Inseminaatio/muut hoidot 2018

Mun onni taas ei kauaa kestänyt! Alusta asti oli fiilis, ettei kaikki ole hyvin, eikä sit ollutkaan. Keskiviikkona ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno. Ensi viikolla kontrolliultra ja lähete lääkkeelliseen tyhjennykseen. On aika tyhjä olo! :sad001

Mutta mä en anna periksi! Vielä mä inssillä onnistun saamaan pojalle pikkusisaruksen! :Heartred

Tärppionnea kaikille tasapuolisesti! :)
 
Mun onni taas ei kauaa kestänyt! Alusta asti oli fiilis, ettei kaikki ole hyvin, eikä sit ollutkaan. Keskiviikkona ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno. Ensi viikolla kontrolliultra ja lähete lääkkeelliseen tyhjennykseen. On aika tyhjä olo! :sad001

Mutta mä en anna periksi! Vielä mä inssillä onnistun saamaan pojalle pikkusisaruksen! :Heartred

Tärppionnea kaikille tasapuolisesti! :)

Voi Peruna, olen pahoillani! Paljon voimia [emoji173]
Saanko kysyä paljon sinulla oli viikkoja?
Itselläni oli maaliskuussa kkm .
Minulle saa kirjoittaa jos tahdot.
 
Ja onnea Tigris, toivotaan että kaikki menee hyvin! :) meillä on välikuukausi inssistä ja kokeilaan ihan vaan kotona, pistin miehen kuukausi sitten vitamiinikuurille kun oli siittiöiden liikkuvuus aika huono viime inssissä.. saas nähdä auttaako. Söin alkukierrosta letrozolia ja nyt on ihan järkky oviskipu oikealla puolella, varmaan just irtoilee munasolu. Täytyy olla kyllä iso kun sattuu ihan kunnolla!
 
Minä tilasin lisää pc:n ovis testejä, torstaina olisi folliultra toivon että nyt olis hyvät mahkut. Ihanaa että mun ja miehen esimiehet ymmärtää ja saan tarvittaessa akuutisti perjantain vapaaksi jos tarve. Samoin mies saa. Letrot syöty.
 
Voi ei, hurjasti voimia peruna!!

Mulla alkoi tänään menkat ja pahasti näyttää että ovis osuu viikonlopulle. Ovis yleensä kp14-16. Viimes inssi tehtiin kp15 ja nyt se osuu just lauantaille! Päästäänköhän siis vieläkää toiseen inssiin. :sad001
 
Voi ei, hurjasti voimia peruna!!

Mulla alkoi tänään menkat ja pahasti näyttää että ovis osuu viikonlopulle. Ovis yleensä kp14-16. Viimes inssi tehtiin kp15 ja nyt se osuu just lauantaille! Päästäänköhän siis vieläkää toiseen inssiin. :sad001

Kiitos, voimia tässä tarvitaan! :)

Toi on niiiiiin takapuolesta, kun kaikki muu on suunniteltu ja hyvin ja valmista toimintaan, niin sitten ovis osuu viikonlopulle ja tän takia kaikki menee pieleen! :smiley-angry016
Mulla kävi näin keväällä kaksi peräkkäistä kiertoa (voitte varmaan kuvitella ketutuksen määrän!!!), jolloin pyysin klinikalta reseptin e-pillereihin. Niillä siirsin kuukautiset alkamaan hyvään aikaan. Ja onnistuinkin.

Mulle annettiin toisessa vkl-oviskierrossa Buranaa syötäväksi kuurina (600mg kerran päivässä, pe-su) ja yritettiin tällä siirtää ovis maanantaille. Ei onnistunut siirto, mutta näinkin ilmeisesti voi kokeilla.
 
Perunalle voimia! :Heartred Ehkäpä tuo on kuitenkin hyvä merkki, että jotain siellä tapahtuu!

