Pirkanmaan odottajat

Eetuha

Piirimestaruustason postaaja
Marraskuunmammat 2014
Teen nyt tälläisen kun olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin.

Itse asun Tampereella kolmatta odotan ja olen 40v. Vaikka iällä ei ole väliä.
 
Meitä pirkanmaalaisia ei taida kauheasti olla täällä :D minä ilmoittaudun! 22-vuotias, myöskin Tampereella asun ja ensimmäinen tuloillaan :)
 
Tääl kans Tampereella asuva neljättä odotan.
Uusiin ihmisiin olis kyl kiva tutustuu kun ei oo oikein tuttuja täällä, ollaan asuttu koht kaks vuotta täällä.
Ikää sen 35vee :)
 
Tääl kans Tampereella asuva neljättä odotan.
Uusiin ihmisiin olis kyl kiva tutustuu kun ei oo oikein tuttuja täällä, ollaan asuttu koht kaks vuotta täällä.
Ikää sen 35vee :)

Mulla kanssa sama tilanne! En oikein tunne ketään täältä. Mies on kylläkin asunu ikänsä täällä, itse juurikin pian pari vuotta :)
 
Vielä en Pirkanmaalla asu, mutta näillä näkymin muutetaan kuukausi ennen synnytystä Kangasalalle, talo on jo valmiina :) Ketään äitejä/perheellisiä en sieltä tunne, joten olisi mukava tutustua!
 
Täällä ikää löytyy 21 ja ensimmäistä odotellaan :joyful: Keski-Suomesta tuli Pirkkalaan muutettua pari vuotta sitten ja oon kyllä ihastunut tähän paikkaan. Näköjään useammalla samanlainen tilanne että myöhemmin tullut muutettua tänne Pirkanmaalle :)
 
Täällä ikää löytyy 21 ja ensimmäistä odotellaan :joyful: Keski-Suomesta tuli Pirkkalaan muutettua pari vuotta sitten ja oon kyllä ihastunut tähän paikkaan. Näköjään useammalla samanlainen tilanne että myöhemmin tullut muutettua tänne Pirkanmaalle :)

Täällä kans entinen Keski-Suomalainen! Vitsi ois kiva päästä tapaamaan uusia tuttavuuksia! Varsinkin nyt kun mulla ei kauheasti oo kavereita. Eikä varsinkaan sellaisia, joille olisi tulossa vauva :D
 
Täällä kans entinen Keski-Suomalainen! Vitsi ois kiva päästä tapaamaan uusia tuttavuuksia! Varsinkin nyt kun mulla ei kauheasti oo kavereita. Eikä varsinkaan sellaisia, joille olisi tulossa vauva :D

Hei hauska sattuma ! :) Jossain kohti ei olis välttämättä yhtään huono vaikka kahvittelu jollain porukalla, kun täältä alkaa pikkuhiljaa löytymään porukkaa Tampereelta tai lähikunnista !
 
Täällä myös yksi pirkanmaalainen. Tampereen lähistöllä asutaan. Ikää on jo 38v ja ensimmäistä odotellaan.
 
Lokakuun ryhmästä huhuilen, että olen myös tamperelainen, kolmatta odotan ja vanhemmat lapset on jo teinejä, ite oon 40. Olisi kiva, jos onnistuisi joku tapaaminen!
 
Ihan kivastihan meitä on jo. Tapaaminen olis kyl kiva juttu, itellä ku ei niitä tuttuja tääl liiemmin ole.
 
Mitens muilla Pirkanmaan odottajilla menee? Mulla on tänään neuvola lääkäri :nailbiting: vähän jännittää kun on ollut kaikenlaisia tuntemuksia kuluneen viikon aikana, paineen tunnetta, puristavia kipuja vatsan sivulla ja kerran tuli sellainen Pulp muljahjus mahassa:shy: aiemmissa raskauksissa (3kpl) olen ollut täysin oireeton ei siis ole ollut mitään.
 
Ihan kivastihan meitä on jo. Tapaaminen olis kyl kiva juttu, itellä ku ei niitä tuttuja tääl liiemmin ole.

Vinkkinä pk-seudun mammoista huutelen, että me onnistuttiin löytämään kätevästi sopiva tapaamisaika Doodle-kyselyn avulla. Vois toimii teilläkin, kun alatte kartoittaa ajankohtaa. Me tavataan pian juhannuksen jälkeen. Jänskää ja kivaa :)
 
Takaisin
Top