Imettävät kuumeilijat

Me ollaan varmaan lähdössä ens viikolla reissuun vähän pidemmäksi aikaa ni en taida viitsiä tilata :D mut jospa mies toisi kun on menossa kaupungissa käymään ensi viikolla niin ei tarttis koko reissua ihmetellä, vaikka eipä se mihinkään vaikuttaisikaan.
Huh, kyllä oli taas ärsyttävä viime yö, heräsin 1 jälkeen (ja sain unta vasta puol 12) 3 krt imettämään ja kun ennen 7 heräsin neljännen kerran niin sit toinen ei suostunu enää nukkumaan :dead:
 
Jaaa rumpujen pärinää vuorostaan täällä, aamulla testattu haamu :eek: En ollut ihan varma onko nyt viivalasit itselläni päässä kun noita plussia on kivasti tullut muillekkin, niin tein digin vielä perään :)

Nyt kovasti puhallan muillekin plussatuulia ja kierron käynnistymisiä :Heartred
 

Liitteet

  • 20180616_084035.jpg
    20180616_084035.jpg
    629.2 KB · Katsottu: 176
  • 20180616_083927.jpg
    20180616_083927.jpg
    960.4 KB · Katsottu: 179
Siis mä en mitään haamua näe :O mutta tuosta toisesta ei voi erehtyä! Onnea Sindy! Kylläpä täällä nyt plussataan, kohta varmaan kirjoittelen täällä yksin.. :wacky:
 
Paljon onnea Sindy! Ihanaa kun kaikki plussaa, paitsi että tulee myös hieman kateellinen olo :hilarious: no, jospa tässä aallossa tarttuis itsellekin matkalainen mukaan. :)

Pötköttelen tässä hotellilla ja mulla on ihan hirveä ikävä tyttöä! On tää kyllä :joyful: pitää varmaan seuraavaksi pirauttaa.
 
Tän aamun testi, hyvin haamulainen vahvistunut :)
 

Liitteet

  • 20180617_085918.jpg
    20180617_085918.jpg
    505.1 KB · Katsottu: 174
Täällä palailtu reissusta kotiin! Oisihan sinne hotellin aamiaisten ääreen voinut jäädä pidemmäksikin aikaa mutta toisaalta ihana tulla kotiin ja ottaa oma pieni syliin :Heartred

Sitten ällövaroitus: minulla tuli äsken vessassa sellaista ovislimaa muistuttavaa valkkaria :confused004 tai pikkareissa oli sellaista aika vetistä ja sitten paperiin jäi sellainen paksu, osin kirkas ja osin valkoinen venyvä lima. Ei ollut miehen tavaraakaan kyllä, paljon paksumpaa ja täysin hajutonta.

Ikinä en kyllä muista tällaista tulleen ennen menkkoja :wideyed: onko kellään kokemusta että enteiliskö tuo nyt sitä että tärppi olis käynyt vai menkkoja? Ennen menkkoja kai yleensä pitäisi olla kuiva kausi?

Ei sillä, huomennahan se selviää että tuleeko se täti vai ei, mutta vähän nyt alkoi jänskättämään :shy: alavatsan juilimisetkin kyllä loistaa poissaolollaan siihen nähden, että punaiset päivät ois tuloillaan.
 
Huomio mulla tulee tuollaista aina kun on tärpännyt. Normaalisti kuiva kausi, mutta tärpissä jää toi kuivakaisi pois. Ei sen puoleen, mies kiittää kun alapää ei ole kun sahara :D
 
No sehän se ois vielä kun huomiollakin tärppäis :) oispa kiva plussa-aalto :)

Mulla tuskin tärppiä tulee jos imetys suojaa, nimimerkillä imetän nykyisin öisin klo 12 jälkeen 2-3 h välein ja päivisin 1-3 h välein.. Sais alku aa vähän enemmän syömään kiinteitä tää mei vauva! Tosin suostuu niitäkin paremmin syömään sillon ku mä en oo kotona.
 
O ou no nyt kyllä jänskättää vähän enemmän:nailbiting: en kyllä yhtään muista että esikosta olis ollut tämmöistä, mutta en kyllä tarkkaillutkaan sen kummemmin. Nyt oon vaan huomannut että valkkaria tullut oviksesta asti, aiemmista kierroista en kyllä muista miten on ollut.
 
Takaisin
Top