Noin klinikaltakin sanottiin, mutta tällä hetkellä tuntuu, että ois ollu parempi, ettei tärppää sitten ollenkaan! Henkisesti kova paikka saada jotain ja se viedäänkin heti pois! :sad001
 
Perunalle paljon voimia :Heartred :Heartred

Meidän kolmas inssi ei tärpännyt, ja nyt sitten Naikkarille ivf-jonoon. Saatiin hoidon suunniteluaika joulukuun lopulle, jolloin käsittääkseni voitais aloittaa heti hoidot kun kierto osuu oikeaan kohtaan. Ollaan kuitenkin nyt menossa naimisiin alkuvuodesta (jeee), eli venytetään pari kuukautta hoitojen alkamista, sillä haluan voida nauttia ja juhlia kunnolla omissa häissäni. Kun noin pari vuotta on lähes päivittäin tietoinen mikä kierron päivä on ja milloin olisi hyvä yrittää yms., niin toisaalta tosi vapautunut olo siitä, et nyt ei noin 5kk tarvi miettiä tuollaista. Nyt järkätään häitä ja sit helmikuussa aloitetaan hoidot. Ne jännittää paljon, mut vielä ei murehdita sitä :)
 
Moikkamoi kaikille. Täällä kirjoittelee 35 vee nainen ja kaksi kertaa jo lapsettomuus hoidoissa ollut. Edellisen miehen kanssa ja nyt uudemman kerran ja olemme olleet ilman ehkäisyä Tammikuusta -2017 ja ei tärpin tärppiä. Yritetty mennä hyvin rennolla meiningillä . Ajattelin sitten kesällä hakeutua lapsettomuushoitoihin yksityisen kautta ja viime Torstaina päästiin ensimmäiseen kartoitukseen -mistä lähdetään. Mulla myooma 2cm halkaisijaltaan kohdussa ja miehellä simpoissa suuri määrä ja reipas liikkuvuus vaan eteenpäin liikkuvia aika vähän.

Mulle ehdotettiin munatorvien aukiolotutkimusta mutta koska se on mulle jo aikaisemmin tehty ja oli aika veemäinen (mulla oikea puoli hieman tukkoinen tuolloin) niin peruin sen ja kokeillaan nyt ensin Letroilla ja inssillä. Nyt oottelen menkkoja alkavaksi ja ehkä jo ens viikolla kokeillaan ensimmäistä inseminaatiota. Mulla siis lyhyet kierrot, keskimäärin 24-25vrk -joskus saattaa hieman venähtää 28vrk:lle saakka. Koskaan en ole haamuja enkä viivoja testiin saanut -aina kun olen tikuttanut niin ovis on löytynyt (kp8-10). Näillä mennään ja toivottavasti täppäis ilman mitään isompia avustuksia.

Olisi mukavaa jakaa kokemuksia ja kuulumisia täällä. :) Toivon paaaljon plussatuulia kaikille.
 
Ei näy eikä kuulu ovis plussaa, huomenna onneksi on folliultra.
Mutta en ymmärrä mitä tää ihme tuhru vuoto on mitä on ollut koko alku kierto... 2 päivää vuoti kunnolla ja sen jälkeen vaan tiputtelu 3 päivää ja sit muuttui tuhruksi että paperiin jää verta.
 
Kide -Paljonkos sullon vuorokausia?

Täällä ootellaan menkkoja alkavaksi, tänään tuli jo hieman verta eli huomenna tai perjantaina pitäisi alkaa. Wuhuu! Tää on vika kerta pitkään aikaan kun toivon että menkat alkaa. :D
 
Kauankos sullon kierto yleensä ja ovikset?

Kierto vaihtelee 26-28 päivää yleensä on 27.
Ovis tapahtuu mutta en sitä mihinkään Tikkuun saa :sad001
Syön letroja kp 3-7
Pregnylin oon pistänyt Inseminaatiota edeltävänä iltana. Meillä nyt toinen inseminaatio kun elokuussa peruuntui.
 
Eka inssi tehtiin kp 13, olis tehty kp 12 jos olisin saanut plussan testiin.
 
Takaisin
Top