La Helmikuu 2016

Ei taida nii hyvä tuuri olla :sad001 tosin äippälomalla voin olla mun vanhempien luona sit niin paljon ku haluan, ei tartte tässä epäkäytännöllisessä ja epämukavassa talossa olla :D
Olis kyllä tosi tärkeetä päästä äkkiä tästä pois, pelkään et Annin infektioastmat johtuu osittain tästä talosta :/
 
1ea2df617a5557755a326b01c0cb7f3a

:Heartred
 
Täällä voijaan hyvin! :) Kiitos kysymästä. Oksentelua on kerra viikkoon, mutta muuten ei oo nyt muutamaan viikkoon ollu pahoinvointia :)
Ens viikolla on rakenneultra, sitä jo vähä jännitetään :) toivottavasti saadaan tietää sukupuoli.
Mites siellä menee taaperon ja vauvan kans?
Miten muut foorumilaiset voi?
 
Voi ei, toivottavasti pahoinvoinnut loppuu pian kokonaan. Aaa, teillä on menossa puolenvälin jännitys. Tuuthan sitten kertomaan kumpi on tulossa :wink

Noh...aikamoista tämä kyllä on. Onneksi syyskuinen on helpohko tyyppi, että silleen en voi kauheasti valitella. E välillä vähän kiristelee pinnaa, mutta on sen kanssa kyllä ihan hauskaakin.

Mites tupa?
 
Täällä hätähousu helmikuinen koettelee uhmallaan ja pikkuveli hätähousu joulukuinen kovalla sairastelukierteellä.. meillä epäillään isommalla astmaa pitkän yskimisen vuoksi :/ mutta hauska seurata kun nää rupee olee siin iässä nyt et leikkii hienosti ja nätisti jo keskenäänki välillä :D ja isoveikka hoivaa pikkuveljeä pipin sattuessa
 
Tittidii, tupa on edelleen alkuvaiheessa. Kirvesmiehet tulee töihin ens viikolla, tekevät kirvesmiehelle kuuluvat työt ja mun iskä (ja ehkä joku muuki) tekee sitte loppuun asti :)
En oo mieheltä jaksanu ees kysyä talon valmistumisesta mitään, koska en jaksa sillä asialla ressata enää.. ja nyt on ollu ihan riittävästi ressiä muutenki :/ joka tapauksessa mies tietää että mää muutan pois jos ei ens syystalvena päästä uuteen taloon muuttamaan. Ja koska oon sillon mammalomalla ni muutan mun vanhempien luo siks aikaa et tupa on valmis :) tässä nykysessä talossa ei oo enää yhtään hyvä asua, tai edes terveellistäkään!

A kans koettelee välillä mun hermoja niin totaalisesti! Onneks pääsen töihin 4pvnä viikossa ni saan rentoutua siellä :D
Enää ei oo töitä montaa viikkoa. Jään kesälomalle 28.5 ja mammaloma alkaa 12.6 :)
 
Meillä tuplat täytti jo 9kk (apuva! :eek: ), vielä eivät osaa ryömiä (kehitysikä 7,5kk) mutta pyörivät napojensa ympäri ja peruuttavat. :)
Aamu 2v1kk puhua pälpättää, rakastaa mm. Pipsa Possua, Poppelikumpua ja uusimpana nyt Chuggingtonia (netflixissä).
Tänään käytiin naapurikaupungissa kattoo ryhmä hau esitystä ja Aamu tykkäs kovasti muuten, mutta musiikki oli hieman liian kovalla ja pelotti aamua.
PhotoGrid_1519994187758.jpg PhotoGrid_1520194852632.jpg
 
Kuinkas Jannah ja Marinellahi jakselee?


voi ei, en ole edes nähnyt että tullu viestiä. kovasti ollu kiireitä nyt viime aikoina. muutettiin isompan asuntoon ja olimme 2viikon lomalla miehen perheen luona lontoossa. ite voinu hyvin mutta tässä raskaudessa oon ollut alakuloinen kun esikoisen aikana tosi iloinen ja pirteä.. onneksi se alakuloisuuus oli vain vaihe joku sit loppukin lyhyeen. täällä poksahti juuri rv 34 käyntiin eli ei enään kauan tarvii odotella :)
 
No ei mee jannahilla enää kauaa! :)
Mulla tuli eilen rv26 :)
Itekki oon ollu vähän alakulosempi tän raskauden aikana, mutta suurimmaks osaks johtuu järkyttävästä väsymyksestä. Ihan eri olla nyt raskaana ko 3v sitte, ku sillon sai vaan ottaa päikkärit aina ko väsytti eikä ollu sitä yhtä lasta kestä huolehtia :) töissä käyminen on tuskaa! On kyllä siis ihana olla töissä, ku pääsee pois kotua ja näkee muitaki ihmisiä, mut ei vaan aina jaksa klo 5.20-20.30 päiviä hereillä ilman lepo/päikkäritaukoja. Onneks sentäs meen nukkuun samaan aikaan ko esikoinen ni saa ees yöllä nukuttua (ehkä) :) Mutta, hyvällä lykyllä mulla on töitä enää kuukausi ja sitte jään kesälomalle kuukaudeks ennen äippälomaa :)
 
Ei ole enää pitkä aika kummallakaan :) Tiedättekö kumpi on tulossa?

Oli se kyllä erilaista se esikoisen odotus :grin Paljon päikkäreitä ja Netflixiä. Toista se sitten oli, kun oli 1-1,5v tenava viihdytettävänä, kun odotti toista :rolleyes:
Odotan kyllä vieläkin sitä päivää, että sais omat akut ladattua 100%:iin...
 
Me tiietään kumpi tulee, mutta ei kerrota :P ainoo joka tietää on yks mun kaveri ja työkaveri. Ei oo halunnu omille vanhemmillekkaan vielä kertoa :)
Joo en kyllä ihan oottanu et tää kakkosen odotus on näin paljon raskaampaa mitä ykkösen! Mutta onneks ollaan jo paremmalla puolella! :) Ja Anni tuntuu ymmärtävän nyt ettei äiti aina työpäivän jälkeen jaksa niin hyvin. Paitti duploilla jaksaa aina leikkiä, tai värittää :D
 
Samaa mietin minäkin. Eikä sinullakaan ole ihan hirveän pitkä aika jäljellä.
 
Takaisin
Top