Uusien toivojat ja odottajat <3

TR, otan osaa ja hali. Kannattaa seurata tilannetta. Mun kaveri sai joku aika sitten keskenmenon ja sille sanottiin, että hyvä tarkistaa, ettei ole vaikka niin, että kaksosraskaudesta toinen vain meni kesken. Jos tuntuu, että jää jotain oireita. Sillä tosin ei sitten näin onnellisesti ollut :sad001

Vai punkkua :D Sepäs mukava neuvo :D Macaa voisikin ostaa ja syöttää miehellekin. Se sitä varsinkin tarvis. Pitää vaan salaa sekoittaa johonkin, kun se ei noista ”superruuista” oikeen piittaa :)

On tää kyllä, en ikinä ajatellutkaan, että yli nelikymppisenä tekisin lapsia :sad001 Mutta jokaisen elämä menee omaa latuaan. Toiv. en ihan nuorena kuole ja sairastu, ettei lapsi/lapset joudu hoitamaan ja suremaan :sad001
 
Tytsy piti mun sit Googlesta kattoo että miks sitä punkkuu joudaan niin sen pitäis vissiin vilkastuttaa kohdun verenkiertoo tms:wink ja macan pitäis antaa pontta mies kunnolle ja lisätä siittiöiden tuotantoa, sekoita vaan johonkin tosi makeeseen niin ei tuskin maistaa... teet vaikka mansikka rahkaa:wink
Eihän sitä koskaan tiedä mille laduille se elämä vie, tuskin meille näin paljon näitä mukuloita ois tullut jos oisin miehen tavannut tavannut myöhemmin...
Oishan se tietysti kiva jos teille se vielä suotais niin ois sitten kaveria jos elämä heittää pahemman kautta (toivottavasti nyt kuitenkin että teilläkin ois vuosikymmeniä terveyttä edessä)... silleen itsellä helpottaa ajatus jos jotain tapahtuu niin tietää että tytöillä on toisensa, aina!!
Menipä syvälle, ihan alko itkettää:,)
Plussa tuulia tosiaan toivon teille tytsy:Heartred
 
Meillä on hampaita tullut 2 kappaletta ala ikeneen:D vihdoinkin! Eikä edes vaivannut Siiri neidin untakaan yhtään:p niin ja oppinut myös konttaamaan pieniä matkoja ja yrittää nousta tukea vasten ylös:eek: miten tässä näin on käynyt? Kohtahan siirikin jo juoksee mua karkuun:D
Siiri-neito kohta 9kk:Heartred
 
Meidän jätkällä jo 8 pientä hammasta suussa. :nailbiting: Konttaa vauhdilla joka paikkaan ja kävelee tukea vasten. Muutaman kerran seisonutkin ilman että pitäis mistään kiinni, muutamia sekuntteja pysyy niin kunnes pyllähtää. Ei ole enää vauva ei. :sad001

Tytsy täältä kans pikaista tärppionnea teille!
 
Tytsy niinpä, musta tuntuu että vasta toi meidän esikko oli vauva ja onkin kohta jo reipas 1 luokkalainen :eek: jos tämä tahti jatkuu samana niin kohta se lähtee opiskelemaan ja muuttaa pois kotoota ja perustaa omanperheen ja musta tulee mummo... ja sitten sama toistuu vuoden välein x5 :,( onko näiden pakko kasvaa näin kamala nopeasti? Ja taas itkettää:,) hemmetin hormonit!!!
 
Ei vielä ainakaa niin mitään oireita, ma pitäis alkaa menkat... Kai mun munasolut on loppu tai loput jo rikki :sad001
 
Tytsy älähän vielä luovuta... eihän sitä tiedä jos seillä joku hento vasta harkitsee kiinnittymistä :wink niin toivon teille plussaa :Heartred
 
Nimimerkistä päätellen ollaan tytsyn kanssa samaa ikähaaraa... Ite - 80 syntynyt enkä tosiaan ole enää kohta vuoteen "tarvinnut" ehkäisyä. Tytön olisin vielä halunnut saada vaan minkäs teet. Onhan noita tuossa jo, lapsia... Iso liuta.
 
Onko sulla tytsy ovulaatiotestit käytössä? Se voisi jopa tuoda mielenrauhaa, jos näet, että ovuloit ja mihin aikaan kuusta. Stressihän se tuppaa olemaan sitä pahinta myrkkyä raskautumiselle. Nyt vaan seuraavaan kiertoon se greippimehu paksuntamaan kohdun limakalvoa, eli aloitat sen heti ja sitten tilaat jostain kasan testejä. Tietenkin ikäkin voi olla esteenä, mutta älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon! :)
 
Kiitos Warheart tsempeistä. Ei oo testejä, kun yleensä on ollut niin säännökset kuukautiset ja oviksen oireet aika selvät. Mutta näinpä näyttää et prevaihdevuodet jo tulossa, kun kierto ollut silloin tällöin näin lyhyt :sad001 Noi testit jotenkin ahdistaa, pettyis vielä enemmän jos ei tärppää. Pitää varmaan silti harkita niitäkin. Nyt meni viimeinen tsäänssi saada äitiysrahaa aiemman palkan mukaan :sad001 Olin jo ihan ajatellut, et nyt onnistuis, mut ei :sad001 Stressiä on ollut ja on vaikka muille jakaa. Raskaus vain olisi ollut tähän kaikkeen niin paljon positiivista tuova :sad001 Ei saa vaipua masennukseen, vaikka välillä tekis mieli. Mies taitaa jo olla masentunut. Jospa keskittyisi sitten vaikka matkusteluun ja uraan :sad001
 
Sitä siis meinasin, että jos testi näyttää, että ovuloit, niin sehän antaisi lisää toivoa raskautua :)
 
Tytsy, harmi, ettei tärpänny:sad001 Ymmärrän fiiliksesi:Heartred Mä tein nyt uudestaan raskaustestin epäillyn keskenmenon jälkeen ja negaa se näytti, niin kuin arvelinkin:sad001 No, emme vielä luovuta, kaikella on tarkoituksensa...
 
Mites täällä kaikilla menee?
Täällä aika vaan rientää! Ens viikolla juhlitaan 1-v synttäreitä! Ihan käsittämätöntä kuinka aika menee.
Ollaan remontoitu alakerran lattiat ja keittiöremontti tehtiin, aika hulabaloota. Flunssaa ollu sillon tällön ja töissäkin oon tehnyt muutamia sijaisuuksia. Nuorempi kävelee tuen kanssa ja on kovin iloinen neiti. Vanhempi on kiltti mutta oman tahdon omaava taapero. Koko ajan noista on toisilleen enemmän seuraa, ihanaa :) kolmosta salaa haaveilen, mutta edelleen mies on totaalisen varma siitä että meidän lapset oli tässä.
 
Takaisin
Top