Piristäviä asioita. Mistä tulee hyvä mieli?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kertokaahan pieniä tai isoja asioita, jotka piristävät elämääsi. Tekeekö auringonpaiste sinut iloiseksi? Vai auttaako musiikin kuuntelu karkottamaan arjen harmautta? Mitä vain mikä tekee sinut iloiseksi. :)

Minut tekee joka päivä iloiseksi (yllättäen) oma lapseni. Hänen hymy ja into. Näin talvella lumi piristää. Onhan se niin paljon mukavampaa kun on lunta. :Heartred Ja kolmantena pakko mainita että lukeminen on pelastanut monen harmaan päivän, kun illalla on päässyt pakenemaan arkea kirjan maailmaan edes hetkeksi. :)
 
Mulle musiikki on aina ollut hirveen tärkeä juttu ja se kyllä piristää. Omat lapset tietenkin myös. Viikon pelastaja on kun pääsee maanantaisin kuntonyrkkeilyyn, saa purkaa lyömällä jos on pahaa mieltä tms ja tulee hyvä olo kun on tunnin päästellyt menemään ja se piristää myös, vaikka rankka laji onkin.
 
Tänään illalla oli niin ihana kun hain pyykkejä pihalta, ensin kukkui käki ihan jossain lähistöllä, sitten tikka kopisteli läheisessä koivussa, joutsenet ja kurjet huutelivat takapihan järveltä ja sisään tullessa vielä joku pikkulintu lensi pihapihlajassa olevaan pönttöön ja kova sirkutus alkoi heti :Heartred Koti maalla :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Tänään tuli hyvä mieli liikunnasta. Pyöräilin vajaa 40 km ja tein sen päälle vielä puolen tunnin pihatreenin. Teki tosi hyvää! Liikunnalla on tosi selvä mielialaa nostattava vaikutus - ainakin minulla - mutta valitettavasti silloin, kun mieli on maassa, en yleensä oikein saa aikaiseksi lähteä liikkumaan.
 
Mulla on ollut tosi hyvä mieli siitä nyt kun olen neulonut vauvalle, itsekin olen ihmetellyt miten siitä voi tulla niin iloiseksi :D Neulomisharrastus siis vasta aluillaan :)
 
Mulla on ollut viime päivinä hirmu hyvä mieli siitä, kun mies on alkanut laittaa meidän ylimääräisen makuuhuoneen vaatehuonetta uutees uskoon.
 
Takaisin
Top