Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Emppuli, hyvä kun lähdet näytille. Monestihan vauva saattaa myös rauhoittua ennen synnytystä ja kerätä voimia tulevaan koitokseen. Toivotaan, että kyse olisi vaikka siitä...

Paljon tsemppiä teille vielä vauvaa mahassa kantaville. Tiedän, ettei paljon lohduta, kun sanotaan, että kaikki ne sieltä ulos jossain vaiheessa napataan, mutta se on onneksi lopulta myös totuus, joten kannattaa tuudittautua viimeistään siihen tietoon.
 
Jep, yhtenä palana täällä myös edelleen, vaikka kaikki keinot on viikon aikana yritetty käyttää! o_O Laskettuaika on tänään ja mut otettiin osastolle sisään (radin vuoksi) ja lääkkeillä nyt yritetään käynnistellä. Saa nähdä, montako päivää menee, ennen kuin jotain tapahtuu, kun ei juuri mitään merkkejä ole ollu näkyvissä koko viikolla... :rolleyes: Jonkun tuossa aiemmin käyttämiä sanoja lainaten huoh!
 
Kaikki oli kunnossa ja käyrillä vaavi innostui liikkumaan. Hoitaja kans sitä mieltä, että vois synnytystä enteillä vauvan hiljaisuus. Verenpaine oli vähän koholla mulle (normiarvo mut +20 astetta mun arvoihin) ja piirtyipä sinne käyrille supistuskin. Että jos tää tästä (tai sitten ei).
 
Mä en saa vauvan liikkeitä tuntuun... oon yrittänyt jo kauan. Äskön soitin päivystykseen, soittavat sieltä takas. Pyysin, et mun iskä lähtis heittään sinne. Tää on kuitenkib jo niin paljon yli, että riskit alkaa oleen isot, jos ei liikkeet tunnu. Joku pieni muljasu kyl tuntu, mut ei lähellekään 10/tunti...

Toivottavasti kaikki kunnossa ja hyvä, että käyt tsekkauttamassa!

Edit. En lukenut ketjua loppuun asti :D
 
Emppuli ihanaa kuulla että kaikki hyvin:)
Mun typykät läks mummolaan ja lähtiessään käskettiin karjaista pikku veljelle että hus äidin mahasta ja nyt tässä maatessani on tullut jotain 5 supistusta tunnin aikana:wink oi kun niin toivon että aamulla virkeänä herätessäni synnytys lähtis kunnolla käyntiin ja jätkä tajuis et mihin suuntaan pitäis mennä!
 
Täällä kanssa ois niin hyvä vkloppu synnyttää :) voi että ku jaksas ees uskoa että synnytys ois lähellä!
Tsemppiä kaikille saman asian kanssa painiskeleville :p on tää odottavan aika vaan niiiin pitkääää..
 
Mullakin tuli supistuksia, oikein pitkiä ja kivuliaita tuossa, mutta ylläri, ylläri ne lopahti. Tuntuu kuin ihan kiusallaan antais lapselle tikkarin ja ennen kun ehtii nuolasta niin vedetään pois ja näytetään keskisormee. Huoh. Ois sitten supistelematta kokonaan ku ärsyttävää tämmönen.
 
Voi kumpa tä tästä lähtis käyntiin. Välillä tulee supistuksia mut tosi harvakseltaan ja aika helppoja. Monella tuntuu olevan samat odotukset! Toivotaan et vauvat meinais viikonlopun olevan tosi hyvä aika syntyä! :D
 
Jep, odotukset korkealla joten korkealta tiputaan jos nytkään tajua syntyä...
 
Koko päivän taas supistellut mut ei mitenkään kipeesti tai säännöllisesti. Mä en vaan enää oikeen meinaa jaksaa tätä leikkiä... Mut joo olis kyl hyvä viikonloppu syntyä mutta tuskin tulee tapahtumaan...
 
Hyvä emppuli että kävit näytillä, tuo kuitenkin mielenrauhaa ja hyvä että kaikki oli kunnossa :)

Mulla ei edes supistele! Mikä ihmeen keho mullekin on annettu :banghead: No ei mulla näiltä edellisiltäkään supistellu vaan alkoi sitten supistukset kun oli todi kyseessä. Olis kyllä hyvä nyt viikonloppuna syntyä vaikka huomenna :angelic:
 
Mä aattelin et jos ei muu niin sitten otetaan tänään kovat käyttöön. Suunnitelma on siis vetää supertulisia habanerosipsejä pussillinen, pumpata litra tissimaitoo, panna puksuttaa menemään ja mies saa luvan myös hieroo mun niskoja. Ei ehkä tuossa järjestyksessä kuitenkaan :wideyed: täytyy siis vielä hioa suunnitelmaa. Mut jos ei noilla tuu, niin ei kyllä tuu millään :bored:
 
Heh hauskat suunnitelmat emppuli. Mä ajattelin tänää rentoutua vaan saunassa. Oon yrittäny touhuta kaikkea mahdollista viime päivät mut tuun vaan niin kipiäks eikä mtn tapahu joten otan rennosti vaan.
 
Mansikka, sattumaa tai ei, niin itse lypsin suihkussa rintoja normaalia pidempään juuri sinä iltana, kun vedet meni. Ensin päivällä kävin pidemmällä lenkillä, sitten tosiaan 10-15 minuutin lypsäminen ja vielä reilu tunti jumppapallolla.
 
Mulla on tänään 40+6. Mä pumppasin ihan rintapumpulla kun meni hermo, ei siitä muuta haittaakaan enää näillä viikoilla oo kun, että synnytys käynnistyis. Eipä sieltä kyl paljoa tullut, yllättävän paljon kuitenkin, liki 10 ml. Mutta täytyy myöntää, että mitään vaikutusta ei ainakaan vielä oo ollut :hilarious: saas nähdä sitten noiden muiden vaikutuksen..saunaan menisin itsekin, mutta kotona ei oo. Mietin kyllä, että lähtis maalle kun nyt monta viikkoo jo kotona öllöttäny kun kuvitellut, että jotain tapahtuis. Siellä ois ees se sauna.
 
Nii Emppulilla alkaa olee jo yli lasketun sitte. Vitsi ku auttais noi pumppailut ja alkais jotain tapahtua . Maalle vaan ja saunaa :happy: se ainaki rentouttaa.
 
Takaisin
Top