Millon sulla plussasi??

Kyfi6581640

Silmät suurina ihmettelijä
Mulla on tullut 3 positiivista clearbluen aikasella testillä mutta viikkonäyttö näyttää vieläkin ei raskaana. Posiitiviset ei oo vahvistunut yhtään ja on tosi haaleita. Mua huolestuttaa et tää bebe ei nyt jääny vaik kiinnittymisvuoto tuli ja oireet jatku sen jälkeen. Mut voi myös olla että alhaset hormonitasot et nousee hitaasti. Millon sulla plussasi? Kuolen hermoromahdukseen ennen kuin saan varmuuden.
 
Esikoisesta plussasin 4+1 ja silloin tuli tosi haalea viiva. Kuopuksesta testailin 4+0 liuskatestillä ja negaa näytti. Testasin uudestaan vasta 5+0 ja silloin oli jo selkeä viiva. Eli kannattaa jatkaa testailua, toivottavasti viiva vahvistuu ja saat selkeän plussan. :)
 
Mä olen plussannut dpo 9-12. Haaleitahan ne viivat on tuolloin dpo 9-11, mutta pian vahvistuu.
Digihän ei ole erityisen herkkä, eli odottelisin sillä testaamista kunnes saa jo selkeän viivan tavalliseen testiin. Olen kuullut myös yleisesti huonoa cb:n, etenkin siniviivaisista testeistä, että antavat melko selkeitäkin viivoja ilman raskautta. Toivottavasti sinulla olisi kuitenkin sitä itseään :)
 
Herkät testit voivat näyttää plussaa vaikka raskaana ei olisikaan, ja jos on jokin hormonihäiriö (esim pco), saattaa ihan tavallisistakin testeistä tulla plussa, vaikka ei olisikaan raskaana. Jos ei halua saada vääriä plussia, kannattaa käyttää pelkkiä digitestejä.

Esikoisesta plussasin 3+4 ihan normaalilla Pregcheckillä, keskenmenneestä 4+0 jälleen ihan normaalilla Pregcheckillä. Näissä en hyväksy muita kuin leffaviivoja plussiksi.
 
Esikoisesta plussasin 6+, kuopuksesta 4+0 (ja selkeä plussa pamahti samantien vaikka noin ’aikaisin’ testasin).
 
Takaisin
Top