Plussa vai ei?

ImageUploadedByVau Foorumi1524371766.065736.jpg


Testaan taas parin päivän päästä :/
 
Dpo 13 ja korkeintaan harmaa viivanpaikka. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
 

Liitteet

  • 1524439183210.jpg
    1524439183210.jpg
    13.3 KB · Katsottu: 246
Dpo 13 voi olla liian aikaista. Tiedäthän että alkio kiinnittyy dpo6-12 eli jos se on kiinnittynyt dpo12 se ei vielä näy virtsassa. Joillain voi näkyä mut vaikka testipaketin kyljessä luvataan maat ja taivaat niin kaikilla se ei todellakaan näy :)
 
Pene, tuossa ei tosiaan vielä viivaa näy, mutta aivan kuten Mrs. Smith sanoi niin dpo 13 ei vielä välttämättä kerro totuutta, se on niin yksillöllistä eli toivoa on niin kauan kuin ei vuotoa näy (tiettyyn rajaan asti) :)
 
Mitä hittoa! Nyt on kp9 ja aloitin tekemään kaksoishormonitestejä (viikonloppu meni laivalla, normisti olisin aloittanut eilen). Ja tuohonhan pätkähti suoraan pysyvä hymynaama ja viivat on yhtä vahvat :shock: Voiko toi pitää paikkaansa?! Eikö ekalla kerralla pitäisi tulla tyhjä ympyrä? Mulla on ovis ollut aina kp13-14. Eikai mulla voi näin aikaisin nyt tulla? Vai teinkö mä ton testin jotenkin väärin, kun oli niin hirveä hätä aamulla enkä lukenut ohjetta, vaan vanhasta muistista... Sinällään, laivalla tuli kyllä talleteltua useampaan otteeseen, joten mulle aikainen ovis kävis kyllä :))
e99da4ea8a8e2d9460760db86eb065de
 
Hannuli, Entä jos oletkin raskaana? :angelic: Mun testissä oli tyhjä ympyrä ja nuo viivat ihan haaleat, että jotain hormonia sun kehossa varmasti on :wink
 
Hannuli, testi voi antaa suoraan tuon, jos satut testaamaan juuri oikeaan aikaan :)
Tietty se riski, että olisi antanut jo eilen pysyvän hymynaaman. Sitähän ei nyt voi tietää.
Mutta eipä sillä väliä, kun teillä talletukset kunnossa! :grin

Onnea siis ovisplussasta ja toivottavasti tästä tärppää :wink
 
Takaisin
Top