussista mikäli kerrankin vielä koskevat lapseeni. Juopuneen kaveri säikähti ja menivät sitten kiireesti yhdessä bussin perälle istumaan. Mikä siinä on että ventovieraat haluaa koskea vauvoja kysymättä, eihän sitä kovin sopivana pidetä jos vieras aikuinen hiplaisi toista aikuistakaan ykskaks..
 
Meillä on perhe vasta masukkiasteella, mutta sitten on nämä meidän rakkaat karvakaverit eli kissat!

Kissathan on meille hyvin rakkaita, mutta toisinaan tuntuu kuin tahtoisi tehdä etenkin tuosta yhdestä rukkaset! :grin Mahdottoman huonotapainen välillä. Hyppii pöydille syömään ihmisten ruoat niin kuin maailmanomistaja (kuuro kaiken lisäksi, käskytys ei auta vaan pitää aina nostaa pois ja sitten tämä esittää muka hölmistynyttä..).

Äskön tämä samainen rontti puklasi vauvahuoneen uudelle matolle ja onpa se kerran puklannut pinnasänkyynkin jo. Aivan tajuttoman ärsyttävää!! :angry4 Jos sinne joku puklaa niin se on kyllä vauva eikä tuo pirkuleen katti!! :angel13

No, tyypillistä kissatalouden arkea. Mitäs muutakaan..:cat:
 
Ei meillä kyllä kissaperheenä ole ollut koskaan em. ongelmia. Ollaan kyllä hyvin yritetty opettaa, esim. Sohvalle saa mennä, mut kenenkään sänkyihin ei.

Itse asiaan. Ärsyttää todella, kun ainut oma aika, iltaisin 30-45 min, meni taas eilen pieleen. Lapsen mentyä nukkumaan, syön yksin iltapalan ja katson jonkun ohjelman. Nautin tästä suuresti, kun ensimmäiseen vuoteen en koskaan voinut näin tehdä.

Pyysin miestä töistä tullessa tuomaan hampurilaiset, no hän oli tämänkin asian unohtanut. Sit lupasi hakea iltapalaksi. Lapsi ei eilen suostunut nukkumaan kuin vieressä, heräsi aina kun yritti siirtää omaan sänkyyn. 4 kertaa jaksoin yrittää. Eli jäi iltapala taas kokonaan väliin, mies kyllä sai syödä rauhassa lämpimänä omansa kuten aina. Vituttaa ihan suunnattomasti edelleen.
 
Takaisin
Top