Neuvolat, ultrat yms.

Mulla toinen neuvola joka oli onneksi lyhyt, vain puoli tuntia. Paino, verenpaine, syke, kuulumiset ja ulos :) Ihanan tehokasta! Kaikki kunnossa. Paino oli onneksi laskenut pari kiloa (mulla siis alussa nousi neljä kiloa parissa viikossa) mitä vähän ounastelinkin, kun oon taas jaksanut liikkua aktiivisesti. Jospa nyt pysyis paino edes joten kuten lapasessa loppuajan..
 
Täälläkin käyty eilen rakenneultrassa ja kaikki oli aivan mallillaan. On se jännä kuinka voidaan nähdä pikkuisen vauvan sydämen kaikki kammiot ja vatsalaukku ynnä muut. Ihanasti näkyi kun pikkuinen liikkui ja availi suutaan:joyful: sukupuoli jätettiin yllätykseksi, vaikka siinä kun makoilin niin teki kauheasti sit kumminkin mieli kysyä kumpi on tulossa:hilarious: no hillitsin itseni kumminkin kun miehen kanssa näin sovittiin
 
Meidän ultraava kätilö muuten sanoi, että vaihtaa alaa, jos meidän vauva olisikin poika :hilarious: sen verran selkeä tyttö siellä hänen mielestä näkyi!
Saatiin selkeä ”potty shot” kuva, missä näkyy ne kolme viivaa eikä mitään poikaan viittaavaa :D

Aika turvallisin mielin kävin parit mekot ostamassa :hilarious:
 
Jännä nähdä mitä lääkäri sanoo ultrassa sukupuolesta, kun kromosomien perusteella meille on tulossa poika.
Mä en ole vielä hommannut mitään, mutta nimeä olen kovasti miettinyt.
 
Tänään yllärinä rakenne ultra. (Piti olla ens viikolla) mutta sokereiden takia jouduin käymään näytillä niin tekivät samalla.
Pikkuisella onneksi kaikki hyvin sääli vaan että jäi sukupuoli arvoitukseksi.
Ja insuliinit piti aloittaa buuuuuu
 
Tänään yllärinä rakenne ultra. (Piti olla ens viikolla) mutta sokereiden takia jouduin käymään näytillä niin tekivät samalla.
Pikkuisella onneksi kaikki hyvin sääli vaan että jäi sukupuoli arvoitukseksi.
Ja insuliinit piti aloittaa buuuuuu
Onneksi pienellä kaikki hyvin:Heartred
 
Rakenne ultrassa käyty ja kaikki kunnossa :-) Seuraava ultra sitten viikolla 32. On se niin hienoa nähdä pikkuinen siellä kasvamassa. Muutos siihen edelliseen ultraan oli ihan valtava ja 3d-kuva oli mukava ylläri. Mä oon tässä tuijotellut sitä mukaan saatua kuvaa jo useita kertoja ja lähetellyt sitä läheisille.

Sain vastauksia niihin muihinkin kysymyksiin ja synnytys ei enää pelota niin paljon. En joudu automaattisesti keisarileikkaukseen, vaikka se riski on hiukan suurempi. Ennenaikaisuuskin on todennäköisesti vain muutaman viikon.
 
Mistä tuon mahdollisen ennenaikaisuuden voi tietää etukäteen? Tiedostan kyllä että vauva voi syntyä teoriassa milloin vaan mutta että sitä vois jotenkin ennustaa?
 
Mistä tuon mahdollisen ennenaikaisuuden voi tietää etukäteen? Tiedostan kyllä että vauva voi syntyä teoriassa milloin vaan mutta että sitä vois jotenkin ennustaa?

Tuli kirjoitettua tuo vähän epäselvästi. Eihän sitä voi varmasti tietää etukäteen ja ennustaa. Mulla on kuitenkin sille altistava tekijä eli se on mulle huomattavasti todennäköisempi vaihtoehto. Olen tiennyt tuon jo ennen raskautta. Nyt pääsin raskauden aikana ensimmäistä kertaa juttelemaan erikoislääkärille, joka tiesi asiasta tarkemmin. Hän osasi kertoa, että se on yleensä muutamia viikkoja. Sen takia menen silloin 32 viikolla taas ultraan.
 
Tänään lääkärineuvola ja kaikki oli hyvin (vaikka ei siellä nyt isosti tutkittu). Mutta yllätys oli erittäin mukava lääkäri! Yleensä ne on olleet jotain ihan elämäänsä kyllästyneitä, jotka eivät tunnu oikein edes haluavansa olla kys. hommassa... tää nainen kuunteli ja selitti, oli muutenkin ystävällinen ja helposti lähestyttävä :happy:
 
Tänään lääkärineuvola ja kaikki oli hyvin (vaikka ei siellä nyt isosti tutkittu). Mutta yllätys oli erittäin mukava lääkäri! Yleensä ne on olleet jotain ihan elämäänsä kyllästyneitä, jotka eivät tunnu oikein edes haluavansa olla kys. hommassa... tää nainen kuunteli ja selitti, oli muutenkin ystävällinen ja helposti lähestyttävä :happy:
Se on kyllä tosi kiva että lääkäri on mukava ja vastaa tyhmiin kysymyksiin ja selittää kunnolla.
 
Viime viikolla oli neuvolalääkäri käynti ja tuli puhe synnytyksestä että haluaisin käydä pelkopolilla juttelemassa siitä. Viime synnytyksestä jäi niin pahat traumat. Niin tiistaina tuli jo postissa aika pelkopolille mikä on sit marraskuussa :)
 
Se on kyllä tosi kiva että lääkäri on mukava ja vastaa tyhmiin kysymyksiin ja selittää kunnolla.

Joo todellakin! Tuli sellainen fiilis heti että kehtaan kysellä ne tyhmät mielessä pyörivät kysymykset :grin ja lääkäri ei silti selittänyt asioita kuin jollekin tyhmälle vaan ihan asiallisesti.
 
Meillä oli rakenneultra tänään. Tytöntylleröistä luvattiin meillekkin,ja aika selkeältä tuo näytti. Jotenkin ihan huippufiilis,kun on kaksi poikaa ennestään; vaikka en tarkoita sitä,etteikö poika olisi ollut yhtä toivottu. :grin
 
Takaisin
Top