Joulukuun mammat 2015

Heissan . Onko teillä suosituksia lasten huoneeseen lampuksi? Himmennin pitäisi olla. Meillä esikoisella miffy lamppu joka on loistava. Mutta haluisin pojalle jonkun toisen. :)
 
Warheart I totally feel you, meillä luojan kiitos tuo lapsi alkoi nukkuun kun tuli 2 vee mittariin, eli toivoa on. Siltä varalta jos/että et itse edes tajua miten poikki olet, niin ostakaa/pyytäkää/hankkikaa keinolla millä hyvänsä jotain ihan käytännön apua edes muutaman kerran niin, että pääsette miehen kanssa kaksin tai erikseen jonnekin pois. Tai edes nukkumaan vuorokauden ilman lapsia. Sitä ei siinä sumussa osaa ajatella ja ei varsinkaan halua ketään muuta vaivata itkevällä lapsella, mutta ei se lapsi tai hoitaja mene rikki yhdessä päivässä (jos nyt vaan tietää allergiaruokavalion tietenkin). Siitä voisi olla iso apu taas hetkeksi.
Siksipä meilläkään ei toista pitkään aikaan haluttu oikein ja parisuhdekin on edelleen kovilla, kun on ollut niin raastavaa nämä pari vuotta koliikin ja kaiken muun murheen kanssa. Voi miten mä toivon että toinen olisi helpompi! Muuten me ollaan kyl pöpilässä jo ens vuonna tähän aikaan...
 
Tytsy, muuten ihan hyvä, mutta en osaa nukkua ilman lapsia sitäkään vähää :D Meneehän nuo nyt tulevana viikonloppuna mummolaan yöksi, mutta en todellakaan meinaa nukkua, enemmän taitaa ahdistaa se, kun oltava aina valmiustilassa. Esikoinen tais olla 2,5v kun nukkui ekan kerran 5h putkeen, mut ei tämä elämä ihan näin helvettiä sillon ollut ja yöheräilyt oli jotenkin iisimpiä, toisaalta olin melkein 10 vuotta nuorempi, että sillon sitä jaksoi helposti monta vuorokautta samoilla silmillä. Onneks nyt voi vedellä huoletta kahvia ja energiajuomia nyt kun ei enää imetä, mut siitä varjopuolena jälleen imetyspettymys ja menkat alkoi :sad001 Mutta joo Tytsy, toivotaan, että teilläkin toinen olis helpompi, olihan meilläkin kaksi unelmahelppoa vauvaa tässä välissä :Heartred
 
11830a19ee024e3eac5ba0652c235c00
tässä äippä se monta vkoa sit lupaamani masukuva :D rv 37+2
 
Vau Jemina, aivan ihana pallo:) sulla alkaa viikot käydä vähiin:wink Ootteko päässeet takas kotiin ja eroon remontit melusta?
 
Siis mehän ollaan jouduttu asumaan tämä puol vuotta piikkaus melussa kun helsinginkaupunki ei tarjonnu evakko kämppää. Lisäks tän projektim piti olla valmis kesäkuun alussa mut lykkäänty heinäkuun loppuun. Tänäänki sai herätä poraan. Miljoona kirosanaa. Tapellaan nyt tosiaan että saatais vuokrahyvitystä
 
Just joo! Ehdottomasti tappelette! Ei toi nyt oo mistään kotosin... eihän tosta nyt tuu mitään vauvan kaa:eek: teidän pikku raasut saa nukuttua:sad001 tai siis kyllä teidänkin pitää saada kodissaan nukuttua! Hurjasti voimia ja taistelu tahtoa:Heartred
 
Ihania masuja :Heartred Jeminalla h-hetki lähenee!

Ootteko muuten ottaneet lapsille punkkirokotetta?
Entä hepatiitti?

Te joilla on lasit, onko teidän näkö muuttunu raskausaikana? Kun musta tuntuu et nää lasit mitkä ei kauheen vanhat vielä ole, on liian vahvat nyt. Tosin ikänäkökin muuttaa näköä paremmaksi näillä isoilla miinuksilla.
 
Joo on pikkasen vaikeat puol vuotta ollu.. :sad001 saa nähä tosiaa millo vauva syntyy. Esikko synty 38+2.. kg hauska äippä kun masua ei tosiaa näy edestä :D mullakin tää on sirompi kuin esikkoa oottaessa.mun näkö on on ollu tän raskauden ajan tosi surkee. On siis rillit mut tuntuu ettei vahvuudet riitä enää :eek: saa nähä palautuuko...
 
Tytsy, ei olla otettu hepatiitti rokotetta ja ajattelin seuraavassa neuvolassa siitä puutiaisaivokuume rokotteesta keskustella... en kyl edes tiiä onko täällä päin minkälainen punkki kanta...
Näköä sumentaa ja silmät väsyy ihan hirveen nopsaan:eek: silmälasit siis mullakin ja tuntuu että ei oo tarpeeksi vahvat... pitää katsella synnytyksen jälkeen onko tarvetta hommata uudet:wink
 
Jemina, mulla ollu aina tämmönen ”poikamaha”... tytöistä ehkä lantio levinnyt enempi mutta nyt vaan paino nousee hirveetä tahtia vaikka mitään kummosta edes syö:eek:
 
Tytsy, oon joutunut jokaisen raskauden aikana ostamaan uudet lasit kun näkö huonontunut ja tullut kamalat päänsäryt. Ei ole palannut näkö sitten ennalleen enää.
 
Taitaa siis olla ikänäköön liittyvää paranemista tämä, kun kaikilla muilla näkö vaan menee huonommaks.

Ah että voi olla parempi olo kun on saanut nukkua yli 8h yöunet monen tosi huonon yön jälkeen. Nyt äkkiä iltapuuhiin, että ens yö olis yhtä hyvä. Pistettiin pojalle pinnasänkyyn reuna takas taas kun ei tosta tullut mitään. Nukkui sitten hyvin pitkästä aikaa hänkin. Ehkä sit eskariin mennessä juniorisänkyyn...
 
Äippä, mulla oli TENS-laite käytössä ensimmäisistä supistuksista aina synnytyksern asti ja voin suositella sitä lämpimästi. Mulla ainakin toimi hyvin:)
 
Mun piti kanssa lähteä arkea karkuun eilen, lopputulos oli vaan vähän säälittävä, kun pääsin vasta kuuden kieppeillä lähtemään. Kirpparit, joihin piti mennä, oli menossa kiinni. Onnessani silti lähdin ja jätin lapset kotiin miehelle. Kävin paikallisella pikkukirpulla, kirjastossa ja tokmannilla :D Siellä tokmannilla mietin, että kyllä on mamman luksusaikaa tämä: ostan kirpparilta kamaa lapsille, kirjastosta uni/kiukku/pottailukirjoja joulukuiselle ja tokmannilta hammasnameja, haha! Ostin mä sentään itellenikin nannaa. Että sellainen tunnin irtiotto :D
 
Takaisin
Top