Haluan luovuttaa sukusoluja

Kyfi8017640

Vasta-alkaja
Hei lapsista haaveileva!
Haluan luovuttaa sukusoluja. perhe ja lapsen saaminen on tärkä ja upea asia. Luovutan siittiöitäni koska haluan auttaa muita ihmisiä tärkeässä ja hienossa perheen lapsiasiassa. Haluaisin itsekin enemmän lapsia kuin nykyisessä perheessäni on mahdollista, joten tässäkin mielessä sukusolujen luovuttaminen on minulle luontevaa.

Olen 36-vuotias, kaikinpuolin terve, 182 cm pitkä, vaalea, suomalainen mies. Olen aina myös ollut liikunnallinen, älyllisesti lahjakas ja empaattinen. Suvussani ei ole perinnöllisiä sairauksia. Spermani on todettu hyvälaatuiseksi hedelmöitysklinikan tutkimuksella. Parisuhteestani minulla on yksi kaikinpuolin terve ja lahjakas lapsi.

Luovutan spermaani heille jotka voivat tarjoa lapselle hyvän kodin ja näin hyvät lähtökohdat elämään. Minulla ei ole vaatimuksia lapsen tapaamisesta tms. mikäli niin sovimme. Sovimme sitten kaikista asiaan liittyvistä asioita tarkemmin yhdessä tulevan äidin/perheen kanssa.

Mikäli olet oikeasti kiinnostunut asiasta, niin ota yhteyttä ja kerro itsestäsi, tilanteestasi ja toiveistasi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen xxx@gmail.com, kiitos!
 
Takaisin
Top