Lisää lapsia?

Onnea Graisu hyvistä ultrakuulumisista!!! Stiffielle hurjasti onnea plussata toivotaan että pysyy loppuun asti mukana! Eetlalle tsemppiä ultran odotteluun! Tuu kertoon sit mitä siellä sanottiin.
 
Tänään käyty ultrassa. Sykettä ei löytynyt. Kasvu vastasi mittoja 9+3 eli ihan muutama päivä sitten pysähtynyt. Nyt vain odotellaan vuodon alkamista. Ensi viikolla tyhjennys, jos sitä ennen ei ala.
Tuntuu niin pahalta...
 
Voi ei Eetla :Heartred niin pyllystä noi keskenmenot. Hirmuisesti voimia päiviin:Heartred
 
Onnea Stiffielle plussasta ja muille hienoista ultrauutisista! ♡

Hurjan surullinen olen Eetla sinun puolestasi!! Ajatuksissa olet! ♡♡

Täällä rakenneultra takana rv 21+2. Kaikki pienellä hyvin. Meidän poikalauma saa vahvistusta uudella jäsenellä. Kesällä meillä on toivottavasti isosisko 7v. ja sen 4 pikkuveljeä. :)♡
 
Sain vasta maanantaille iltapäivälle ajan naistentautien polille. Pelottaa ja ahdistaa. Haluaisin suoraan kaavintaan, enkä lääkkeellistä tyhjennystä. En tule kestämään niitä vuotoja ja kipuja.
Just tällä hetkellä tuntuu, et tämä oli se meidän kolmas ja enempää ei tule...
 
Voi Eetla:Heartbigred rankkaa aikaa henkisesti ja fyysisesti. Ei sinun tulevaisuuden suunnitelmia tässä hetkessä tarvitse tehdäkään, pääasia että saat itsesi kuntoon. Loput tapahtuvat omalla painollaan. :Heartbigred:Heartbigred
 
Onnea MaLin hyvistä ultrakuulumisista:Heartred

Eetla kovasti voimia maanantain odotteluun. Muista et kaikki tunteet on sallittuja nyt. Eikä tällä hetkellä tarvii tulevaisutta päättää :Heartred toivottavasti saat tyhjennyksen nopeesti ohi ja ilman kovia kipuja.
 
Täällä mä nyt odottelen osastolla vuodon alkamista... Kaavintaa ei annettu vaihtoehdoksi. Lääkkeellistä tyhjennystä en suostunut tekemään kotona, kun olen lähipiirissä niin monta kauhutarinaa nähnyt. Toivottavasti tämä olisi äkkiä ohi... Vielä kaiken lisäksi paskalla paikalla tämä naistentautien vuodeos., ku vastasyntyneiden osasto on periaatteessa samalla käytävällä ja itkut kuuluu tänne. Ei ainakaan helpota oloa.
 
Täällä mä nyt odottelen osastolla vuodon alkamista... Kaavintaa ei annettu vaihtoehdoksi. Lääkkeellistä tyhjennystä en suostunut tekemään kotona, kun olen lähipiirissä niin monta kauhutarinaa nähnyt. Toivottavasti tämä olisi äkkiä ohi... Vielä kaiken lisäksi paskalla paikalla tämä naistentautien vuodeos., ku vastasyntyneiden osasto on periaatteessa samalla käytävällä ja itkut kuuluu tänne. Ei ainakaan helpota oloa.

Voimia Eetla. :oops:
 
Raskausmateriaali tuli yllättävän helposti pois. Henkisesti helpotti todella paljon, kun kuuli, et "tärkeimmät" tuli. Kipuja en halunnut tuntea ja ei onneksi tarvinutkaan. Niin hyvät lääkkeet täältä sai. Kotona olisi varmasti kauhistuttanut ja pelottanut paljon enemmän...
 
Raskausmateriaali tuli yllättävän helposti pois. Henkisesti helpotti todella paljon, kun kuuli, et "tärkeimmät" tuli. Kipuja en halunnut tuntea ja ei onneksi tarvinutkaan. Niin hyvät lääkkeet täältä sai. Kotona olisi varmasti kauhistuttanut ja pelottanut paljon enemmän...
:Heartbigred
 
Takaisin
Top