OHJEITA ALOITTELIJALLE - lue tämä ensin! :)

Hei mä ootan uutta vauvaa. Miten saan lisättyä uuden raskauden tietoihini?
 
Hei mä ootan uutta vauvaa. Miten saan lisättyä uuden raskauden tietoihini?
Oletko selaimella vai sovelluksella? Mä olen selaimella läppärillä, ja saan (tai saisin) lisättyä kun ensin klikkaan ylhäältä 'vau.fi', sitten omat nimikirjaimet oikeasta ylänurkasta (tässä vaiheessa voi olla, että pitää kirjautua sisään vau -kirjaan), sitten 'minun lapseni' ja sitten alhaalta 'lisää lapsi tai raskaus'.
 
Oletko selaimella vai sovelluksella? Mä olen selaimella läppärillä, ja saan (tai saisin) lisättyä kun ensin klikkaan ylhäältä 'vau.fi', sitten omat nimikirjaimet oikeasta ylänurkasta (tässä vaiheessa voi olla, että pitää kirjautua sisään vau -kirjaan), sitten 'minun lapseni' ja sitten alhaalta 'lisää lapsi tai raskaus'.
Kiitos! Nyt toimii!
 
Rv 38+0 vielä ois 1viikko ja 1 päivä käynnistykseen
 

Liitteet

  • 93252B77-B0A1-420A-9755-097A9A00D3C0.jpeg
    93252B77-B0A1-420A-9755-097A9A00D3C0.jpeg
    231.2 KB · Katsottu: 351
Miks mulla lukee tossa nimen vieressä tammikuunmammat 2016 vaikka just liityin koko foorumille?
Näin se näkyy tulevan, rekisteröin juuri tilin ja tälläkin tuo banneri näkyy. Tammimammojen ei ole syytä olla huolissaan, tällä bannerilla ei kuitenkaan pääse lukemaan tammikuisten salaista puolta. (Senkin testasin.)

Tittelitkin näkyvät olevan vinksallaan. Tällähän pitäisi olla tittelinä Aloittelija tms. mutta tuossa lukee "mysite".
 
Miten saan lasketun ajan mukaisen tägin, esim "toukokuiset 22"

Kyseinen tägi tai badge on kyseisen kuukauden salaiseen ryhmään kuuluvilla. Voit lukea salaisesta ryhmästä lisää täältä. :) Jos täytät kriteerit ja haluat salaiseen ryhmään, laita viesti Bella Swanille.
 
Takaisin
Top