Varhaisultra

Jaahas... aamulla tuli paperiin pari pisaraa verta. :sad001 Nyt töissä vähän jännityksessä että kuinka käy kun täällä yksin muutenkin olen enkä täältä pysty lähtemään jollei ketään saada tilalle. [emoji53]
Jos arkena soittaa sitten neuvolaan pääsiskö ultraan tsekkaan tilanteen.. kyllä nyt taas koetellaan, kolmas perään jos kesken menee/on mennyt. :sad001
 
Pidetään peukkuja Bunny! :Heartred Jospa kuitenkin limakalvohaavauma tms. vain tihuttaa emättimessä?
 
Pidetään peukkuja Bunny! :Heartred Jospa kuitenkin limakalvohaavauma tms. vain tihuttaa emättimessä?

Tämä kävi kanssa mielessä, oli hyvin vaaleaa verta eli pitäisi tulla jostain läheltä kaiken järjen mukaan. :confused:
Nyt ei ole enää vuotanut, silti pelkokertoimet päällä. :sad001
 
Tulin vähän päivittämään tilannetta. Neuvolasta sanoivat että kuulemma aivan normaalia jos ei ole kipuja, joten ultraan en päässyt. :/ vuoto muuttui ruskeaksi ja on pysynyt niukkana kunnes tänään loppui. :eek:
Houkuttelisi se yksityisen ultra kyllä mutta kun 23. päivä eka neuvola ja silloin 8+4 niin luulen että aika nopiaan saa ekan ultran varattua. :)
 
Tulin vähän päivittämään tilannetta. Neuvolasta sanoivat että kuulemma aivan normaalia jos ei ole kipuja, joten ultraan en päässyt. :/ vuoto muuttui ruskeaksi ja on pysynyt niukkana kunnes tänään loppui. :eek:
Houkuttelisi se yksityisen ultra kyllä mutta kun 23. päivä eka neuvola ja silloin 8+4 niin luulen että aika nopiaan saa ekan ultran varattua. :)

Hieno juttu, kun vuoto loppui ja on vaaratonta. Tietty haluaisi päästä katsomaan vielä ultralla, niin helpottaisi omaa mieltä, eikä tarvitsisi asiaa pyöritellä päässään ja saisi mielenrauhaa :Heartred
 
Ultrassa käyty. Yksi pikkuinen löytyi sykkeen kera, viikot jäi vielä vähän epäselväksi. Joten viikon päästä maananataina uusinta ultra, jolloin saadaan tarkempi mitta ja selviää sitten laskettu aikakin:)
 
Tulin vähän päivittämään tilannetta. Neuvolasta sanoivat että kuulemma aivan normaalia jos ei ole kipuja, joten ultraan en päässyt. :/ vuoto muuttui ruskeaksi ja on pysynyt niukkana kunnes tänään loppui. :eek:
Houkuttelisi se yksityisen ultra kyllä mutta kun 23. päivä eka neuvola ja silloin 8+4 niin luulen että aika nopiaan saa ekan ultran varattua. :)

Mulla myös oli jonkin verran vuotoa noin viikon ajan. Vuodon loppumisen jälkeen oli varhaisultra, jolloin oli viikot 7+0 ja alkiolta tuolloin sykekin löytyi. Eli voi olla ihan vaaratonta tuo :)
 
Mulla myös oli jonkin verran vuotoa noin viikon ajan. Vuodon loppumisen jälkeen oli varhaisultra, jolloin oli viikot 7+0 ja alkiolta tuolloin sykekin löytyi. Eli voi olla ihan vaaratonta tuo :)

Toivotaan näin! [emoji173] Olivat neuvolasta soittaneet ja laittaneet viestin perään että joutuivat perumaan mun neuvolan ajan, olin kerinnyt jo pyytämään töissä vuoron vaihtoa ja ehdottivat seuraavalle päivälle aikaa mutta silloin olen jälleen töissä... Saas nähdä meneekö 9. Viikolle ennenkuin pääsen edes ekaa kertaa neuvolassa käymään... :mad:
 
Takaisin
Top