Vehnänalkioöljyn pitäisi auttaa ..

Kastekukka

Näppärä viestien naputtelija
Raskautumisessa etenkin keskenmenon saaneille, sisältää paljon e-vitamiinia, joka on "hedelmöitymisvitamiini". Esikoisen kohdalla tämä tuntui auttavan. Isoista marketeista saa pulloina ja netistä tilattua kapseleina.
 
Onkohan imeytymisen tai muun hyödyn suhteen väliä, ottaako tuotetta kapselina vai öljynä? Mietin, et onkohan tuo kauheen makusta öljynä nautittuna? :D
 
Mielestäni Reformi merkkinen öljy ei maistu pahalle, mutta esikoinen sai alkunsa kierrossa, jossa käytin vitatabs vehnänalkioöljykapseleita. Eli ei varmaan vaikuta ottaako kapseleina tai öljyinä.
 
Onko tästä enempää kokemuksia? Mä aloitan nyt tän öljyn, ihan öljynä siis. Toivoisin ainakin luteaalivaiheen vähän pidentyvän.
 
Mrs R., minkä merkkistä öljyä alat käyttää? Ostitko ihan marketista?
Voiko tää vehnänalkioöljy pidentää luteaalivaihetta? En oo perehntyny aiheeseen vielä yhtään, pitää yrittää löytää jotain kokemuksia.
 
Missäköhän hyllyvälissä tätä kaupoissa on, jossain luontaistuotteissa vai ihan öljyhyllyssä...? Ja muakin kiinnostaisi noi merkkierot, et minkä verran löytyy eri merkeiltä tätä ja onko niissä eroja..? Täytyy varmaan kokeilla seuraavaan kiertoon jossei nyt tärpänny, ei ainakaan haittaa ole..
 
Missäköhän hyllyvälissä tätä kaupoissa on, jossain luontaistuotteissa vai ihan öljyhyllyssä...? Ja muakin kiinnostaisi noi merkkierot, et minkä verran löytyy eri merkeiltä tätä ja onko niissä eroja..? Täytyy varmaan kokeilla seuraavaan kiertoon jossei nyt tärpänny, ei ainakaan haittaa ole..
Mä oon nähnyt tätä joskus luontaistuotehyllyssä, tosin useimmista kaupoista joista oon kattonut, ei oo löytynyt.
 
Mä ostin nyt reformin vehnänalkioöljyä, löytyi k-supermarketin luontais/supefood hyllyltä. Oli vaan tota merkkiä ja nimenomaan öljynä, ei kapselina. Jos ei muuta, niin ainakin iholle pitäis olla hyväksi :D
 
Mä ostin luontaistuotekaupasta ensin ihan vaan öljyä, mutta kun sitä oli niin haastavaa roudata matkalle mukaan, kävin ostamassa kapseleita. Kapselit ostin Sokos Emotion -liikkeestä. Nyt mulla vaan jäi kierron ja oviksen seuranta vähän huonoksi, joten en osaa sanoa varmaa ovispäivää, enkä näin ollen voi olla ihan varma luteaalivaiheen pituudestakaan.
 
Täällä laitettu nämä kapselit tänään tilaukseen, nyt menossa kp3. Toivottavasti tulisivat pian niin pääsisi testaamaan vaikutusta jo tässä kierrossa.
 
Onko täällä muita vehnänalkioöljyä käyttäviä? Kiinnostaisi kuulla miten keho on reagoinut siihen, mitä vaikutuksia ollut.

Itsellä on kierto hieman pidentynyt (pelkästään hyvä asia) ja ovulaatiota edeltävä vuoto runsastunut heti hirveästi. Se vähän kummastuttaa kaikessa runsaudessaan.
 
Takaisin
Top