Plussa vai ei?

Varpu3 onneks en ole ainoa :winkmä oon 3 päivää lukenu netistä keskusteluja oireista :wink

Joo et todellakaan oo ainoa, mä oo lukenut niitä kohta 10 kk ja osaan jo kaikki ulkoa:woot: Sitten kun ei ole itsellä palelua, pissalla ravaamista, hirveitä menkkajomoja tai nännikipua niin oon ihan maani myyny ettei tästä tule mitään :sorry: Onneksi joillakin ollut myös oireetonta ennen plussaa:) täällä nyt siis dpo10.
 
Näkeeko kukaan (muu) jotain viivanpaikan tms tapaista? Kaikki testit tehty illalla. Vähän yliajalla otettu kuva:

20180523_192158.jpg


Samat tikut eri valaistuksessa:

20180523_192815.jpg
 
Fr nega tänään. Tais olla edelliset jotain maanantaikappaleita tai sit taas kemiallinen. x) olishan se nyt ollut todella hauska vitsi jos olis nyt ”jo” tärpännyt x) nenä kohti uutta kiertoa ja aukkaria :) !!
 
Hei... oon seurannu sivusta teidän viivoja ja viivan paikkoja ja aattelin laittaa tänne omat testini mitkä tein siis kuukausia sitten kun nyt ollaan jo rv.36

ImageUploadedByVau Foorumi1527094647.840405.jpg


Mulla on siis kierto tasan 26 pv eli kaikki tehty kuukautisten oletetun alkamisen jälkeen. Ennen näitä en saanu mitään edes viivan paikkaa..

4raskaus nyt ja muista tullut kunnon viivat jo ennen oletettua kuukautisten alkua..
 
Hirvi en kyllä valitettavasti näe oikein mitään mutta mulla onkin tosi huonot viivalasit:pompus: Mikäs dpo sulla olikaan, sehän voi vielä plussaksi muuttua?:)

M-inski kiva tietää että voi olla noinkin haaleaa vaikka menkat jo myöhässä :) Taidan tässä sitten odotella dpo14 ennen ku testaan :smug:
 
Joo ite en tienny et näin vaaleita mulla vois tulla muuta kun jos jotain häikkää mutta nyt sit tuli.. ja vastannu koko ajan viikkoja. Eli nyt vaan nous hitaammin..

Naisen keho on ihan liian monimutkikas näissä asioissa. :sad001

Tsempit teille kaikille jotka odotatte plussaa ja varsinkin vauvaa syliin asti. Voimia:Heartred
 
Nyt meni mystiseks.. voiko viivanpaikka olla oikeesti näin näkyvä? (Ylin)
ImageUploadedByVau Foorumi1527113177.364225.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1527113381.570551.jpg


Testiajalla näkyi valkea viivanpaikka joka sitten oli muutamassa tunnissa kuivunut tällaiseksi. Näitähän ei toki kannattaisi enää käydä tonkimassa, mutta ne nyt sattui tuolla olemaan tallessa nätissä rivissä :D

Kaks alempaa on aikasempia, toinen on sunnuntailta ja toista en muista, mutta parin päivän välein.. x)

Ja siis väritönhän se taitaa olla. Valoa vasten näkyy viiva, mutta ei punaista.

ImageUploadedByVau Foorumi1527113313.414266.jpg


Outoa. Mulla ei ole koskaan tehnyt nämä (eikä muutkaan) tällaista :eek:

Muut testit (10 ja 25miu) negaa. Tämän herkkyys taitaa olla 6miu.

Muilla kokemuksia tästä? :)
 
Unicorn oho miten selkeä viiva vaikka onkin harmaa! Nyt en kyllä osaa sanoa mitään, en oo koskaan tollaista saanu. Toivotaan että siihen ilmestyisi vähän väriä:) Vai olisko tuossa ihan alimmassa kuvassa jo vähän jotain hentoa vaaleanpunaista? Voi että, toivotaan että muuttuu kunnon plussaksi!
 
Unicorn17 Höh kyllä millainen viivanpaikka, jos ois väriä, niin viiva näkyisi läpivalaisussa myös. Toivottavasti vielä muuttuisi värilliseksi! :Heartred
 
m-inski mulla oli aika saman näköinen 1pv myöhässä ollessa. Leffaviivat tuli n. viikko siitä. Lohdullista kuulla, että hitaammallakin hormonin nousulla kaikki voi mennä hyvin :)
 
Mulla oli myös todella haalea viiva kun testasin esikoisen menkkojen ollessa päivän myöhässä, digi näytti silti raskaana 1-2. Sen jälkeen en testaillut koska ei jääny epäselväksi :)
 
Unicorn mulla just joulun alla tuli tohon testiin 2kpl haaleeta punaista viivaa, lueskelin että noita (siis jos on first response?) on ollut viallisia eriä liikenteessä jotka näyttäneet väärää plussaa. Kokeilin sitten pari kk myöhemmin niin ne ei näyttänyt sit mitään turhia enää. Oliko joku kuva otettu testiajalla?
 
Unicorn mulla just joulun alla tuli tohon testiin 2kpl haaleeta punaista viivaa, lueskelin että noita (siis jos on first response?) on ollut viallisia eriä liikenteessä jotka näyttäneet väärää plussaa. Kokeilin sitten pari kk myöhemmin niin ne ei näyttänyt sit mitään turhia enää. Oliko joku kuva otettu testiajalla?

Näitä on nyt sit kolme viallista x)
Joo taidan jättää taas ostamatta tämän testin jatkossa :) tulipahan kokeiltua. Testiajalla ei oo mikään otettu mutta tuo viimeisin jossa selkeämmät viivat, näytti testiajalla oikeastaan ihan samalta. Tummentui vain kuivuessa. Mutta väritönhän se on :) eli nega.
 
Takaisin
Top